- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
Συνεχίζεται η επικοινωνιακή μάχη των κομμάτων με τα νέα προεκλογικά σποτ.
Θεματικά είναι τα δύο νέα σποτ του ΣΥΡΙΖΑ και στοχεύουν να αναδείξουν τομείς στους οποίους το κόμμα θεωρεί ότι έχει συγκριτικό πλεονέκτημα: τη μάχη που διακηρύσσει ότι κάνει για την καταπολέμηση της διαφθοράς, αλλά και ο νόμος για την ανθρωπιστική κρίση. Παράλληλα, αναδεικνύουν ποια θα είναι τα επόμενα βήματα εφόσον ο ΣΥΡΙΖΑ γίνει ξανά κυβέρνηση.
Θεματικά είναι τα 3 νέα σποτ και της ΝΔ και στοχεύουν σε συγκεκριμένο κοινό που το κόμμα είτε έχει χάσει την επιρροή του, είτε στο οποίο θέλει να στοχεύσει, όπως νέοι, φοιτητές και άνεργοι. Παράλληλα, θίγει το θέμα της αριστείας που αποτελεί ένα από τα «φάουλ» της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, αλλά και το ΦΠΑ 23% στην ιδιωτική εκπαίδευση.
«Η Ελένη είναι φοιτήτρια, που αριστεύει στις σπουδές της και δίνει πραγματική αξία στο πτυχίο της. Η Ελλάδα πάει μπροστά με επιβράβευση της αριστείας στο εκπαιδευτικό σύστημα, και προτείνει θέσεις για σύγχρονα, καταξιωμένα πανεπιστήμια, με κατάργηση του ΦΠΑ 23% στην ιδιωτική εκπαίδευση».
Η 45χρονη Φανή, που είναι δημόσιος υπάλληλος, στοχεύει σε ένα κοινό που έχει περάσει στην εκλογική επιρροή του ΣΥΡΙΖΑ.
«Η Φανή είναι δημόσια υπάλληλος που σέβεται όμως το χρόνο των πολιτών που εξυπηρετεί. Η Ελλάδα πάει μπροστά με αξιολόγηση και αξιοκρατία και διαφάνεια».
Στη μεγάλη δεξαμενή των ανέργων στοχεύει το σποτ με την Κατερίνα.
«Η Κατερίνα είναι άνεργη, που βοηθά εθελοντικά στο γηροκομείο. Δεν αφήνει τον χρόνο της να πηγαίνει χαμένος, αλλά διοχετεύει την ενέργεια της σε ένα καλό σκοπό. Η ΝΔ αναγνωρίζει ότι η ανεργία είναι μια μεγάλη πληγή που δεν αντιμετωπίζεται με ευχολόγια, αλλά με στοχευμένες παρεμβάσεις και μέτρα που θα δημιουργήσουν δουλειές.»
Τα σποτ της Λαϊκής Ενότητας είναι σαφές ότι προσπαθούν να αποδομήσουν μέσω του χιούμορ την κριτική που ασκείται στα στελέχη του κόμματος για δηλώσεις τους ή περιστατικά στα οποία έχουν εμπλακεί. Μετά τη στάση Νομισματοκοπείο που ζητά ο Παναγιώτης Λαφαζάνης, η Ζωή Κωνσταντοπούλου αλλάζει λάστιχο, ρωτώντας το συνομιλητή της... «τι είπατε;»...
Την κατάσταση στην οποία έχει βρεθεί η χώρα μετά τη διακυβέρνηση των τελευταίων 6 ετών περιγράφει στο νέο σποτ του το Ποτάμι, στοχεύοντας εμφανώς να αναδείξει τις ευθύνες που είχαν όλα τα κόμματα που ανέλαβαν εξουσία και να εμφανιστεί ως νέο και άφθαρτο.
Ένας άντρας συνέρχεται από το κώμα και μαθαίνει από τα παιδιά του ότι έκλεισε το μαγαζί τους, έκλεισαν οι τράπεζες, δεν μπορεί να βγει σε σύνταξη και κυρίως κανένα από τα παιδιά του δεν θέλει να τους γράψει το σπίτι... Γιατί;