- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
PepsiCo & The Big Bad Wolf– Souvlaki & Burger Bar σε κοινή καμπάνια για το DEADlicious Combo
Mία νέα γαστρονομική πρόταση, εμπνευσμένη από το κλασικό σουβλάκι με μοντέρνα στοιχεία σύγχρονης γαστρονομίας
Η The Big Bad Wolf – Souvlaki & Burger Bar και η PepsiCo θέλοντας να γιορτάσουν το Halloween συνεργάστηκαν και δημιούργησαν από κοινού μία καμπάνια με τίτλο DEADlicious, Τρομακτικά Νόστιμο Combo
Η The Big Bad Wolf – Souvlaki & Burger Bar με στόχο την καινοτομία και την καλύτερη γευστική εμπειρία των καταναλωτών δημιούργησε και εισήγαγε στην ελληνική αγορά το 1ο Halloween Edition Γίγας Πιτοτυλιχτό, το DEADlicious. Πρόκειται για μία νέα γαστρονομική πρόταση, εμπνευσμένη από το κλασικό σουβλάκι με μοντέρνα στοιχεία σύγχρονης γαστρονομίας.
Το DEADlicious Combo περιλαμβάνει το ομώνυμο γίγας της αλυσίδας με μία Pespi Max (330ml) και οι καταναλωτές μπορούν να το απολαύσουν έως την 1η Νοεμβρίου στην προνομιακή τιμή των 5.90€ σε delivery, take away και dine in στα 9 καταστήματα The Big Bad Wolf στην Αττική.
Η καμπάνια χτίστηκε βασισμένη σε BTL & ATL ενέργειες. Η καμπάνια ξεκίνησε αρχικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της The Big Bad Wolf και ολοκληρώνεται με την προβολή του τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σποτ.
Το concept του σποτ εκπονήθηκε από το τμήμα μάρκετινγκ του The Big Bad Wolf Wolf - Souvlaki & Burger Bar, ενώ την παραγωγή του ανέλαβε και επιμελήθηκε η εταιρία Creatures.
Στο πλαίσιο της περεταίρω προβολής του DEADlicious Combo η The Big Bad Wolf συνεργάστηκε με γνωστούς tiktokers, καθώς και με τους Νίκο Μάντζο, παρουσιαστή και ραδιοφωνικό παραγωγό του Mad και την content creator Ευτυχία Κατσαρή.
Η Ράνια Κυριακού, Head of Marketing Pepsico Hellas Beverages δηλώνει: «Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με τη νέα μας συνεργασία με την The Big Bad Wolf - Souvlaki & Burger Bar. Το "πάντρεμα" των προϊόντων Pepsi Max και Halloween Edition Γίγας Πιτοτυλιχτό δημιουργούν έναν DEADlicious συνδυασμό, που θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς, καθώς υπόσχεται μια αξέχαστη, απολαυστική γευστική εμπειρία. H PepsiCo Hellas γιορτάζει το Halloween και στο δίλημμα "trick or treat" επιλέγει να προσφέρει την μοναδική γεύση της Pepsi Max. Happy DEADlicious Halloween!».
Η Χριστιάνα Μανταλβάνου, Head of Marketing & Communication J.T Group Greece & Cyprus αναφέρει σχετικά: «Στην αγέλη της The Big Bad Wolf μας αρέσουν οι πρωτιές. Για το λόγο αυτό προσπαθούμε πάντα να είμαστε πρωτοπόροι και να δοκιμάζουμε καινοτόμες μεθόδους και προϊόντα που θα προσφέρουν στον καταναλωτή μία αξέχαστη γευστική εμπειρία. Το Halloween είναι μεν μία ξενόφερτη γιορτή, όμως ταιριάζει πάρα πολύ στο brand μας. Ξεκινήσαμε πέρσι πρώτη φορά να φλερτάρουμε με την ιδέα του εορτασμού του, διοργανώνοντας σε ένα κατάστημά μας ένα live radio Halloween party σε συνεργασία με το MyRadio, την Κατερίνα Ζαρίφη, τον Χάρη Χρονόπουλο και τον κ. Νίκο Νικολακόπουλο. Φέτος, αποφασίσαμε να το εξελίξουμε και να δημιουργήσουμε έναν νέο κωδικό αποκλειστικά αφιερωμένο στην περίοδο του Halloween. Δεν θέλαμε όμως να χρησιμοποιήσουμε την πεπατημένη συνταγή που έχουμε συναντήσει σε άλλες αλυσίδες με burgers, αλλά στόχος μας ήταν να φτιάξουμε ένα προϊόν που θα κάνει τη διαφορά και θα προσφέρει στους πελάτες μας μία τρομακτικά απολαυστική γαστρονομική εμπειρία. Ταυτόχρονα, κατανοώντας τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες του αγοραστικού κοινού θέλαμε να δημιουργήσουμε μία προσφορά, την οποία θα μπορούν να γευτούν και να έχουν πρόσβαση όλοι. Σε αυτή μας την προσπάθεια βρήκαμε στήριξη από τον στρατηγικό μας συνεργάτη, την PepsiCo, ο οποίος μοιράζεται το ίδιο πάθος και αξίες με την αλυσίδα μας».