- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Γνωρίστε την εταιρεία- σύμμαχο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Τρείς ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων περιγράφουν την εμπειρία τους μέσα από τη συμμετοχή στο πρόγραμμα της Mastercard.
Η Mastercard υλοποιεί πρωτοβουλία με στόχο την στήριξη και ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της χώρας.
Η πανδημία του κορωνοϊού έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας τον τελευταίο 1.5 χρόνο. Εκείνοι που την έχουν νιώσει στο «πετσί» τους, είναι οι ιδιοκτήτες των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων. Με το κλείσιμο της αγοράς, αντιμετώπισαν προβλήματα και είχαν ανάγκη από στήριξη. Σε αυτή την προσπάθεια της υγιούς ανάκαμψης, σύμμαχος είναι η Mastercard, η οποία στέκεται στο πλευρό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Εμείς συναντήσαμε τους ιδιοκτήτες των τριών επιχειρήσεων που επιλέχθηκαν συζητήσαμε για το πόσο τους βοήθησε η ενέργεια αυτή και τι άλλαξε για εκείνους.
Συγκεκριμένα, μέσα από αυτή την ευρεία πρωτοβουλία ενίσχυσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων όλης της χώρας που υλοποιεί η Mastercard, μεταξύ άλλων προσέφερε κίνητρα στους καταναλωτές για αγορές από τα μικρά καταστήματα που βρίσκονται σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Επιπρόσθετα, μέσω της πλατφόρμας Digital Doors, προσφέρει πρόσβαση σε προσφορές, λύσεις και υπηρεσίες που βοηθούν τις μικρές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν καλύτερα στη νέα πραγματικότητα και να αναπτυχθούν μέσα από τον μετασχηματισμό και την εξέλιξη της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας.
Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας αυτής, οι καταναλωτές είχαν τη δυνατότητα να ενισχύσουν περαιτέρω τις αγαπημένες τους μικρές επιχειρήσεις, μέσω ενός διαγωνισμού στο Instagram, που διεξήγαγε η Mastercard στις αρχές του 2021, δημοσιεύοντας και προτείνοντας την αγαπημένη τους τοπική επιχείρηση. Οι χρήστες του διαδικτύου ανέφεραν πολλά ονόματα καταστημάτων και έπειτα από κλήρωση τρεις τυχεροί ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, αναδείχθηκαν και απολαμβάνουν ήδη τα οφέλη που παρέχονται από τη Mastercard όπως τη δημιουργία e– shop, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση digital marketing ενεργειών, καθώς και την ανανέωση της εταιρικής τους ταυτότητας με στόχο την κάλυψη των αναγκών και την αναβάθμιση της λειτουργίας τους.
Εμείς συναντήσαμε τους ιδιοκτήτες των τριών επιχειρήσεων που επιλέχθηκαν και συζητήσαμε για το πόσο τους βοήθησε η ενέργεια αυτή και τι άλλαξε για εκείνους.
Η περιπέτεια μας ξεκίνησε μια βροχερή μέρα στην Αθήνα. Με τον φωτογράφο μας Θανάση θα επισκεπτόμασταν τρεις διαφορετικούς προορισμούς της πρωτεύουσας. Η αρχή έγινε στο κατάστημα «Aumorfia» που βρίσκεται στο κέντρο και πιο συγκεκριμένα στην οδό Κολοτρώνη 29. Σε έναν πολύ όμορφο χώρο με θέα στα παραδοσιακά αθηναϊκά σοκάκια, μας υποδέχθηκε η Θεανώ Ποταμιάνου, η οποία αποτελεί την εμπνεύστρια και δημιουργό του ομώνυμου brand. Στο χώρο της μπορείς να βρεις κοσμήματα και διάφορα άλλα αξεσουάρ, που έχουν ως πρώτη ύλη το δέρμα. Όπως λέει και το όνομα του καταστήματος, που είναι ένας συνδυασμός των λέξεων αμορφία και ομορφιά, στόχος της είναι να δημιουργεί κάτι όμορφο μέσα από κάτι που δεν έχει συγκεκριμένη μορφή. Η Θεανώ μπαίνει καθημερινά στο εργαστήρι της με στόχο να σχηματίσει κάτι που θα ταιριάζει αρμονικά με τα ρούχα του καθενός και που ο οποισδήποτε θα μπορεί να το διαμορφώσει ανάλογα με την προσωπικότητα του.
Η Θεανώ ξεκίνησε πριν τρία χρόνια το «Aumorfia», αν και είχε κάνει τα πρώτα της βήματα δειλά – δειλα ήδη από το 2014. Δεν είναι η βασική της δουλειά αλλά τα όνειρα και το πάθος της για τη μόδα τελικά την έκαναν να ασχοληθεί πιο ενεργά με αυτό που λατρεύει. «Η Mastercard με έχει βοηθήσει πολύ, ακούγοντας τις ανάγκες μου. Η πρότασή της να τρέξει μία τρίμηνη, ολοκληρωμένη digital καμπάνια για την επιχείρησή μου, είμαι σίγουρη πως θα κάνει περισσότερα γνωστό το Aumorfia στο ελληνικό κοινό» ανέφερε η ίδια, απαντώντας για το πως η Mastercard στήριξε την επιχείρησή της. Πριν μας αποχαιρετήσει δεν δίστασε να μας πει πόσο της αρέσει η προσωπική επαφή με τον κόσμο και πόσο της έλειψε κατά τη διάρκεια της καραντίνας.
Στη συνέχεια ο δρόμος μας έβγαλε στη Νέα Σμύρνη. Εκεί θα συνταντούσαμε τη Ζέτα Βάσου, η οποία είναι η ιδιοκτήτρια και η «ψυχή» του κομμωτηρίου «Originale Coiffure», στην οδό Ομήρου 41, που μετράει 20 χρόνια λειτουργίας. Η αρχή έγινε το 2001 και αγαπήθηκε από την πρώτη στιγμή. Η ίδια θέλει να ανταποδώσει τη στήριξη του κόσμου και με ένα πολύ καλά εκπαιδευμένο προσωπικό προσφέρει ανδρικό και γυναικείο κούρεμα, νυχοπλαστική, μακιγιάζ και φυσικά styling.
Η πανδημία στερεί κάπως την επαφή που είχε χτίσει τόσα χρόνια με τους πελάτες αλλά όπως μας περιέγραψε όλα τα μέτρα προστασίας τηρούνται, ώστε όσοι μπαίνουν στο χώρο να αισθάνονται ασφάλεια. Η Ζέτα μας απάντησε χαμογελώντας για τη μεγάλη βοήθεια που της παρείχε η Mastercard αναφέροντας χαρακτηριστικά, «Μας έχουν βοηθήσει πολύ να μπούμε στην νέα, σύγχρονη εποχή, κάτι που αρέσει πολύ στους πελάτες μας. Ανανεώσαμε την εταιρική μας ταυτότητα, "τρέχουν" για εμάς μία digital καμπάνια επικοινωνίας και γενικά, είναι πάντα πρόθυμοι να μας συμβουλεύσουν. Όλα αυτά μας έδωσαν αναγνωρισιμότητα». Η Ζέτα θέλει να εκμεταλλευτεί τη βοήθεια της εταιρείας, ώστε το κομμωτήριο της να είναι σύγχρονο, όμορφο και θελκτικό για όλους. Παράλληλα επιδιώκει εκείνη και οι συνεργάτες της να είναι μια δεμένη ομάδα, να αγκαλιάζουν τον κόσμο και να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή περιποίηση.
Η τελευταία μας στάση έγινε στο Περιστέρι. Στο μαγαζί «Alinda Fashion», που βρίσκεται στην οδό Σοφοκλή Βενιζέλου 56, γνωρίσαμε τον Άγγελο Νώτη. Ο ίδιος μας μίλησε για το πως έχει αναλάβει την επιχείρηση από τους γονείς του και προσπαθεί κάθε μέρα να την βελτιώνει με υπομονή,επιμονή μεράκι. Σε αυτό το έργο έχει βοηθό τη Mastercard, η οποία τον βοήθησε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. «Η συμβολή των ανθρώπων της Mastercard στο πως τρέχει το μαγαζί, μου έδειξε πως στήνεται σωστά ολόκληρη η δουλειά. Δημιουργήσαν το δικό μου e – shop, κάτι που έγινε αισθητό κατά τη διάρκεια των μέτρων περιορισμού. Επίσης ενεργοποίησε μία digital καμπάνια, που έκανε το Alinda Fashion γνωστό σε περισσότερους ανθρώπους, οι οποίοι είναι πρόθυμοι να κάνουν τα ψώνια τους από το κατάστημα μας».
Η ιστορία του ξεκινά το 2004, οπότε και έγινε και το άνοιγμα του μαγαζιού ως βιοτεχνία από τη μητέρα του Άγγελου. Η επιχείρηση παραμένει οικογενειακή και όπως μας είπε χαριτολογώντας ο Άγγελος, για ό,τι βλέπουμε εντός του καταστήματος, υπεύθυνα είναι 2.5 άτομα. Στο «Alinda Fashion» μπορείς να βρεις εργατικές στολές, προσωποποιημένα δώρα, μαξιλάρια, σχολικά και γενικότερα πολλά αντικείμενα χρήσιμα στα παιδιά. Σε όλα τα δημιουργήματα, τα οποία φτιάχνονται από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες, είναι διάχυτη η αυθεντικότητα και η λεπτομέρεια. Στόχος του Άγγελου και της οικογένειάς του είναι το κατάστημα και η δουλειά τους να μπει σε περισσότερα σπίτια.
Η μέρα τέλειωσε και μαζί ολοκληρώθηκαν οι συναντήσεις με τους τρεις ιδιοκτήτες. Η Θεανώ, η Ζέτα και ο Άγγελος μας γέμισαν με το χαμόγελο και την αισιοδοξία τους. Σε αυτό συμβάλλει σίγουρα η στήριξη που βρήκαν στη Mastercard, για να μπορέσουν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους ξεπερνώντας και τις πιο μεγάλες δυσκολίες.