Smart Life

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: 40 χρόνια …viral!

Ταξίδι στο χωροχρόνο της τεχνολογίας – Δες το spot

Φίλιππος Κόλλιας
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

40 χρόνια ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Αυτό που μένει είναι το συναίσθημα.

Eσύ θυμάσαι το πρώτο κινητό που αγόρασες; Ναι είναι ασφαλώς ρητορικό το ερώτημα, αφού όλοι θυμόμαστε πώς ήταν το πρώτο κινητό που πιάσαμε στα χέρια μας. Ίσως ήταν ένα Nokia 3210 και το πιο fun στοιχείο του ήταν το φιδάκι, που συνέχεια σπάγαμε τα ρεκόρ του.

Τα πράγματα έχουν αλλάξει από πότε. Σήμερα το φιδάκι μοιάζει κάπως ξεπερασμένο. Αυτό που μένει ίδιο είναι το συναίσθημα που γεννά κάθε επαφή μας με ό,τι νέο μας φέρνει η τεχνολογία. Αυτό το συναίσθημα δυναμώνει σε κάθε μας επίσκεψη σε ένα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, όπως δείχνει το νέο σποτ για τα 40 χρόνια των καταστημάτων. Διαφορετικοί άνθρωποι χρησιμοποιούν το τεχνολογικό δημιούργημα που ανήκει στην εποχή τους, σε μια καμπάνια που στόχο έχει να δείξει ότι σε όποια φάση και να είσαι, τα συναισθήματα από την επαφή με την τεχνολογία παραμένουν αναλλοίωτα. Ο ενθουσιασμός του καινούργιου, η ανυπομονησία για καθετί νέο, η συγκίνηση του να μοιράζεσαι στιγμές και η χαρά του να είσαι σε όλα. Μέσα στα νέα gadgets, στα νέα smartphone, στα νέα παιχνίδια και κυρίως στα συναισθήματα που όλα αυτά μας δίνουν. Η ανυπομονησία, ο ενθουσιασμός κι η αδρεναλίνη του καινούργιου που πάντα θες να αποκτήσεις μόλις κυκλοφορήσει στην αγορά. Και μετά, να αδημονείς για το επόμενο.

Αυτά τα δυνατά συναισθήματα χαρακτηρίζουν την σαραντάχρονη πορεία της ΓΕΡΜΑΝΟΣ και την έχουν αναδείξει σε  ένα από τα πιο ισχυρά κι αγαπημένα brands στην Ελλάδα. Από το πρώτο κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας το 1980, αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε σταδιακά στο μεγαλύτερο retail δίκτυο τεχνολογίας στην Ελλάδα. Κι αυτό δεν είναι τυχαίο. Είναι το αποτέλεσμα των αξέχαστων στιγμών που μας χάρισε, βάζοντάς μας στην καρδιά της τεχνολογίας.  

Προορισμός …ΓΕΡΜΑΝΟΣ
Σήμερα, το κατάστημα δεν είναι μία ακόμα στάση, αλλά ο προορισμός. Mε πάνω από 19 εκατομμύρια επισκέπτες το 2019, το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ αποτελεί τον μεγαλύτερο tech retailer της Ελλάδας, ο οποίος –πέρα από την ευρεία γκάμα προϊόντων- παρέχει προγράμματα και υπηρεσίες COSMOTE σε κινητή, σταθερή τηλεφωνία, Internet και Τηλεόραση, connectivity υπηρεσιών και ολοκληρωμένες λύσεις τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών. Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ ανανεώνονται διαρκώς και επανασχεδιάζονται με νέα καινοτόμα φιλοσοφία design και έμφαση στην ψηφιακή εμπειρία του καταναλωτή, ο οποίος μπορεί να δοκιμάσει προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας, συσκευές και games. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της νέας αυτής σχεδιαστικής φιλοσοφίας αποτελούν τα νέα μεγαλύτερα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στα Βριλήσσια, την Αγ. Παρασκευή και την Καλαμάτα.

Από την καρδιά των νέων στην κορυφή του YouTube
Τα τελευταία δύο χρόνια o ΓΕΡΜΑΝΟΣ έδωσε έμφαση στην παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου στο YouTube κανάλι της. Η αλυσίδα συνεργάστηκε  με δημοφιλείς digital content creators για την κάλυψη διεθνών εκθέσεων τεχνολογίας, για unboxing high-end προϊόντων, για gaming livestreams, για μια lifestyle εκπομπή τεχνολογίας, ενώ δημιούργησε και tech tips και how-to videos τεχνολογίας, αξιοποιώντας το tech expertise του. Έτσι, το 2019 το YouTube κανάλι ΓΕΡΜΑΝΟΣ κατέλαβε την 1η θέση στους νέους στην κατηγορία retail και telcos με περισσότερους από 165.000 subscribers. Επιπλέον, o ΓΕΡΜΑΝΟΣ συνεχίζει να επενδύει στο gaming, ενώ αποτελεί top-of-mind brand για όσους θέλουν να προμηθευτούν προϊόντα και υπηρεσίες τεχνολογίας.

40 ημέρες μεγάλες προσφορές
Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζει τα 40 χρόνια του μαζί μας, με δυνατές προσφορές και εκπλήξεις για 40 ημέρες. Κάθε μέρα και μέχρι τις 24/7 μια μεγάλη προσφορά –διάρκειας μόλις 24 ωρών- μας περιμένει στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, αλλά και online, από μια μεγάλη γκάμα προϊόντων όπως smartphones, laptops, smartwatches, tablets, games και αξεσουάρ, για να μπούμε στην καρδιά της τεχνολογίας και να ζήσουμε συναρπαστικές ψηφιακές εμπειρίες.