- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
COSMOTE eValue: Πρωταγωνιστεί στην εξυπηρέτηση πελατών με νέες ευρωπαϊκές διακρίσεις
Πρωτοπόρος στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
H εταιρεία απέσπασε δύο σημαντικές διακρίσεις στα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs)
Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ και της Telekom, αναδεικνύεται για ακόμη μία φορά ως πρωτοπόρος στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο με δύο νέες ευρωπαϊκές διακρίσεις. Για 4η συνεχόμενη χρονιά, η εταιρεία απέσπασε δύο σημαντικές διακρίσεις στα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs), επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για υψηλής ποιότητας υπηρεσίες καικαινοτομία.
Πιο συγκεκριμένα, φέτος η COSMOTE eValue τιμήθηκε με το Gold βραβείο στην κατηγορία “Customer Experience Awards” για την πιο Αποτελεσματική Προσέγγιση Πωλήσεων, καθώς και με το Silver βραβείο στην κατηγορία “Operational Excellence Awards”, για την πιο Αποτελεσματική Πρωτοβουλία Επιχειρησιακής Βελτίωσης. Η απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο σε μια τελετή πουαναγνώρισε τους ευρωπαϊκούς ηγέτες στον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών.
Ηγέτης στον τομέα του customer relationship management
Τα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs),αποτελούν τον μακροβιότερο και πιο σημαντικό θεσμό στην Ευρώπη για τον κλάδο των contact centers. Ο οργανισμός αξιολογεί και βραβεύει τις εταιρείες που συνεχώς καινοτομούν για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών, προσδίδοντάς τους κύρος και αναγνώριση σε διεθνές επίπεδο.
Από το 2021 έως σήμερα η COSMOTE eValue έχει διακριθεί με συνολικά 11 βραβεία στα ECCCSAs για τις πρωτοβουλίες και τις καινοτομίες που δημιουργούν αξία στην εμπειρία του πελάτη, αλλά και για τις υπηρεσίες BPO (Business Process Outsourcing) που διαθέτει. Ως το μεγαλύτερο contact center στην ελληνική αγορά, η εταιρεία υποστηρίζει περισσότερα από 80 διεθνή brands με υπηρεσίες σε πολλές γλώσσες, αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία και την τεχνολογική της υπεροχή. Με 6.000 εξειδικευμένα στελέχη και ανάπτυξη 38% σε νέα έργα την τελευταία πενταετία, η COSMOTE eValue κατέχει ηγετική θέση στον τομέα του customer relationship management.
Ο κ. Αθανάσιος Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και CEO της COSMOTE eValue, δήλωσε σχετικά: «Οι κορυφαίες αυτές ευρωπαϊκές διακρίσεις αποδεικνύουν για μια ακόμη φορά τη δέσμευσή μας για εξαιρετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης στους πελάτες μας, σε κάθε επαφή μαζί τους. Επιτυχίες σαν αυτές, αποτελούν έμπρακτη αναγνώριση της αφοσίωσης και του πάθους των ανθρώπων μας, που χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Επενδύοντας σταθερά στους ανθρώπους μας και στις τεχνολογίες αιχμής, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε και να διευρύνουμε τις υπηρεσίες μας και να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών μας».
Ένα βήμα μπροστά στην εξυπηρέτηση πελατών
Η COSMOTE eValue, πουδραστηριοποιείταιαπό το 1999 στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Contact Center, επικεντρώνει την στρατηγική της στην ανάπτυξη και στη συνεχή αναβάθμιση ψηφιακά καινοτόμων omni-channel και ανθρωποκεντρικών λύσεων, που στοχεύουν σε ένα εξαιρετικό customer journey και μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης. Παράλληλα εστιάζει στη δημιουργία νέων υπηρεσιών που χτίζουν μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες, ενώ συμβάλλει και στην επιχειρηματική ανάπτυξη, την επίτευξη στοχευμένων επιχειρησιακών αποτελεσμάτων και στη δημιουργία εναλλακτικών πηγών εσόδων για τις επιχειρήσεις-πελάτες της. Οι υπηρεσίες της περιλαμβάνουν ανάλυση και διεύρυνση πελατολογίου, πλήρη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη, προώθηση πωλήσεων, τηλεφωνική εξυπηρέτηση, έρευνα αγοράς και επιχειρησιακές συμβουλευτικές υπηρεσίες.
Η ισχυρή παρουσία της εταιρείας στην Ελλάδα και την Ευρώπη την καθιστά σημείο αναφοράς για την καινοτομία και την ποιότητα στον κλάδο των contact centers.