Smart Life

Φέτος τα Χριστούγεννα οι μπανάνες Chiquita γίνονται ο καμβάς του διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto

Tο εμβληματικό μπλε και κίτρινο αυτοκόλλητο της μπανάνας Chiquita μεταμορφώνεται σε μια χρωματιστή pop πανδαισία

114868-649339.jpg
Μαρία Αλεξίου
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
thumbnail_img_7603_1.jpg

Μια νέα και πολύχρωμη συνεργασία έρχεται να βάλει χρώμα και αισιοδοξία στην καθημερινότητα και στη ζωή των καταναλωτών κατά τη διάρκεια των γιορτών. Ποια είναι αυτή; Μα φυσικά η συνεργασία της μπανάνας Chiquita με τον pop καλλιτέχνη Romero Britto, που μεταμορφώνει το εμβληματικό μπλε και κίτρινο αυτοκόλλητο της μπανάνας Chiquita σε μια χρωματιστή pop πανδαισία!

thumbnail_1536x1024_sticker_sheet.jpg

Μέσα από αυτή τη γιορτινή και multicolor συνεργασία περίπου 200 εκατομμύρια μπανάνες με τα πρωτότυπα και ιδιαίτερα αυτοκόλλητα Romero Britto θα διοχετευτούν στις αγορές σε όλο τον κόσμο για τον Δεκέμβριο και θα προσφέρουν θετική ενέργεια και ανεμελιά στη μουντή χειμερινή καθημερινότητα.

Η έμπνευση του Romero Britto για τα νέα, limited edition αυτοκόλλητα ήρθε από τη φωτεινή και θετική διάθεση που χαρακτηρίζει την Chiquita, αλλά φυσικά και από την πολύχρωμη και μοναδική φιλοσοφία που κυριαρχεί στη δουλειά του διάσημου pop καλλιτέχνη. Παράλληλα, και τα δυο brands μοιράζονται τις κοινές αξίες να κάνουν τη ζωή των ανθρώπων λίγο καλύτερη μέσα από το χρώμα και τη λάμψη τους.

thumbnail_britto_cluster.jpg

Η δουλειά του Romero Britto συνδυάζει επιρροές από τον κυβισμό και τον pop χαρακτήρα για να δημιουργήσει ένα δυναμικό και ανέμελο στυλ. Ακριβώς αυτό αποτυπώνεται και σε αυτή τη συνεργασία με την Chiquita, σε μια πολύ όμορφη και ιδιαίτερη σειρά αυτοκόλλητών, που αποπνέουν ζεστασιά, αγάπη και αισιοδοξία. Ο ίδιος ο καλλιτέχνης, του οποίου το αγαπημένο χρώμα είναι το κίτρινο, ανέφερε ότι θεωρεί τη συγκεκριμένη συνεργασία το τέλειο ταίριασμα, καθώς πρόκειται για ένα ιδιαίτερο «έργο τέχνης» που ο καθένας μπορεί να βάλει στο σπίτι του και να κάνει αυτόματα καλύτερη και πιο λαμπερή την ημέρα του.

ΑΝΤΖΕΛΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ "40 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ" @ Βεάκειο Θέατρο - Πειραιάς | 28.08.2018

Σκοπός της Chiquita, μέσα από αυτή τη συνεργασία είναι να φέρει μια νότα λάμψης μέσα στο χειμώνα, να μοιραστεί τη χαρά και να εμπνεύσει τους καταναλωτές για την εορταστική περίοδο. Αναζητήστε λοιπόν και εσείς τις μπανάνες Chiquita με τα αυτοκόλλητα Romero Britto, ανακαλύψτε όλα τα διαφορετικά σχέδια και εμπνευστείτε απο αυτά, μαζέψτε αυτά που σας αρέσουν για να διακοσμήσετε το ψυγείο και την κουζίνα σας και βάλτε ένα μικρό έργο τέχνης στο σπίτι σας!

thumbnail_1500x1400-01.jpg

Για την ιστορία, το εμβληματικό μπλε αυτοκόλλητο της Chiquita, το οποίο αποτελεί σύμβολο του φρούτου υψηλής ποιότητας, είναι σε κυκλοφορία από το 1963 και εμπεριέχει την προσέγγιση «Behind the Blue Sticker», την οποία έχει υιοθετήσει η Chiquita για να δώσει έμφαση στις προσπάθειες βιωσιμότητας που καταβάλλει η εταιρεία, αλλά και για τη δημιουργία μια θετικής και μετρήσιμης επίδρασης στις λειτουργίες της, μέσα από την εφαρμογή των αρχών της βιωσιμότητας σε όλες τις επιχειρησιακές της πρακτικές.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το site της Chiquita ή τα Social Media της Chiquita σε Facebook και Instagram.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ