Smart Life

Ένα Εθνος - έκπληξη πήρε μέρος στο φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο

Η Kaizen φροντίζει για την ομαδικότητα και τη συμπερίληψη στον χώρο εργασίας

Μπεθ Τσαλίκη
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Το 33ο «έθνος» του Παγκόσμιου Κυπέλλου, Kaizen Gaming αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία ενδυνάμωσης και σύσφιξης των σχέσεων των εργαζομένων.

Το Παγκόσμιο Κύπελλο αποτελεί αναμφίβολα την κορυφαία γιορτή του ποδοσφαίρου ενώ είναι η πιο δημοφιλής διοργάνωση παγκοσμίως καθώς η πλειοψηφία του κόσμου όχι μόνο το γνωρίζει αλλά και το παρακολουθεί.

Πέρα από το καθαρά αθλητικό ενδιαφέρον, η εν λόγω διοργάνωση είναι μια μοναδική ευκαιρία για να έρθουν κοντά φίλαθλοι από όλο τον κόσμο, είτε δια ζώσης, στα γήπεδα διεξαγωγής, είτε κατά την παράλληλη παρακολούθηση των αγώνων, σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης.

Για την Kaizen Gaming, την κορυφαία gametech εταιρία στη Ελλάδα, δε θα μπορούσε παρά να αποτελεί άλλη μια εξαιρετικη ευκαιρία ενδυνάμωσης και σύσφιξης των σχέσεων των εργαζομένων.

Η εταιρία, πέρα από το καθαρά ποδοσφαιρικό ενδιαφέρον στο οποίο εστίασε εκ των πραγμάτων, προσέγγισε το «Παγκόσμιο Κύπελλο 2022» δίνοντας έμφαση για ακόμα μια φορά στους εργαζομένους της. Κάπως έτσι, δημιούργησε τη φανταστική ιδέα του «Kaizen Nation», του 33ου “έθνους” του Παγκόσμιου Κυπέλλου το οποίο εμπνεύστηκε από τους ίδιους τους ανθρώπους της, τους λεγόμενους Kaizeners.

Το Kaizen Nation, το ‘’έθνος’’ της Kaizen Gaming είναι ένας νοητός χώρος στον οποίο όλοι οι εργαζόμενοι, από όλες τις γωνιές του πλανήτη, είναι ισάξια μέλη μιας ομάδας, ενός κοινού έθνους και μέσα από το ποδόσφαιρο, οι Kaizeners, μπόρεσαν να βιώσουν την έννοια της ομαδικότητας και της συμπερίληψης επ’αφορμής ενός γεγονότος που αρχικά, φαίνεται ότι αφορά μόνο τον αθλητισμό.

Καθώς ‘’έθνος’’ χωρίς σύμβολα, σημαία και διακριτά χαρακτηριστικά δε νοείται, το Kaizen Nation ανέπτυξε και αυτό τα δικά του ενιαία στοιχεία που ενώνουν όλους τους ‘πολίτες’ του έθνους κάτω από την ίδια φιλοσοφία και τα ίδια χρώματα, κάνοντάς τους όλους εξίσου περήφανα μέλη του. Φυσικά, η εταιρία δεν αρκέστηκε στα σύμβολα καθώς προκειμένου να εμπνεύσει το κοινό της, το Kaizen Nation συμπεριέλαβε σχεδόντα πάντα!

Κοινά σύμβολα και σημαία για αυτή τη σημαντική γιορτή του ποδοσφαίρου, συνεχή αλληλεπίδραση των εργαζομένων - φυσική και ψηφιακή- ενώ δράσεις συνεχίστηκαν δυναμικά καθολη τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου με πλήθος εκπλήξεων και διασκεδαστικών events. Καθημερινά quizzes, business updates, πολλές εκδηλώσεις σε ολες τις χώρες όπου η εταιρία διατηρεί γραφεία και πολλά άλλα ελαβαν χώρα τον τελευταίο μήνα, ώστε οι εργαζόμενοι να έχουν ευκαιρίες αυθορμητης επικοινωνίας, ενεργής σύνδεσης μεταξύ τους και φυσικά ψυχαγωγίας.

Συγκεκριμένα, τα κεντρικά γραφεία της Kaizen Gaming στα οποία βρίσκεται η πλειοψηφία των εργαζομένων, δηλαδή περίπου 900 ατομα, μεταμορφώθηκαν μοναδικά, με όλο το χώρο να ‘βάφεται’ στα χρώματα του Kaizen Nation ενώ ενας νέος πολυχώρος, εντός του κτιρίου δημιουργήθηκε ώστε να μπορούν οι εργαζόμενοι, να απολαύσουν όλους τους αγώνες του τουρνουά και εκτός των ωρών εργασίας τους, να κάνουν ένα διάλειμμα από τη δουλειά τους ή ακόμη και να εργαστούν ή να κάνουν τις συναντήσεις τους από εκεί.

Παρόλο που αυτή η περίοδος ήταν πράγματι πολυάσχολη για τους περισσότερους εργαζομένους της Kaizen Gaming, η πλειοψηφία τους αφιέρωσε χρόνο για να επισκεφτεί την αίθουσα παιχνιδιών μαζί με τους συναδέλφους της και να συνδεθεί μεταξύ της. Κανείς δεν πρόλαβε να βαρεθεί αφού κάθε εβδομάδα, νέες θεματικές εκδηλώσεις διοργανώνονταν προσφέροντας φαγητό, μουσική, παιχνίδια και εμπειρίες στους Kaizeners και με την οργάνωση ολης αυτής της εμπειρίας να επιτρέπει την ουσιαστική σύνδεσή μεταξύ τους, γεγονός που αποδείχθηκε περίτρανα και από αντίστοιχα events- εμπειρίες που διοργανώθηκαν και στα υπόλοιπα γραφεία της εταιρίας σε όλη την Ευρώπη.

Κοινωνοί αυτης της φανταστικής εταιρικής κουλτούρας και των μοναδικών δράσεων που διοργανώθηκαν από την εταιρία καθόλη τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου, έγιναν και οι ακόλουθοι της Kaizen Gaming σε όλα τα social media κανάλια της εταιρίας, τα οποια καθημερινά παρουσίαζαν το «Έθνος Kaizen» και τα περήφανα μέλη του, προσκαλώντας όλους να πάρουν μια γεύση από αυτό: διαδραστικές αναρτήσεις στο Instagram και στο Linkedin, παιχνίδια με ειδικά διαμορφωμένα φίλτρα «Kaizen Nation» και πολλά άλλα επεφύλασσαν οι ομάδες της εταιρίας για τους διαδικτυακούς τους ακολούθους.

Το Παγκόσμιο Κύπελλο ολοκληρώθηκε πριν λίγες ημέρες και για σχεδόν ένα μήνα όλοι κινηθήκαμε στους ρυθμούς της «στρογγυλής θεάς», παρακολουθώντας το ομορφότερο παιχνίδι που παίχτηκε ποτέ. Η Kaizen Gaming, γνωρίζοντας καλύτερα από τον καθένα το πόσο κοντα φέρνει τους ανθρωπους το ποδοσφαιρο, συμμετείχε ενεργά, με τη δημιουργία του 33ου Εθνους των εργαζομένων της, παίρνοντας μέρος στη μεγαλύτερη γιορτή του ποδοσφαίρου και ενισχύοντας για ακόμα μια φορά το ρόλο της ως ένας από τους πλέον ελκυστικούς εργοδότες παγκοσμίως.