- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
"Έχω μία ιδέα: να χτυπήσουμε το iPhone5 στο αδύνατο σημείο του – τη μονοτονία της διχρωμίας του.»
Κάπως έτσι (μάλλον) σκέφτηκαν οι εγκέφαλοι της νέας διαφημιστικής εκστρατείας της Nokia, ακολουθώντας το παράδειγμα της Samsung στις αντι-iPhone5 διαφημίσεις που κυκλοφόρησαν στον τύπο τον περασμένο μήνα, όπως αυτή:
Η Nokia ετοίμασε ένα animation με τίτλο «Time to #switch» που «σχολιάζει» τα μόνα δύο χρώματα στα οποία κυκλοφορεί το iPhone – το μαύρο και το άσπρο, ενώ το Lumia 920 παρουσιάζεται να κυκλοφορεί σε μία πανηγυρική γκάμα χρωμάτων (αν και το τελικό καρέ του σποτ, δείχνει το Lumia μόνο σε κίτρινο χρώμα).
Το σποτ είναι όμορφο αισθητικά και βασίζεται στην τεχνοτροπία και το χιούμορ των περίφημων τίτλων έναρξης ταινιών που σχεδίασε ο μεγάλος Saul Bass στη δεκαετία του ’50 και του ’60.
Υπάρχουν βέβαια και οι σχολιαστές του κόσμου της διαφήμισης που αναρωτιούνται αν «το χρώμα» ήταν το πιο εύκολο σημείο που βρήκε η Nokia, για να χτυπήσει την Apple, ξεχνώντας ίσως τις χιλιάδες παραλλαγές χρωμάτων και σχεδίων σε θήκες, θήκες, θήκες που κυκλοφορούν όχι μόνο για το iPhone αλλά και για κάθε, σχεδόν, smartphone και κινητό τηλέφωνο που υπάρχει στην αγορά.
Έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς αυτός ο πόλεμος της αντι-διαφήμισης θα αντιμετωπισθεί από την Apple και τι τελικά θα έχουν να πουν οι καταναλωτές γι’ αυτό.
Δείτε το animation της Nokia: