Τέχνη κάνουμε για να αφηγηθούμε τον ανθρώπινο πόνο, όχι για να τον προκαλέσουμε
Η Garnier στηρίζει με υπερηφάνεια την υπερηφάνεια του εαυτού
Η Garnier στηρίζει ανοιχτά κι ενεργά την υπερηφάνεια της διαφορετικότητας
Μέχρι να έρθει η μέρα που η υπερηφάνεια του εαυτού και η αποδοχή του «διαφορετικού» δε θα αποτελούν πια topic «τζιζ» για κανέναν, θα χρειαστεί να φτιάχνουμε συνθήματα με φράσεις αυτονόητες που τις φωνάζουμε λες και το πρόβλημα είναι η χαμηλή ένταση της φωνής μας. Το θέμα όμως βρίσκεται σε αυτόν που κλείνει τα αυτιά του για να μην ακούσει κι όχι σε αυτόν που δε φωνάζει αρκετά.
Η Garnier δίνει το δικό της αγώνα στο να «σβηστούν» τα απαρχαιωμένα κοινωνικά στερεότυπα στηρίζοντας ενεργά και υπερήφανα την κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+ όλο τον χρόνο μαζί με τη Heritage of Pride, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Με το σύνθημα "Remove your make up, never your pride" το αγαπημένο brand δείχνει ανοιχτά την υποστήριξή του απέναντι στις κοινωνικές ανισότητες που δεν έχουν λόγω ύπαρξης.
Έχουν περάσει πάνω από δέκα χρόνια από όταν η Garnier λάνσαρε το Micellar Cleansing Water. Την τελευταία δεκαετία, η Garnier άλλαξε τα δεδομένα ομορφιάς, με το απαλό και αποτελεσματικό νερό καθαρισμού για την αφαίρεση του μακιγιάζ, κατάλληλο για όλα τα είδη επιδερμίδας. Το Νο1 Micellar παγκοσμίως, με 4τεμάχια να πωλούνται ανά δευτερόλεπτο. Επιπλέον, το brand συμβαδίζει με τις απαιτήσεις της σημερινής εποχής, μειώνοντας το περιβαλλοντικό αποτύπωμα στον πλανήτη με μπουκάλια και καπάκια από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό (PCR).
Στα πλαίσια των ενεργειών της, η Garnier ρώτησε διαφορετικούς ανθρώπους για το τι σημαίνει Pride για αυτούς το Pride. «Είναι μια μορφή αγάπης, ισότητας κι ελευθερίας έκφρασης», «Η απόλυτη ελευθερία έκφρασης και αποδοχής, μια γιορτή της αγάπης σε όλες τις μορφές της κι ένας ύμνος στη διαφορετικότητα που μας ενώνει όλους. Είναι μια υπενθύμιση ότι η αγάπη και η ισότητα πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευτες για όλους πάντα και παντού», «Το Pride είναι κάτι αυτονόητο, το δικαίωμα να επιλέγεις εσύ αυτό που πραγματικά θες, χωρίς περιορισμούς. Η απόλυτη ελευθερία να είσαι ακριβώς αυτό που γεννήθηκες, τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο». Η Garnier ακούει και δίνει βήμα σε αυτές τις φωνές να ακουστούν και να μεταφέρουν το μήνυμα της αγάπης και της ισότητας.
Τα Micellar της Garnier, ανάλογα με τα στοιχεία και τις ιδιότητές τους, έχουν κι ένα διαφορετικό χρώμα του ουράνιου τόξου, αγκαλιάζοντας την ομορφιά της ανομοιομορφίας και τη διαφορετικότητας. Το Micellar μπουκαλάκι του brand, αφιερωμένο στο Pride, έχει ως σήμα του την σημαία του φεστιβάλ υπερηφάνειας και φέρει πάνω του το μότο "Remove your make up, never tour pride".
Η Garnier διασφάλισε την εκπροσώπηση της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ+ σε όλη τη διαδικασία ανάπτυξης τόσο του προϊόντος όσο και της καμπάνιας. Το brand ανακοινώνει υπερήφανα ότι όλο ανθρώπινο δυναμικό πίσω από τη νέα καμπάνια "Remove your make up, never your pride" απαρτίζεται από ταλέντα που είτε ανήκουν στην κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+ , είτε υποστηρίζουν την κοινότητα. Κάποια από τα μέλη που ανήκουν στην ομάδα της Garnier είναι ο Hippy Potter, κατά κόσμον Thaddeus Coates, καλλιτέχνης που προαγάγει την πολυμορφία στην εκπροσώπηση, και τη φιλοσοφία της τέχνης του Μπρούκλιν μέσα από τα εύθυμα σχέδιά του που όμως περνούν δυνατά μηνύματα, η Blu Hydrangea, ή κατά κόσμον Joshua Cargill, drag queen και performer από το Μπέλφαστ της Βόρειας Ιρλανδίας, γνωστή για τη νίκη της στην πρώτη σεζόν του RuPaul’s Drag Race: UK vs the World (2022) και η Koko Barno, μοντέλο, influencer και δημιουργός περιεχομένου στο Παρίσι που μέσα από τη δουλειά της εκπροσωπεί και προασπίζεται την κουλτούρα και την τέχνη των διεμφυλικών ατόμων, των Μαύρων, και των ατόμων ΛΟΑΤΚΙ+.
Σε έναν κόσμο που χρειάζεται ακόμα τα συνθήματα, παραδείγματα σαν αυτά της Garnier είναι ακόμα απαραίτητα. Μπορεί να έχουμε ακόμα χιλιόμετρα να διανύσουμε και μπορεί και να μην το καταφέρουμε ποτέ αλλά το όραμα μιας κοινωνίας που κοιτάζει τον άνθρωπο μόνο και μόνο σαν προσωπικότητα θα αποτελεί για πάντα όραμα που θα παλεύουμε να υλοποιήσουμε.
Επισκέψου το site της Garnier και μάθε περισσότερα για τις δράσεις και τη φιλοσοφίας της.
Δειτε περισσοτερα
Η έκθεσή της Terra Cognita είναι ένα προσκύνημα σε άγνωστους τόπους
Η θρυλική Blondie ξεκίνησε πρόσφατα μία συνεργασία με τη μάρκα ένδυσης Wildfang, η οποία εστιάζει στη δημιουργία ενδυμάτων χωρίς φύλο και με δυναμικό, ασυμβίβαστο ύφος
Μιλήσαμε με τον φωτογράφο για την τέχνη της φωτογραφίας, τα ασπρόμαυρα και έγχρωμα καρέ και τον ρόλο της τεχνολογίας
Τα κοσμήματα με τα γράμματα και την περίτεχνη τέχνη της Charlotte Chesnais
Aγόρια ντυμένα γυναίκες, με εξαιρετικό μπρίο και αριστοτεχνική θηλυκότητα, προσέφεραν ένα εκρηκτικό show