Smart Life

Η ΑΧΑ σε «προκαλεί» να τη βαθμολογήσεις!

H κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία καινοτομεί και μοιράζεται με τον κόσμο τις αξιολογήσεις των πελατών της

Φίλιππος Κόλλιας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Θυμάσαι, όταν στο τελευταίο σου ταξίδι στο Λονδίνο είχες επισκεφθεί εκείνο το πολυσυζητημένο εστιατόριο,το οποίο σε εντυπωσίασε τόσο που μπήκες απ’ ευθείαςγια να το βαθμολογήσεις οnline; Ή τότε στο Μοναστηράκι, που ήπιες εκείνο το cocktail με μέλι και πιπέρι που δε σε ενθουσίασε και το βαθμολόγησες στη σελίδα του μαγαζιού στο Facebook, με σκοπό να το δουν και να το βελτιώσουν;

Πώς θα σου φαινόταν αν μπορούσες να κάνεις το ίδιο και με την ασφάλειά σου;

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η ΑΧΑ, η κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία καινοτομεί και μοιράζεται με τον κόσμο τις αξιολογήσεις των πελατών της! Μέσω της πρωτοβουλίας Transparent Customer Feedback (TCF) δίνει την ευκαιρία στους πελάτες της να εκφράσουν δημοσίως τη γνώμη τους για τις υπηρεσίες που έλαβαν από εκείνη με κυρίαρχο στόχο τη διαφάνεια.

Μέσα από ένα σύστημα ανοιχτής αξιολόγησης, οι πελάτες λαμβάνουν ψηφιακή ειδοποίηση με ένα απλό e-mailή sms, αμέσως μετά την αποζημίωσή τους και μπορούν να μοιραστούν με το ευρύ κοινό την εμπειρία τους, να δώσουν τη βαθμολογία τους και να λάβουν απάντηση από εκπροσώπους της εταιρείας για κάθε πιθανό ζήτημα.

Ως κύριο στόχο της υπηρεσίας αυτής, η ΑΧΑ έχει θέσει τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της, αλλά και την πλήρη διαφάνεια στη σχέση της με τους πελάτες, ενώ τη λειτουργία της υπηρεσίας και την πιστοποίηση των βαθμολογιών έχει αναλάβει η κορυφαία εταιρεία ανατροφοδότησης, eKomi.

Μπες κι εσύ τώρα στο www.axa.gr και μάθε περισσότερα.