- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
"Από λιμάνι σε λιμάνι", έτσι θα ονομάζεται η ηλεκτρική σιδηροδρομική που θα συνδέει το Αιγαίο με τη Μαύρη Θάλασσα μέσω δύο στρατηγικής σημασίας λιμανιών της Ελλάδας και της Βουλγαρίας, η οποία πήρε έγκριση από την Ε.Ε.
Συμφωνά με τον πρόεδρο και διευθύνων σύμβουλο του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης, (ΟΛΑ) Χρήστο Σκεύα, ο διάδρομος Sea2Sea θα λειτουργήσει ως εναλλακτική λύση της μοναδικής σήμερα διαδρομής σύνδεσης που είναι τα στενά του Βοσπόρου. Ο διάδρομος θα περιλαμβάνει τμήμα θαλάσσιας μεταφοράς από τις κύριες ρότες της Μεσογείου στα λιμάνια της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης, τμήμα σιδηροδρομικής μεταφοράς από τα δύο ελληνικά λιμάνια στα λιμάνια Burgas και Varna και από εκεί στο λιμάνι του Russe στο Δούναβη και τέλος τμήμα θαλάσσιας μεταφοράς από τα δύο βουλγαρικά λιμάνια προς τα λιμάνια της βόρειας και ανατολικής Μαύρης Θάλασσας. Μεταξύ των πολλών πλεονεκτημάτων του νέου διαδρόμου είναι η μείωση του κόστους διέλευσης (από πλευράς χρόνου και τελών) αλλά και ο περιορισμός του κίνδυνου ατυχημάτων (λόγω συμφόρησης στο Βόσπορο).
Η κοινή πρόταση τη μελέτη του συγκεκριμένου διαδρόμου συνδυασμένων μεταφορών, η οποία κατατέθηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για ένταξη στο πρόγραμμα των διευρωπαϊκών δικτύων, συνολικού προϋπολογισμού 2,5 εκ. ευρώ, (50% η Ευρωπαϊκή Ένωση, 25% το ελληνικό κράτος και κατά 25% το βουλγαρικό), πήρε το πράσινο φως και αναμένεται να ξεκινήσει η υλοποίησή της τον επόμενο Σεπτέμβριο.
ΑΜ