- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η ΑΒ Βασιλόπουλος «φωτίζει» το δρόμο για έναν «πράσινο» πλανήτη και ένα καλύτερο μέλλον για όλους
Με τη θέσπιση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) της ατζέντας 2030 των Ηνωμένων Εθνών, η ΑΒ Βασιλόπουλος, επιθυμεί να διαδραματίσει ενεργό ρόλο στην κατεύθυνση προς έναν βιώσιμο πλανήτη.
Στην εποχή των συνεχών αλλαγών και των παγκόσμιων προκλήσεων, η ΑΒ Βασιλόπουλος δίνει έμπρακτα έμφαση στα ζητήματα της κλιματικής αλλαγής αναλαμβάνοντας δράση για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.
Η αύξηση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου με τη βιομηχανία τροφίμων να είναι υπεύθυνη για ένα σημαντικό ποσοστό αυτών έχει άμεσο αντίκτυπο στην αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη. Η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί παγκόσμια προτεραιότητα και κινητοποιεί μεταξύ άλλων και τις επιχειρήσεις προς την υιοθέτηση νέων φιλικών πρακτικών προς το περιβάλλον. O στόχος για την επίτευξη κλιματικής ουδετερότητας έως τα μέσα του 21ου αιώνα περιλαμβάνεται άλλωστε και στη Συμφωνία του Παρισιού για το Κλίμα, η οποία υπεγράφη από 195 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. «Πώς να υπολογίσετε τις εκπομπές αερίων της επιχείρησής σας;», «Πώς να αναπτύξετε το πλάνο για την μείωση εκπομπών αερίων του άνθρακα;», «Πώς να εμπλέξετε σε όλο αυτό τους εργαζομένους;», είναι μερικά μόνο από τα ερωτήματα που χρειάζεται να απαντήσει κανείς για να συμβαδίσει με τις εξελίξεις και να προσαρμοστεί δυναμικά στη νέα «πράσινη» παγκόσμια πραγματικότητα.
Πρόκειται για μια μεγάλη ευθύνη, αλλά ταυτόχρονα και μια ευκαιρία για βελτίωση και συνεργασία προς όφελος του περιβάλλοντος. Με τη θέσπιση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) της ατζέντας 2030 των Ηνωμένων Εθνών, η ΑΒ Βασιλόπουλος, μέσα από την υψηλή ποιότητα, τη μοναδική εξυπηρέτηση και την ξεχωριστή ποικιλία που προσφέρει, επιθυμεί να διαδραματίσει ενεργό ρόλο στην κατεύθυνση προς έναν βιώσιμο πλανήτη. Γι’ αυτό και δημιουργήθηκε το AB Climate Hub, ένας ιστότοπος, που έχει στόχο να αφυπνίσει, να ενημερώσει και να προετοιμάσει την εφοδιαστική αλυσίδα για τη διαδικασία παρακολούθησης, στοχοθέτησης και δημιουργίας αναφοράς σχετικά με τη μέτρηση του ανθρακικού αποτυπώματος.
Στην εποχή των συνεχών αλλαγών και των παγκόσμιων προκλήσεων, η ΑΒ Βασιλόπουλος δίνει έμπρακτα έμφαση στα ζητήματα της κλιματικής αλλαγής αναλαμβάνοντας δράση για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Ως μέρος της πρωτοβουλίας Science Based Target (SBTi), στοχεύει να επιτύχει 37% μείωση των εκπομπών αερίων του άνθρακα στην εφοδιαστική της αλυσίδα έως το 2030, με αφετηρία το 2020 και να τις μηδενίσει μέχρι το 2050. Σε αυτό το πλαίσιο, συνεργάζεται με τους προμηθευτές, αλλά και όλους εκείνους που ενδιαφέρονται να θέσουν μεμονωμένους στόχους για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, παρακολουθώντας συστηματικά την πρόοδό τους σε ετήσια βάση.
Το ΑΒ Climate Hub αποτελεί καθοριστικό βήμα για τις προσπάθειες και τις δεσμεύσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος προς έναν βιώσιμο πλανήτη και σε αυτό το ταξίδι επιθυμεί οι προμηθευτές της να είναι συνοδοιπόροι. Η διαδικασία, ωστόσο, είναι πολύ απλή. Το μόνο που χρειάζεται είναι να κλικάρουν στον ιστότοπο AB Climate Hub που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις, που συνεργάζονται με την ΑΒ Βασιλόπουλος, προκειμένου να μετρούν τις εκπομπές αερίων σε όλο το φάσμα των λειτουργιών τους και να λάβουν μέτρα για τη μείωσητων εκπομπών τους.
Συγκεκριμένα, υπάρχουν διαθέσιμα 3 βασικά βήματα στα οποία πρέπει να επικεντρωθούν: στο ανθρακικό αποτύπωμα, στη στοχοθέτηση (υπογραφή της επιστολής δέσμευσης SBTi, επόμενα βήματα μετά τη δέσμευση SBTi, έγγραφα με οδηγίες) κατά της κλιματικής αλλαγής και στην περιβαλλοντική έκθεσή τους. Όσον αφορά στο ανθρακικό αποτύπωμα,οι συνεργάτες της ΑΒ Βασιλόπουλος θα βρουν τα βήματα 1 έως 4 που είναι απαραίτητα για τον υπολογισμό των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και απαιτούνται για τους υπολογισμούς, καθώς και τα βήματα 5-7 που είναι χρήσιμα για την ανάπτυξη της στρατηγικής της εταιρείας και αφορούν στο κλίμα. Με λίγα λόγια, από το «πώς θα αποσαφηνίσουν τις κατηγορίες και τα όρια καταγραφής μέχρι και το πώς θα εμπλέξουν τους δικούς τους προμηθευτές και τους εργαζόμενους», ακολουθώντας έτσι, το πρωτόκολλο Greenhouse Gas Protocol (GHG).
Το σημαντικότερο είναι ότι θα ανακαλύψουν και πρόσθετες κατευθυντήριες οδηγίεςγια να περιηγηθούν με περισσότερη ευκολία στον ιστότοπο και να πραγματοποιήσουν άμεσα τη μέτρηση του αποτυπώματος του οργανισμού τους. Τα εκπαιδευτικά βίντεο επίσης είναι ιδιαίτερα βοηθητικά και λύνουν κάθε απορία στους ενδιαφερόμενους.
Συνολικά, η ΑΒ Βασιλόπουλος πρωτοπορεί στην προστασία του κλίματος, θέτοντας τις βάσεις για πιο ανθεκτικές επιχειρήσεις και φροντίζοντας το περιβάλλον για όλους εμάς και τις επόμενες γενιές. Εδώ και αρκετά χρόνια, έχει ένα σταθερό ιστορικό βιώσιμων πρακτικών και με αυτό ως οδηγό είναι πάντα δίπλα τόσο στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες της με θάρρος, ακεραιότητα, ομαδικότητα, φροντίδα και καλή διάθεση, όσο και στους συνεργάτες της. Η ποιότητα των έργων της αποδεικνύεται καθημερινά άλλωστε από τις πράξεις της.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, με τους πάντα έτοιμους ανθρώπους να εξυπηρετήσουν τους καταναλωτές με χαρά και μεράκι και να προσφέρουν μια μοναδική αγοραστική εμπειρία σε καθέναν ξεχωριστά, ευθυγραμμίζει τη δράση της με τις παγκόσμιες κατευθύνσεις περί υλοποίησης των στόχων βιώσιμης ανάπτυξης. Υιοθετώντας έτσι, πρακτικές ESG που προάγουν την καινοτομία, θέτουν ως προτεραιότητα την ανάληψη πρωτοβουλιών περιορισμού της κλιματικής αλλαγής και τη συνολική αειφορία. Με σεβασμό στο περιβάλλον και με επίκεντρο τον άνθρωπο, συνεχίζει να βρίσκεται πάντα δίπλα σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, μέσα από το δίκτυό της που αγγίζει περισσότερα από 580 καταστήματα σε όλη τη χώρα και προσφέρει μία τεράστια ποικιλία προϊόντων στις καλύτερες τιμές. Το κυριότερο, όμως, είναι ότι μέσα από μια φιλική προς το χρήστη σελίδα, συγκεντρώνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις,συνεργαζόμενες με την εταιρεία, προκειμένου να αναπτύξουν ανθεκτικές επιχειρήσεις κατά της κλιματικής κρίσης. Η ΑΒ Βασιλόπουλος «φωτίζει» το δρόμο για έναν «πράσινο» πλανήτη και ένα καλύτερο μέλλον για όλους. Τι λέτε; Είμαστε όλοι μαζί σε αυτό;
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ΑΒ Climate Hub, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν τον ιστότοπο εδώ