Smart Life

Πόπη Γαλάτουλα: tbi bank - Η τράπεζα του αύριο, σήμερα, στο χέρι σου

Η tbi bank είναι η πρώτη πλήρως ψηφιακή τράπεζα στην Ελλάδα

Ηλιάνα Κωνσταντακάτου.
Ηλιάνα Κωνσταντακάτου
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Πόπη Γαλάτουλα

Η Πόπη Γαλάτουλα εξηγεί πώς η tbi bank ενσωματώνει το μέλλον της τραπεζικής στην καθημερινότητα των χρηστών

Η tbi bank, η κορυφαία challenger τράπεζα της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και η πρώτη πλήρως ψηφιακή τράπεζα στην Ελλάδα, συνεχώς εξελίσσεται για να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή. Η Πόπη Γαλάτουλα, Head of Banking App, Customer Engagement & Communication στην tbi bank Ελλάδος, με πολυετή και επιτυχημένη πορεία στον χώρο των εκδόσεων και της επικοινωνίας, εξηγεί τι ήταν αυτό που την παρακίνησε να ενταχθεί στην ομάδα της tbi bank και πώς η τράπεζα ενσωματώνει το μέλλον της τραπεζικής στην καθημερινότητα των χρηστών.

— Πρόσφατα ενταχθήκατε στην ομάδα της tbi bank ως Head of Banking App, Customer Engagement & Communication. Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για εσάς και τι σας προσέλκυσε στον νέο σας ρόλο στην tbi;

Προέρχομαι από τον χώρο των Εκδόσεων, όπου επί 2 δεκαετίες εργάστηκα στον τομέα επικοινωνίας και προώθησης. Η διαφορετικότητα ανάμεσα στον τραπεζικό χώρο και τον εκδοτικό αποτέλεσε έναν ελκυστικό παράγοντα και μία προσωπική επαγγελματική πρόκληση που θεώρησα εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Σημαντικό ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι η tbi bank δεν αποτελεί μία παραδοσιακή τράπεζα, αλλά έναν απόλυτα ψηφιακό, δυναμικό και καινοτόμο χρηματοδοτικό οργανισμό που αφουγκράζεται τις ανάγκες του σύγχρονου ατόμου προσφέροντας λύσεις ευέλικτες, γρήγορες, ασφαλείς και προσωποποιημένες.

— Η tbi bank διαθέτει ισχυρή και επιτυχημένη παρουσία σε αρκετές χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Με βάση αυτήν την εμπειρία, ποιες είναι οι ιδιαίτερες ανάγκες και προσδοκίες των Ελλήνων καταναλωτών;

Η tbi bank δραστηριοποιείται πολλά χρόνια στο εξωτερικό με πλούσιο portfolio χρηματοδοτικών προϊόντων. Στην Ελλάδα είναι ένας νέος οργανισμός με ταχεία ανάπτυξη τα τελευταία 3 χρόνια. Ήδη περισσότερες από 5.000 επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, τόσο σε φυσικά όσο και σε ηλεκτρονικά καταστήματα, έχουν εντάξει στις λύσεις πληρωμής τους τα προϊόντα της tbi bank, ενώ ο αριθμός συνεργατών είναι συνεχώς αυξανόμενος. Αυτό που προσδοκούν οι καταναλωτές από κάθε σύγχρονη τράπεζα είναι η ευκολία στις συναλλαγές τους, η αμεσότητα, η ασφάλεια, η εμπιστοσύνη, η ευελιξία και η ανθρώπινη προσέγγιση. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι στο dna της tbi bank και είναι πολύ σημαντικό ότι όλοι μπορούν να τα χρησιμοποιούν χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα, αφού η tbi bank δεν διευκολύνει μόνο οικονομικά τους πελάτες της, αλλά σέβεται και τον χρόνο τους.

Τέλος, μία από τις υπηρεσίες που προσφέρει η tbi bank είναι το «Buy now, pay later», που δίνει την ευκαιρία στους καταναλωτές να αποκτήσουν προϊόντα και υπηρεσίες σε 4 άτοκες δόσεις, χωρίς τη χρήση πιστωτικής κάρτας, ενώ ταυτόχρονα έχουν τη δυνατότητα να διαχειρίζονται καλύτερα την οικονομική τους ρευστότητα. Αποκτούν αυτό που επιθυμούν τώρα και αναβάλλουν την πληρωμή του για αργότερα.

Πόπη Γαλάτουλα
Πόπη Γαλάτουλα

— Πώς το mobile app βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη, δεδομένου ότι η tbi bank λειτουργεί αποκλειστικά ψηφιακά στην Ελλάδα; Ποια τα πρακτικά οφέλη που προσφέρει στους  Έλληνες χρήστες;

Η εφαρμογή της tbi bank αυτή τη στιγμή προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες να δουν άμεσα και γρήγορα το όριο χρηματοδότησης που μπορούν να έχουν ανάλογα με την πιστοληπτική τους ικανότητα. Μπορεί όποιος θέλει (είτε είναι υφιστάμενος πελάτης, είτε όχι) να κατεβάσει το tbi bank app στο tablet ή το smartphone του, να ακολουθήσει τα βήματα, να δει το όριό του και να αποφασίσει αν θέλει να προχωρήσει σε αίτηση χρηματοδότησης. Με την έγκρισή της, θα έχει σε λίγα λεπτά τα χρήματα στον λογαριασμό που έχει δηλώσει. Μία απλή και αποκλειστικά ηλεκτρονική διαδικασία, χωρίς περιττή γραφειοκρατία. Ακόμη, μέσα από την εφαρμογή οι πελάτες της tbi bank μπορούν να διαχειριστούν τις πληρωμές τους σε ένα απόλυτα user friendly περιβάλλον, αλλά και να θέσουν ερωτήματα στο chat με άμεσες απαντήσεις.

— Πόσο σημαντικό είναι το feedback των πελατών για την ανάπτυξη του mobile app;

Το feedback των πελατών είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχειρηματικό οργανισμό που επιθυμεί να εξελίσσεται και σέβεται τους πελάτες του. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε το μέλλον και να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πελατών και των συνεργατών μας. Αφουγκραζόμαστε συνεχώς τους χρήστες, παρακολουθούμε τα διεθνή τεκταινόμενα και δημιουργούμε ένα εύχρηστο περιβάλλον εξελίσσοντας συνεχώς τις λειτουργίες του tbi bank app και βελτιώνοντας την ποιότητά του. Δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης ενός app αν αυτό δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις των χρηστών του.

— Τι θα λέγατε σε εκείνους που δεν έχουν ακόμη αλληλεπιδράσει με την tbi bank, προκειμένου να τους ενθαρρύνετε να ανακαλύψουν τις υπηρεσίες σας;

Αν κάποιος θεωρήσει ότι η tbi bank είναι ακόμη μία τράπεζα μάλλον δεν θα ικανοποιηθούν οι προσδοκίες του. Η tbi bank έχει αποβάλλει όλες τις κουραστικές διαδικασίες που συνειρμικά έρχονται στο μυαλό μας όταν σκεφτόμαστε κάποια τράπεζα. Η tbi bank είναι εδώ για να αλλάξει το τοπίο των οικονομικών υπηρεσιών με καινοτόμες λύσεις, που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή. Η ψηφιακή της οντότητα προσφέρει εύκολη πρόσβαση από όλους στα προϊόντα της, δίνοντας τη δυνατότητα διαχείρισής τους χωρίς περιττές μετακινήσεις. Οι ευέλικτοι και ξεκάθαροι όροι και οι προσαρμόσιμες λύσεις χρηματοδότησης, επιτρέπουν σε ευρεία γκάμα καταναλωτών να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους διευκολύνοντας την προσωπική ή οικογενειακή οικονομική διαχείριση.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ