- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Επιτέλους μια διαφήμιση με αληθινούς πρωταγωνιστές
Η καμπάνια της Amstel «Στην Καρδιά» έχει ξεπεράσει τα 1, 5 εκατομμύρια views στο You Tube
Στην καινούργια καμπάνια της Amstel «Στην Καρδιά» πρωταγωνιστούν οι ίδιοι αγρότες που καλλιεργούν το κριθάρι για την μπύρα
Είναι τόσο πρωί που το χωριό δεν έχει ξυπνήσει ακόμα, η πλατεία του είναι άδεια. Στο καφενείο όμως υπάρχει ήδη κινητικότητα… Κάποιος ετοιμάζεται να φύγει. Ανοίγει την πόρτα, αλλά μια φωνή τον σταματά: «Φίλε», του λέει, «να μας το προσέχεις. Όλο τον χρόνο για αυτό το κριθάρι δουλεύαμε». Ο άντρας ξεροκαταπίνει, σαν εκείνη τη στιγμή να καταλαβαίνει ακόμα περισσότερο την ευθύνη με την οποία επιφορτίστηκε. Γνέφει καταφατικά, βγαίνει στην πλατεία, άνθρωποι τον κοιτούν λυπημένοι, τους χαιρετά όλους με νόημα, μοιάζει να λέει «Μη σας νοιάζει, θα το προσέχω σαν τα μάτια μου».
Ανεβαίνει στο φορτηγό του, η καρότσα είναι γεμάτη με κριθάρι. Στην πραγματικότητα δεν είναι απλό κριθάρι… είναι όλη η σοδειά του χωριού, η πιο ακριβή περιουσία του. Ο άντρας θα γυρίσει ξανά, χαμογελαστός, μετά από λίγους μήνες. Τραγουδώντας θα ανοίξει την πόρτα του φορτηγού, από μέσα θα βγάλει καφάσια γεμάτα Amstel. «Στην καρδιάααα», τραγουδάει, «αν θέλεις να με βρεις, θα με βρεις στην καρδιά». Η πλατεία αυτή τη φορά είναι γεμάτη, όλοι είναι έξω, όλοι πίνουν τις μπύρες που έγιναν με το δικό τους κριθάρι.
Αυτή είναι η νέα διαφήμιση της Amstel και είναι από μόνη της ωραία. Υπάρχει όμως ακόμα μια βασική πληροφορία και είναι αυτή η πληροφορία που έχει εκτοξεύσει τα νούμερα προβολής στο You Tube (μέχρι τη στιγμή που γράφεται αυτό το κείμενο το σποτάκι μετράει 1.544.455 views). Στο βίντεο δεν υπάρχει ούτε ένας ηθοποιός. Αντίθετα, όλοι οι πρωταγωνιστές είναι οι ίδιοι άνθρωποι που έσπειραν, φρόντισαν και θέρισαν το κριθάρι. Είναι όλοι τους αγρότες και η διαφήμιση αφιερώνεται σε εκείνους και στους υπόλοιπους 2.500 ανθρώπους που δουλεύουν καθημερινά και δίνουν το 100% ελληνικό κριθάρι από το οποίο φτιάχνεται η μπύρα Amstel.
Από το 2008 η Amstel πραγματοποιεί το πρώτο και μεγαλύτερο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού μέσω του οποίου προμηθεύεται ελληνικό κριθάρι για την κάλυψη του 100% των αναγκών για την παραγωγή των προϊόντων της. Το γεγονός όμως ότι βάζει σε πρώτο πλάνο στη διαφημιστική της καμπάνια τα πραγματικά πρόσωπα αυτών των πολύτιμων συνεργατών της είναι κάτι πρωτοπόρο, που τελικά μας συγκινεί. Ελπίζουμε να δούμε κι άλλες τέτοιες διαφημίσεις στο μέλλον. Γιατί οι αληθινοί πρωταγωνιστές αξίζει να βγαίνουν μπροστά.