Amita
Smart Life

Η Amita φυσικά μοναδική κι ανανεωμένη

«Ο κόσμος εκεί έξω είναι υπέροχος, απόλαυσέ τον»
Χαρά Αλεξανδροπούλου
Χαρά Αλεξανδροπούλου
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η Amita, oπρώτος συσκευασμένος χυμός που παράγεται από την Coca-Cola Τρία Έψιλοναπό το 1983, παραμένει μέχρι και σήμερα το πρώτο brandστις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών στην κατηγορία του χυμού. Με χρόνια προσήλωση στην καινοτομία, η Amita έχει καθιερωθεί ως ένα πρωτοπόρο προϊόν με σταθερή ποιότητα πρώτων υλών.

Βασική φιλοσοφία της Amita, η άντληση δύναμης από το μεγαλείο της φύσης και η αγάπη με την οποία «αγκαλιάζει» την ελληνική οικογένεια. Εδώ και 41 χρόνια, η Amita δεν έχει σταματήσει να εξελίσσεται παραμένοντας όμως πάντα πιστή στα συστατικά της επιτυχίας της που την καθιστούν «Φυσικά μοναδική». Η χαρακτηριστική της γεύση είναι αποτέλεσμα των εξαιρετικών πρώτων υλών της, από χυμούς φρούτων υψηλής ποιότητας, καθώς και της άριστης διαδικασίας εμφιάλωσής της. Αξέχαστη γεύση και φρουτένια φρεσκάδα, συνθέτουν το μοναδικό απολαυστικό αποτέλεσμα που συντροφεύει γενιές καταναλωτών.

Πολλά πράγματα αλλάζουν ανά τα χρόνια. Οι προτιμήσεις, οι ζωές, οι συνήθειές μας. Ένα όμως παραμένει αναλλοίωτο, η φυσικά μοναδική γεύση της Amita που μας προσφέρει μια ζωή την ίδια εκείνη αίσθηση που είχαμε όταν την πρωτοδοκιμάσαμε.

Η νέα καμπάνια του αγαπημένου brand, με σλόγκαν «Ο κόσμος εκεί έξω είναι υπέροχος. Απόλαυσέ τον.» έχει στόχο να υπενθυμίσει στο κοινό του πως πρέπει να απολαμβάνει τις ομορφιές του κόσμου γύρω του. Αρχικά, η φύση και τα όσα αυτή προσφέρει αποτελούν βασική πηγή έμπνευσης από πάντα για όλους τους καλλιτέχνες. Έργα τέχνης, ιστορίες και τραγούδια γράφονται, ξαναγράφονται και δε θα σταματήσουν να γράφονται για την ομορφιά του μεγαλείου της. Πρόσφατη έρευναπου έγινε σε 800 άτομα ηλικίας 25-64 χρονών, για λογαριασμό της Amita,έδειξε πως οι Έλληνες περνούν το 83% της ζωής τους σε εσωτερικούς χώρους, μένοντας με αυτό τον τρόπο αποξενωμένοι από το φυσικό περιβάλλον. Η ανθρώπινη επαφή με τη φύση αποτελεί βασικό παράγοντα για τη διατήρηση της καλής μας ψυχολογίας κι ευεξίας, ενώ μας δημιουργεί ευχάριστα συναισθήματαόπως γαλήνη, ελευθερία και χαρά.

Βασικός στόχος της καμπάνιας είναι να κινητοποιήσει τους ανθρώπους να αυξήσουν την επαφή τους με τη φύση και να επανακτήσει όλα τα θετικά συναισθήματα που μπορεί να αντλήσει από αυτήν. Η Amita, από την αρχή της δημιουργίας της,χρωστά στη φύση όλη της την επιτυχία και αυτό που της ανταποδίδει είναι η αγάπη και η φροντίδα προς αυτήν, αλλά και η ώθηση των ανθρώπων να εμπλουτίσουν τις ζωές τους με όλα όσα το φυσικό περιβάλλον τους προσφέρει.

Ανανεωμένες συσκευασίες

Ο αγαπημένος χυμός των Ελλήνων  ανανεώνεται και συστήνεται ξανά στο κοινό του μέσα από τις ολοκαίνουριες συσκευασίες της. Τα φρούτα αποτυπώνονται πάνω στη συσκευασία πιο λαχταριστά και ζουμερά από ποτέ, προϊδεάζοντας τον καταναλωτή για τη γουλιά γεμάτη γεύση που πρόκειται να απολαύσει. Χάρη στη σύγχρονη και μεθοδική διαδικασία παστερίωσής  τους, αλλά και τη χάρτινη συσκευασία τους TetraPak®, οι χυμοί Amita μπορούν να διατηρηθούν εκτός ψυγείου μέχρι το άνοιγμά τους, παρά το γεγονός ότι δεν περιέχουν συντηρητικά. Η οικογένεια της Amita διαθέτει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων γεμάτα με θρεπτικά συστατικά, που περιλαμβάνει χυμούς 100% φυσικούς, νέκταρ και φρουτοποτά. Οι επιλογές περιλαμβάνουν μια μεγάλη ποικιλία γεύσεων, όπως Πορτοκάλι, Βύσσινο, Ροδάκινο, Πορτοκάλι-Μήλο-Καρότο, Ανανάς, Μπανάνα, Μήλο, Λεμόνι, και Κράνμπερι.

Τα δώρα της φύσης στην Amita συνθέτουν την αξία των αυθεντικών χυμών που απολαμβάνουμε χρόνια τώρα και η Amita το αναγνωρίζει και το εκτιμά. Με τη νέα της καμπάνια, προσπαθεί να φέρει τον άνθρωπο σε μεγαλύτερη επαφή με το φυσικό περιβάλλον γύρω του και να του θυμίσει πως «Ο κόσμος εκεί έξω είναι υπέροχος».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

Δειτε περισσοτερα

HAAV: Η Βανέσσα Χατζηγιαννάκη σχεδιάζει ρούχα για ανθρώπους που διεκδικούν καθημερινά την καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους
HAAV: Η Βανέσσα Χατζηγιαννάκη σχεδιάζει ρούχα για ανθρώπους που διεκδικούν την καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους

Αθλητικές γραμμές, ποιοτικές πρώτες ύλες, αγάπη για κάθε σωματότυπο, αντιθέσεις, δυναμισμός, sexiness είναι ό,τι χαρακτηρίζει τις συλλογές του HAAV