- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Είναι το 2020 η χρονιά που θα επιστρέψει η γενιά του Brain Drain;
Ποια είναι η πρωτοβουλία «Try This At Home» και που αποσκοπεί
Η Stoiximan στηρίζει τη γενιά του Brain Drain μέσω της πρωτοβουλίας «Try This At Home».
Έχει περάσει πια μια δεκαετία. Η γενιά του Brain Drain έχει φύγει και όλοι αναρωτιούνται αν θα ξαναγυρίσει. Συζητάς με νέους και όλοι καταλήγουμε στο ότι αυτή ήταν τελικά η πιο μεγάλη πληγή της κρίσης. Οι νέοι που έφυγαν, αλλά κυρίως η αρνητικότητά τους στο να επιστρέψουν. Ιστορίες επιτυχημένων νέων που άφησαν την Ελλάδα και τελικά την ζουν από κοντά μόνο μέρες σαν κι αυτές που έρχονται. Λίγο πριν μπει η νέα δεκαετία, όλοι μας μιλάμε για αυτούς. Τους ακούμε να θέλουν να γυρίσουν αλλά...
Αλλά να ψάχνουν το ίδιο ή μάλλον σχεδόν το ίδιο εργασιακό περιβάλλον με το εξωτερικό. Να επιστρέψουν αλλά να μην το κάνουν με μισή καρδιά. Να βγουν και πάλι με την παρέα τους, στηρίζοντας όμως και την προσωπική τους ανέλιξη. Έχουν νοσταλγήσει το σπιτικό φαγητό και τον ήλιο αλλά θέλουν παράλληλα και το καλύτερο για την καριέρα τους. Αν οι τελευταίες προτάσεις, νομίζεις ότι μιλούν για σένα ή για κάποιο δικό σου πρόσωπο, τότε διαβάζεις σωστά. Η καμπάνια «Try This At Home», της Stoiximan δεν έχει σκοπό μόνο να φέρει τον κόσμο που έφυγε, πίσω στην Ελλάδα, αλλά να κρατήσει εδώ όσους ταλαντούχους νέους σκόπευαν να φύγουν.
Για αυτό η Stoiximan έχει δημιουργήσει ένα πλήρως στοχοθετημένο πακέτο επαναπατρισμού για όλους εκείνους που, έχοντας κάνει την επιλογή ζωής να μετακομίσουν στο εξωτερικό, είναι έτοιμοι να μοιραστούν το όραμά της. Να κυνηγήσουν τα όνειρά τους στην ίδια τους την πατρίδα.
Το πακέτο αυτό περιλαμβάνει μια σειρά από διευκολυντικά κίνητρα: 3 επιπλέον μισθούς, 2.000 ευρώ για τα έξοδα μετεγκατάστασης, αλλά και υποστήριξη μέσω του ανθρωπίνου δυναμικού της εταιρείας για τη διευκόλυνσή σου στη διαδικασία της επιστροφής.
Ιστορίες που μοιάζουν οικίες
Αν αυτές τις ημέρες σκρολάρεις στο YouTube, πιθανότατα θα ακούσεις και μερικές από τις ιστορίες που η εταιρεία έκανε γνωστές. Θα δεις νέο κόσμο να αφηγείται τον τρόπο που εγκατέλειψε τη χώρα, τις ευκαιρίες που έψαχνε για να γυρίσει και πώς τελικά το έκανε πράξη μέσω του «Try This At Home» της Stoiximan. Τα κίνητρα που έδωσε η εταιρεία μέσω της καμπάνιας δεν είναι ωστόσο πολλά παραπάνω από αυτά τα οποία ήδη παρέχει στους εργαζόμενούς της.
Σήμερα, πρόκειται για μια εταιρεία ανταγωνιστική διεθνώς, με καινοτομία τόσο στα εργαλεία όσο και στις μεθόδους εργασίας, με ταχύτητα στην εξέλιξη και σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που και πριν την εφαρμογή του προγράμματος 20 άνθρωποι είχαν γυρίσει ήδη πίσω στην Ελλάδα για λογαριασμό της. Οι ιστορίες που ακούς, όσο διαβάζεις το άρθρο, μπορεί να μοιάζουν με τη δική σου. Μπορεί και όχι. Η Stoiximan ξεχωρίζει νέους που θέλουν να εξελιχθούν και εκείνους που έχουν μάθει να ζουν μέσα στις προκλήσεις. Μαζί τους θέλει να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες που έρχονται σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει και η πρωτοβουλία «Try this at home» είναι μέρος της στρατηγικής της, ως μιας υπεύθυνης κοινωνικά εταιρείας που αφουγκράζεται τις ανάγκες της κοινωνίας στην οποία δραστηριοποιείται.
Ανάμεσα στους βασικούς τρεις πυλώνες του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η Τεχνολογία και η Ενίσχυση Νέων στην Απασχόληση βρίσκει την έδρα της σε αυτή τη δράση.
Αποστολή του Brain Gain Initiative της Stoiximan, είναι να φέρει τον κόσμο που έφυγε, πίσω. Θα είναι το 2020 η χρονιά της επιστροφής; Εσύ θα το τολμήσεις;