- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Δες πόσο ασφαλές είναι να ψωνίζεις στα σουπερμάρκετ Lidl
Η Lidl Ελλάς ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής με μια προσαρμοσμένη κανονικότητα
Πανδημία: Οι αλλαγές στην καθημερινότητα δημιουργούν ανασφάλειες για όλα. Η Lidl Ελλάς λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για να νιώθουμε ασφαλείς.
Μια φίλη μου αστειεύτηκε ότι «τώρα με τις μάσκες κυριολεκτικά θα κοιταζόμαστε όλοι στα μάτια» και μετά αρχίσαμε να συζητάμε για την σημασία της μεταφορικής έννοιας της φράσης και το πόσο ειλικρινείς είναι οι άνθρωποι πίσω από τις μάσκες. Σε μια περίοδο παγκόσμιας κρίσης της υγείας, πόσο σίγουρος μπορεί να είναι κανείς ότι οι εταιρείες, τα καταστήματα και τα brands παίρνουν τα μέτρα που πρέπει για να είναι τόσο οι υπάλληλοι όσο και οι πελάτες ασφαλείς; Σε μια προσαρμοσμένη κανονικότητα που κάθε τι φυσιολογικό πλέον δημιουργεί ανασφάλειες, πώς ξέρουμε ότι μπορούμε να εμπιστευθούμε τις διαδικασίες που ακολουθεί η κάθε επιχείρηση αφού δε γνωρίζουμε τίποτα για αυτές;
Ανταποκρινόμενη σε αυτή την ανάγκη του κόσμου να νιώσει ξανά ασφάλεια κάνοντας κάτι απλό και καθημερινό, όπως το να πάει σουπερμάρκετ, η Lidl Ελλάς κυκλοφόρησε μια νέα καμπάνια στην οποία δείχνει όσα κάνει για να διασφαλίσει τις αρχές της ασφάλειες και της εμπιστοσύνης σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της. Από την εφοδιαστική αλυσίδα και τους προμηθευτές, μέχρι τις τιμές, τους καταναλωτές και την κοινωνική αλληλεγγύη.
Τα προϊόντα
Όλα τα προϊόντα, παράγοντα, αποθηκεύονται, μεταφέρονται και τοποθετούνται στα ράφια σύμφωνα με τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας που έχουν καθοριστεί, ενώ γίνονται συστηματικοί έλεγχοι και αυστηρές τυποποιημένες διαδικασίες. Επίσης, η Lidl Ελλάς διατηρεί σταθερές σχέσεις συνεργασίας με περισσότερους από 400 έλληνες προμηθευτές για να είναι σίγουρη ότι τα προϊόντα που προμηθεύεται είναι τα καλύτερα και τα πιο φρέσκα. Αξιοποιώντας σύγχρονη τεχνολογία επεξεργασίας πρώτων υλών και τροφίμων, περιορίζεται η ανθρώπινη παρέμβαση και επαφή με τα τρόφιμα για περισσότερη ασφάλεια. Ακόμα, τρόφιμα όπως το κρέας και το ψάρι, συσκευάζονται σε τροποποιημένη και προστατευμένη ατμόσφαιρα ώστε να έχουν αυξημένη διάρκεια ζωής.
Οι άνθρωποι
Η ελληνική κοινωνία έρχεται από μια βαθιά οικονομική κρίση και εξαιτίας της πανδημίας δυσκολεύεται κι άλλο. Είναι σημαντικό λοιπόν να βλέπεις ότι επιχειρήσεις όπως η Lidl Ελλάς στηρίζουν έμπρακτα την ελληνική οικογένεια με τις πιο χαμηλές τιμές της αγοράς χωρίς καμία έκπτωση στην ποιότητα των προϊόντων. Επιπλέον, με μια σειρά πρωτοβουλιών στήριξαν με πράξεις τις ιδιαίτερες ανάγκες που δημιουργήθηκαν την περίοδο της πανδημίας.
Για την καμπάνια συνεργάστηκαν οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς, η διαφημιστική εταιρεία The Newtons Laboratory, η Filmiki Productions, ο σκηνοθέτης Γιώργος Ζαφείρης, ο διευθυντής φωτογραφίας Ευθύμιος Μπακατάκης.