ACCESS Fashion: To ελληνικό brand που εξελίσσεται σε διεθνές εμπορικό σύμβολο
H γυναίκα, η νέα γενιά και η βιωσιμότητα στο επίκεντρο

ACCESS Fashion: Το ελληνικό brand που αλλάζει τον χάρτη της γυναικείας μόδας
To κορυφαίο ελληνικό premium brand, συνώνυμο της βιώσιμης γυναικείας μόδας, στόχος του οποίου είναι να ενδυναμώνει κάθε γυναίκα μέσα από τις αυθεντικές, σύγχρονες και ποιοτικές δημιουργίες του. Με παρουσία σε περισσότερα από 700 σημεία πώλησης σε πάνω από 50 χώρες, καθώς και με 9 καταστήματα σε επιλεγμένα σημεία στην Ελλάδα, η ACCESS Fashion καινοτομεί, υιοθετώντας βιώσιμες πρακτικές παραγωγής και χρησιμοποιώντας φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, ενισχύοντας έτσι τη δέσμευσή της στη σύγχρονη, υπεύθυνη μόδα.
ACCESS Fashion: Διεθνές εμπορικό σύμβολο
Η ACCESS Fashion αναδεικνύεται σε ηγέτη στην ελληνική αγορά premium γυναικείας ένδυσης. Και την ίδια ώρα εξελίσσεται σε διεθνές εμπορικό σύμβολο, με τις δημιουργίες της να παρουσιάζονται στα κορυφαία trade shows Ευρώπης και Αμερικής. Η Ιταλία –η χώρα που ορίζει τις παγκόσμιες τάσεις της μόδας– καταλαμβάνει την πρώτη θέση στις εξαγωγές, ενώ η παρουσία του brand είναι επίσης ισχυρή σε Ισπανία, Γαλλία, Κύπρο, Ολλανδία, Βέλγιο, Ιρλανδία και Πορτογαλία. Η ζήτηση για τις δημιουργίες της ACCESS Fashion είναι εξίσου έντονη και στον αραβικό κόσμο, με την εταιρεία να προετοιμάζεται για το retail ντεμπούτο της στο εξωτερικό: το νέο κατάστημα στο Κάιρο της Αιγύπτου θα ανοίξει σε λίγους μήνες.
Παράλληλα, η διεθνής ανάπτυξη συνεχίζεται με στρατηγικές συμφωνίες wholesalers στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ βρίσκεται σε ανοδική τροχιά και στις σκανδιναβικές αγορές, που αποτελούν σημαντικό πεδίο επέκτασης.
Καινοτομία και βιώσιμες πρακτικές
Η τεράστια εμπειρία της ACCESS Fashion στις παγκόσμιες αγορές αποτελεί τον οδηγό της για τα επόμενα βήματα της εξέλιξής της. Έτσι, αναγνωρίζοντας την ανάγκη συμβολής όλων μας στις απαιτήσεις αντιμετώπισης της κλιματικής κρίσης, υιοθετεί βιώσιμες πρακτικές και χρησιμοποιεί φιλικές προς το περιβάλλον πρώτες ύλες, ενισχύοντας τη δέσμευση του brand στη βιώσιμη μόδα. Το αποτέλεσμα είναι οι δημιουργίες με τη σήμανση CYQLO, οι οποίες, άλλωστε, αποτελούν και το ένα τρίτο των κωδικών της συλλογής Άνοιξη - Καλοκαίρι 2025. Παράγονται με ηθικό τρόπο, χρησιμοποιώντας πιο φιλικές προς το περιβάλλον πρώτες ύλες, όπως το BCI βαμβάκι, ο ανακυκλωμένος πολυεστέρας με πιστοποίηση GRS, η βιώσιμη βισκόζη Lenzing & οι φυσικές ίνες.
Σημειώστε ακόμη ότι στο πλαίσιο της δέσμευσής της για περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, η ACCESS Fashion παρουσίασε το πρόγραμμα «Fashioning a Greener Tomorrow», ενισχύοντας τη βιώσιμη κουλτούρα, τόσο στους εργαζομένους της όσο και στο ευρύ κοινό. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει εθελοντικές δράσεις, όπως ο καθαρισμός της Παραλίας Περαίας με την iSea, καθώς και workshops για συνειδητή κατανάλωση και αειφορία στη μόδα.

Γυναίκα και νέα γενιά στην καρδιά του brand
Προτεραιότητα της ACCESS Fashion αποτελούν οι γυναίκες, οι νέοι και οι ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Στην πράξη. Με πάνω από το 75% του προσωπικού της να είναι γυναίκες, η εταιρεία δημιουργεί ένα υποστηρικτικό και ισχυρό περιβάλλον για τη γυναικεία ενδυνάμωση, με το 63% των γυναικών να κατέχουν θέσεις ευθύνης.
Παράλληλα, υιοθετεί μια στρατηγική υποστήριξης μέσω συνεργασιών με οργανισμούς που προωθούν την κοινωνική ευημερία, όπως τα Κέντρα Πρόληψης & Σεξουαλικής Υγείας Checkpoint, η Ίριδα – Κέντρο Γυναικών και ο Φιλανθρωπικός Σύλλογος «Η Αγκαλιά». Στηρίζει επίσης τη νεανική επιχειρηματικότητα με χορηγίες σε οργανισμούς όπως το Infinity Greece και το ThinkBiz, καθώς και με πληθώρα εκδηλώσεων TEDx ανά την Ελλάδα. Μία ακόμα σημαντική πρωτοβουλία είναι η συμμετοχή της στη δράση «Ανεξάρτητη Δυνατή Ελεύθερη» της ΔΥΠΑ, προσφέροντας θέσεις εργασίας σε γυναίκες που έχουν υποστεί έμφυλη ή ενδοοικογενειακή βία.
Γνωρίστε τη φιλοσοφία & τις δημιουργίες της ACCESS Fashion online στο www.accessfashion.gr ή επισκεφθείτε το κοντινότερό σας κατάστημά της σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη & Πάτρα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η απαραίτητη διαδικασία νομικών και οικονομικών ελέγχων αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες
Δύο εμπορικά κέντρα στο πλάνο
Μια συζήτηση με τον κ. Γιώργο Ζαζιά, Προϊστάμενος Υπηρεσίας Διαχείρησης της Εκπροσώπησης Μονάδων ΑΠΕ και Αποθήκευσης, της METLEN Energy & Metals
Συνέντευξη με τον General Manager της PVMAINT, Φίλιππο Λαζαράκο
H κοινωνική αποστολή των super market στην Ελλάδα του σήμερα
Η συμπερίληψη, oι ίσες ευκαιρίες και η διαρκής εκπαίδευση των εργαζομένων αποτελούν στρατηγικές επιλογές της εταιρείας
Με παρουσία σε 10 αγορές και γραφεία σε Ελλάδα, Βραζιλία, Μεξικό και Μάλτα, συνεχίζει τη μοναδική της αναπτυξιακή πορεία
Μετρό, Ηλεκτρικός και Τραμ αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των Αθηναίων
Η Δρ. Ζωή Αικατερινίδη, C.E.O. της Software Competitiveness International, μιλάει για τον απαιτητικό κόσμο της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών
Η HR Director της εταιρείας, Εμμανουέλα Καραμαλή, αναλύει τη σημασία της δημιουργίας ενός εργασιακού περιβάλλοντος που προάγει την ευημερία των εργαζομένων.
Μελέτη του ΙΟΒΕ καταγράφει τα οφέλη της δραστηριότητας στα Μεταλλεία Κασσάνδρας
Στη διασφάλιση της επάρκειας νερού στην Αθήνα στοχεύει ένα φιλόδοξο αλλά αναγκαίο σχέδιο της εταιρείας
Επενδυτικό πλάνο 10 δισ. ευρώ, που δημιουργεί 20.000 νέες θέσεις εργασίας, υλοποιεί ο Όμιλος αυτή την περίοδο
Ο εγκέφαλός μας στη δουλειά. Συναισθήματα, συμπεριφορά και απόδοση
Η πάλαι ποτέ καπνοβιομηχανία Παπαστράτος φέρνει το τέλος του τσιγάρου
Η εργασιακή ασφάλεια δίνει πλέον τη θέση της στην αναζήτηση καλύτερων αποδοχών και ευκαιριών επαγγελματικής ανέλιξης
Μάνος Ματσαγγάνης, Γρηγόρης Νικολόπουλος και Κώστας Στούπας μιλούν για τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας
Συνέντευξη με τη Νικολέττα Κολομπούρδα, Chief People Officer & μέλος της Διοίκησης Lidl Ελλάς
H γυναίκα, η νέα γενιά και η βιωσιμότητα στο επίκεντρο
Έχετε δει 20 από 76 άρθρα.