Smart Life

«The Admiral Football Heritage»: Η νέα σειρά, φόρος τιμής στην παγκόσμια ποδοσφαιρική συμβολή της εταιρίας

5 μίνι επεισόδια για ποδοσφαιρόφιλους και μη

Χαρά Αλεξανδροπούλου
5’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

«The Admiral Football Heritage»: Η νέα σειρά 5 μίνι επεισοδίων της Admiral

11 δίχρωμες φανέλες που «στάζουν» δόξα. Στην πλάτη, όνομα και αριθμός «ταυτότητας» για να βλέπουν και να σε αναγνωρίζουν οι αντίπαλοι που αφήνεις πίσω να «φάνε τη σκόνη σου». Η σόλα γλιστράει στο γρασίδι μόνο για να προκαλέσει πανηγυρικά «human waves» στέλνοντας την μπάλα στα δίχτυα. Οι κερκίδες γεμίζουν χαρά, συγκίνηση, αγκαλιές μεταξύ αγνώστων που φορούν, όμως, τα ίδια χρώματα και τραγουδούν στον ίδιο ρυθμό. Σε όλες τις εμφανίσεις πρωταγωνιστεί το εμβληματικό ναυτικό σήμα με την άγκυρα, ένδειξη σταθερής αθλητικής αξίας.

Ένα αφιέρωμα σε όλα αυτά τα στιγμιότυπα κάνει η Admiral με την παραγωγή του «The Admiral Football Heritage», μια μίνι σειρά 5 επεισοδίων γεμάτα με τις μεγάλες στιγμές όπου το αγαπημένο αθλητικό brand συνόδευσε ομάδες και φιλάθλους ως ένα βασικό στοιχείο της αισθητικής του γνωστού αθλήματος.

Με περισσότερα από 50 χρόνια αφοσίωσης στην αθλητική ένδυση, η Admiral θεωρείται ένα από τα ελληνικά brands με την καλύτερη ισορροπία καλής ποιότητας σε προσιτές τιμές. Ομάδες όπως η Λιντς, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, η Τόττεναμ, η Γουέστ Χαμ, η Λέστερ, η Νόριτς, η Σέφιλντ Γιουνάιτεντ και πάνω από 50 αγγλικοί ποδοσφαιρικοί σύλλογοι φορούν Admiral, καθιστώντας την εταιρία ως μέρος της ιστορίας, της κουλτούρας και της ίδιας της ομάδας τους. Βασικό σταθμό-ορόσημο στην ιστορία του brand αποτελεί το Μουντιάλ του 1982, όταν δημιούργησε τη φανέλα της Εθνικής Ομάδας Αγγλίας και «πέρασε» στην ιστορία της ποδοσφαιρικής ένδυσης. Σήμερα, η Admiral συνεχίζει να ακολουθεί καινοτόμες τεχνολογίες στο χώρο των αθλητικών ρούχων και κυκλοφορεί μοντέρνα kits που διατηρούν παράλληλα την ιστορική κληρονομιά της μάρκας που ντύνει περισσότερες από 30 ομάδες ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο. Τα καταστήματα της Admiral ξεχωρίζουν για την μεγάλη ποικιλία σε αθλητικά ρούχα, είδη σπορ, casual ρουχισμό, αξεσουάρ, αθλητικά παπούτσια κι εξειδικευμένο εξοπλισμό για δημοφιλή αθλήματα. Μπαίνεις μάστερ-ξάπλας και βγαίνεις έτοιμος για κύπελλο, σα να λέμε.

Το ντοκιμαντέρ «The Admiral Football Heritage» εξελίσσεται υπό την εξιστόρηση του πρώην διεθνούς ποδοσφαιριστή, Ντέμη Νικολαΐδη, σε σενάριο, σκηνοθεσία και παραγωγή της Digital Minds ενώ το concept, το σχεδιασμό και την επιμέλεια ανέλαβαν οι Touchpoint Strategies και SCL Mellon. Τα πέντε επεισόδια θα προβληθούν από το λογαριασμό του Ντέμη Νικολαΐδη στο Instagram και στο Youtube στο κανάλι της Admiral.

Τι θα δούμε στα 5 επεισόδια;

Στο πρώτο επεισόδιο της σειράς Η Admiral μπαίνει στο ποδόσφαιρο και γίνεται κυρίαρχος στην αγγλική αγορά. Η ιστορική πορεία της Admiral ξεκίνησε στο Μουντιάλ του 1982 με την ποδοσφαιρική φανέλα του αρχηγού της αγγλικής ομάδας Κέβιν Κίγκαν να αποτελεί τόσο το όνειρο των παιδιών της εποχής όσο και μία από τις top 5 εμφανίσεις στην ιστορία των αγγλικών ποδοσφαιρικών ενδυμασιών μέχρι και σήμερα. Η αισθητική με τις τρεις ρίγες στα μανίκια των φανέλων του αθλήματος γίνεται διάσημη από το ίδιο brand τις δεκαετίες των '70 και '80 όπου μεγάλες αγγλικές ομάδες φορούσαν τα ρούχα της εταιρίας.

Στο δεύτερο επεισόδιο, ο  Ντέμης Νικολαΐδης εξιστορεί το story πίσω από την  πρώτη φανέλα της Αγγλίας με εταιρικό λογότυπο, αυτό της Admiral. Συγκεκριμένα, στις 30 Οκτωβρίου 1974 η Αγγλία φόρεσε για πρώτη φορά μια επώνυμη εμφάνιση, στον αγώνα εναντίον της Τσεχοσλοβακίας στο Γουέμπλεϊ, μπροστά σε 85.000 θεατές. Λευκός γιακάς, κόκκινα και μπλε διακοσμητικά στο μανίκι, στον γιακά και τις μανσέτες, μπλε σορτς με κόκκινες και λευκές ρίγες στο πλάι, λευκές κάλτσες με κόκκινες και μπλε γραμμές στην κορυφή περιγράφουν την εναρκτήρια εμφάνιση της επιτυχίας του brand.

Το τρίτο επεισόδιο είναι αφιερωμένο στη φανέλα που αγάπησαν οι Άγγλοι αλλά όχι από τις πρώτες της εμφανίσεις. Το 1980, όπου πρωτοεμφανίστηκε, περιφρονήθηκε από τα ΜΜΕ και τους συντηρητικούς ποδοσφαιρόφιλους της εποχής αλλά με μικρές αναβαθμίσεις μέσα στα χρόνια, κατάφερε να κερδίσει τις καρδιές των Άγγλων φιλάθλων, παραμένοντας μέχρι και σήμερα μία από τις καλύτερες όλων των εποχών.

Στο τέταρτο επεισόδιο γίνεται μια αναδρομή στις ομάδες και τους ποδοσφαιριστές που αποτέλεσαν σημεία αναφοράς στην πορεία του αθλητικού brand. Η αρχή έγινε με την Λιντς, την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ενώ από τα μέσα της δεκαετίας του ’70 η λίστα επεκτάθηκε με τις Λέστερ, Γουέστ Χαμ, Σέφιλντ Γιουνάιτεντ Σαουθάμπτον. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’80 στις συνεργασίες είχαν προστεθεί ακόμα η Τότεναμ, η Κόβεντρι, η Πόρτσμουθ, η Νοτς Κάουντι, η Μπράντφορντ, η Κάρντιφ, η Κρίσταλ Πάλας, η Χαλ, η Σουόνσι, η Ρέξαμ και η ελληνική συνεργασία με τον Παναθηναϊκό. Στις αρχές του '90 η Admiral πανηγύρισε την τελευταία της κατάκτηση στο αγγλικό πρωτάθλημα και από τότε έχει ντύσει ομάδες από όλο τον κόσμο.

Στο πέμπτο και τελευταίο επεισόδιο γίνεται μια σύνοψη της κληρονομιάς, του σήμερα και του μέλλοντος της Admiral. Σήμερα η εταιρία ντύνει περισσότερες από 30 ομάδες ποδοσφαίρου από όλο τον κόσμο. Συγχρόνως συντηρεί μια παράδοση δεκαετιών που την θέλει να ντύνει και να εξοπλίζει ομάδες και αθλητές άλλων αθλημάτων, όπως το κρίκετ, το γκολφ, το βόλεϊ, το τένις, ενώ δημιουργεί μόδα και στον χώρο της μουσικής. Στην Ελλάδα, η Admiral στέκεται στο πλευρό των αθλητών υιοθετώντας το νέο πρόγραμμα εταιρικής ευθύνης «AthletesAreMade», επιβραβεύοντας την προσπάθεια εκπλήρωσης των αθλητικών τους στόχων.

Η κοινή ιστορική πορεία της Admiral και του ποδοσφαίρου κατέχει μια δυναμική θέση στο χώρο του αθλητισμού και για αυτό μετράει χρόνια επιτυχιών. Η στήριξη συνεχίζεται από την πλευρά της Admiral ώστε να παραμείνει στις καρδιές ποδοσφαιρικών ομάδων, παραγόντων και φιλάθλων, εκεί που, άξια, ανήκει.