Πώς είναι να εργάζεσαι στην ομάδα του efood;
4 άνθρωποι από το τμήμα του Customer Care του efood απαντούν
Οι άνθρωποι από το Customer Care του efood μιλούν για τη δουλειά τους
Κάθε μέρα μερικές δεκάδες χιλιάδες άτομα σε κάθε γωνιά της χώρας μπαίνουν στην πλατφόρμα του efood. Ο αριθμός αυτός είναι τεράστιος! Για να καταλάβετε λίγο καλύτερα τι σημαίνει αυτό, φανταστείτε να έχετε ένα café, που επισκέπτονται καθημερινά 10.000 ή 20.000 άτομα, κι εσείς να πρέπει να φτιάξετε και να σερβίρετε τον καφέ τους, αλλά και να λύσετε όποια απορία μπορεί να έχουν ή να τους βοηθήσετε σε όποιο πρόβλημα τυχόν προκύψει. Αυτό ακριβώς κάνει η φανταστική ομάδα του Customer Care του efood.
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι από τα πιο βασικά κομμάτια μιας εταιρείας. Ειδικά, όμως, όταν μιλάμε για μία εταιρεία όπως το efood, όπου η ικανοποίηση του πελάτη είναι θεμελιώδης αρχή και πρωταρχικός στόχος, τότε καταλαβαίνουμε πραγματικά πόσο σημαντικό ρόλο παίζει το Customer Care. Πώς, όμως, είναι να δουλεύεις εκεί; Πώς είναι μία τυπική μέρα στα γραφεία της Εξυπηρέτησης Πελατών του efood; Η Χαρά Χατζησταματίου ως Senior Dispatcher, δηλαδή ως ο άνθρωπος που ασχολείται με τις παραγγελίες του own delivery από και προς τους riders, λέει πως «κάθε μέρα στο τμήμα του Customer Care είναι διαφορετική, γιατί καθημερινά έρχεσαι σε επαφή με χιλιάδες καταστήματα και πελάτες, προσπαθώντας να επιλύσεις ποικίλα ζητήματα κάθε μορφής. Αυτή, όμως, είναι και η μεγάλη πρόκληση: η συνεχόμενη εναλλαγή περιστατικών. Για εμένα, το πιο ευχάριστο κομμάτι είναι όταν παρέχεις την εξυπηρέτηση που επιζητά ο χρήστης, τον αφήνεις απόλυτα ευχαριστημένο κι εκείνος στο δείχνει με το λεξιλόγιό του, το ύφος και τη χροιά της φωνής του. Αυτό με κάνει να νιώθω πολύ όμορφα, πραγματικά με γεμίζει! Αισθάνομαι ότι υπήρξα αποτελεσματική και ότι βοήθησα, και παρότι μπορεί κάποιες φορές κάτι να μην έχει πάλει καλά, συνέβαλα στο να επιλυθεί το ζήτημα. Σκοπός μας άλλωστε είναι να κρατάμε τους χρήστες μας χορτάτους και χαρούμενους!».
Η Μάνια Τζανετάκου, Customer Care Agent του efood, που από τη θέση της εξυπηρετεί όχι μόνο τους χρήστες του efood, αλλά και τα συνεργαζόμενα καταστήματα, φαίνεται να συμφωνεί: «Κάθε ημέρα παρουσιάζονται θέματα που έχεις ήδη αντιμετωπίσει, αλλά σχεδόν πάντα σίγουρα θα προκύψει και κάποιο νέο θέμα που χρειάζεται τη φροντίδα σου. Επομένως, είσαι πάντα σε εγρήγορση για να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις όπως αρμόζει και να δώσεις την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση». Η Μάνια, όμως, αναφέρει και κάτι άλλο πολύ σημαντικό που τραβάει αμέσως την προσοχή μου. Λέει: «Όπως κάθε άλλη δουλειά, έχει τις δυσκολίες και θέματα που χρειάζονται την προσοχή σου , όμως, δεν μπορώ να τη χαρακτηρίσω ως “δύσκολη δουλειά” γιατί σε κάθε σημείο και στιγμή, ακόμη κι αν όντως νιώσω πως δυσκολεύομαι κάπου ή δεν ξέρω πώς να προχωρήσω, έχω πίσω μου μία ομάδα από συναδέλφους έτοιμη σε δευτερόλεπτα να με στηρίξει και να με καθοδηγήσεις προς την κατάλληλη πορεία. Αυτό, θα έλεγα πως είναι και το καλύτερο μέρος του τμήματός μας στο efood».
Από τα παραπάνω λόγια συνειδητοποίησα ότι για να έχεις ένα πραγματικά καλό customer care, πρέπει πρώτα να συνθέσεις μία πραγματική καλή ομάδα. Και πώς γίνεται αυτό; Όταν οι άνθρωποι που την απαρτίζουν είναι ευχαριστημένοι. Η εργασιακή στάση του efood είναι λίγο-πολύ γνωστή, καθώς τα δύο τελευταία χρόνια συγκαταλέγεται στους σημαντικότερους εργοδότες στην Ελλάδα, με την ανάδειξή του στην πρώτη τριάδα στον θεσμό Best Places to Work. Πώς είναι, λοιπόν, να εργάζεσαι για αυτή την εταιρεία; Ας δώσουμε πάλι τον λόγο στους εργαζόμενους και συγκεκριμένα στον Στέφανο Μελά, Dispatcher του efood: «Η βάρδια τις περισσότερες μέρες κυλά γρήγορα, καθώς δεν χάνεται ποτέ η διάθεση για κάποιο αστειάκι ή πείραγμα, που θα κάνει όλη την ομάδα να χαμογελάσει και θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο το θετικό κλίμα που επικρατεί. Επίσης, κάτι που ειλικρινά εκτιμώ αφάνταστα και θεωρώ ειδοποιό διαφορά του efood είναι η άδεια που παρέχεται την ημέρα των γενεθλίων σου! Όλοι οι άνθρωποι ενθουσιαζόμαστε όταν φτάνουν τα γενέθλιά μας, οπότε βρίσκω πραγματικά υπέροχο το γεγονός ότι το efood σου δίνει τη δυνατότητα να ζήσεις τη συγκεκριμένη μέρα όπως ακριβώς επιθυμείς». Για το καλό κλίμα που επικρατεί μέσα στην εταιρεία μιλά και ο Βασίλης Ζησιμόπουλος, Customer Experience Associate: «Υπάρχει πάντοτε ομαδικό πνεύμα! Ειδικά όταν βρισκόμαστε όλοι μαζί στο γραφείο το κλίμα είναι φανταστικό, ενώ είναι πολύ συχνό το φαινόμενο μετά τη δουλειά να ακολουθεί pizza night ή beer Friday για να κλείσουμε όλοι… δημιουργικά τη μέρα μας!»
Ξέρεις ότι είσαι σε ένα καλό εργασιακό περιβάλλον, όχι μόνο όταν περνάς καλά μέσα σε αυτό, αλλά και όταν η ίδια η δουλειά σου σε εξελίσσει ως άνθρωπο. Το efood έχει εντάξει την κοινωνική προσφορά ως αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας του, μέσω του προγράμματος Love Delivered, και αυτό έχει αντίκρισμα και στους εργαζόμενους του, όπως φαίνεται από τα λόγια του Βασίλη Ζησιμόπουλου: «Το efood με βοήθησε να συνειδητοποιήσω σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό τη σημασία της κοινωνικής προσφοράς. Κατά τη διάρκεια της συμμετοχής μας στις εθελοντικές δράσεις με τα STEPS, μοιράσαμε μερίδες φαγητού και είδη πρώτης ανάγκης στο κέντρο της Αθήνας. Το χαμόγελο αυτών των ανθρώπων θα μείνει για πάντα ανεξίτηλο στη μνήμη μου!»