- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η Suzuki στην 87η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης
Η Suzuki αποκάλυψε το νέο Suzuki Swift για την ευρωπαϊκή αγορά
Το νέο Swift αντιπροσωπεύει την εξέλιξη στο χώρο του αυτοκινήτου
Ενσαρκώνει την εξέλιξη του Swift DNA με σκοπό να εμπνεύσει τον οδηγό του μέσω της επιτυχίας, της συνεχούς βελτίωσης και της καινοτομίας. Παράλληλα υιοθετεί ένα εντελώς νέο στιλ, εστιασμένο στην απόδοση, διαθέτοντας ένα εξαιρετικά ελαφρύ αμάξωμα και εισάγοντας προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας. Το αποτέλεσμα συνθέτουν ένας ευρωπαϊκού στιλ εξωτερικός σχεδιασμός, συνοδευόμενος από σπορτίφ και πρακτικό εσωτερικό, σβελτάδα και ακρίβεια στην οδήγηση και απόλυτη ασφάλεια. «Βάλαμε ως στόχο μας να φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο που θα κάνει τον κόσμο να φωνάζει WOW! την πρώτη στιγμή που θα το δει, τη στιγμή που θα καθίσει πίσω από τιμόνι και τη στιγμή που θα πατήσει το γκάζι», αναφέρει χαρακτηριστικά o επικεφαλής Μηχανικός του Swift Masao Kobori. Οι πωλήσεις του νέου Swift θα ξεκινήσουν τον Απρίλιο του 2017.
Τα highlights του νέου Swift
Πρωτοποριακός σχεδιασμός
Με το Swift να έχει αισίως περισσότερους από 5,3 εκατομμύρια οπαδούς, οι σχεδιαστές, κάτω από τη θεματική της «τολμηρής εξέλιξης του γνήσιου Swift DNA», πραγματοποίησαν μια μεταμόρφωση με στόχο να προκαλέσει τις αισθήσεις, μένοντας όμως πιστοί στον πραγματικό χαρακτήρα του Swift. Το αποτέλεσμα είναι ένα ολοκαίνουριο Swift που κάνει ιδιαίτερα έντονα αισθητή την παρουσία του.
Συναρπαστική οδηγική εμπειρία
Το νέο Swift προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, με το αμάξωμα να ζυγίζει μόλις 840 κιλά (*Το βάρος αμαξώματος διαφέρει ανάλογα με το σύνολο των χαρακτηριστικών του οχήματος). Η συνολική αίσθηση στο δρόμο φέρνει χαμόγελα ικανοποίησης σε δρόμους με στροφές, καθώς και σταθερότητα και ασφάλεια στην ευθεία. Οι ζωντανοί κινητήρες που το εξοπλίζουν εξασφαλίζουν αποδοτικότητα, αλλά και άριστη οικονομία καυσίμου.
Προηγμένη ασφάλεια
Το νέο Swift χρησιμοποιεί για πρώτη φορά ένα προηγμένο σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης (*Η διαθεσιμότητα εξαρτάται από τη διαμόρφωση του οχήματος), το οποίο συνδυάζει μια κάμερα και έναν αισθητήρα laser, που καθιστούν δυνατή την εφαρμογή λειτουργιών ασφάλειας όπως η υποβοήθηση πέδησης, το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και εκτροπής αυτοκινήτου, και η αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων. Χρησιμοποιεί επίσης ένα χιλιοστομετρικό ραντάρ για τη λειτουργία του συστήματος Adaptive Cruise Control.
Ευρηματικό σύνολο
Το νέο Swift έχει κατά 10 χιλιοστά μικρότερο μήκος από το σημερινό, ενώ ταυτόχρονα το μεταξόνιό του είναι κατά 20 χιλιοστά αυξημένο, δημιουργώντας έτσι περισσότερη αίσθηση ελευθερίας στο εσωτερικό, προσφέροντας παράλληλα 265 λίτρα χώρου αποσκευών, δηλαδή 54 περισσότερα από το υπάρχον Swift. Το νέο μοντέλο είναι επίσης κατά 15 χιλιοστά πιο χαμηλό και κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερο, κάτι που τονίζει τη χαμηλή και φαρδιά σιλουέτα του.
Το νέο Swift σε αριθμούς!
Το νέο Swift χρησιμοποιεί πολλά καινοτομικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τον προκάτοχό του. Ορισμένα από αυτά είναι:
- 120 κιλά μικρότερο βάρος αμαξώματος (*Το βάρος αμαξώματος διαφέρει ανάλογα με το σύνολο των χαρακτηριστικών του οχήματος)
- 5% πιο οικονομικό κινητήρα DUALJET
- 3% πιο ήσυχο
- 8% πιο αεροδυναμικό
- 0,4 μέτρα μικρότερος κύκλος στροφής
- 23 χιλιοστά περισσότερος κάθετος και οριζόντιος χώρος για τα κεφάλια των επιβατών στο πίσω κάθισμα
- 20 χιλιοστά μεγαλύτερη απόσταση ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα
- 25% και πλέον μεγαλύτερος χώρος αποσκευών
Εμπνευσμένος σχεδιασμός
Εξωτερικός σχεδιασμός
Τα στοιχεία που υπενθυμίζουν την κληρονομιά Swift στο σχεδιασμό του νέου μοντέλου, περιλαμβάνουν τους δυνατούς «ώμους», τις μαύρες εμπρός κολώνες οροφής και τα κάθετα τοποθετημένα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω. Για ακόμα περισσότερο συναίσθημα και αίσθηση στιβαρού πατήματος στην άσφαλτο, το αμάξωμα είναι πιο κοντό, πιο χαμηλό και πιο φαρδύ, ενώ μια επιβλητική και επιθετικού σχεδιασμού εμπρός γρίλια, η προέκτασή της στον προφυλακτήρα, και τα τονισμένα φτερά, εκφράζουν δυναμισμό.
Η απεικόνιση της ύπαρξης χαμηλού κέντρου βάρους επιτυγχάνεται επίσης από τις μαυρισμένες κολώνες της οροφής που δίνουν την αίσθηση ότι αυτή αιωρείται. Οι χειρολαβές των πίσω θυρών είναι ενσωματωμένες στις κολώνες, δίνοντας έτσι ταυτόχρονα στιλ και σπορ χαρακτήρα, ενώ μια ακόμα high-tech πινελιά αποδίδεται από τα χαρακτηριστικά LED φωτιστικά στοιχεία που χρησιμοποιούνται εμπρός και πίσω.
Επιπλέον εξωτερικά χαρακτηριστικά:
- Φωτιστικά σώματα τύπου LED εμπρός (*που ενισχύουν επιπλέον την εικόνα τεχνολογικής εξέλιξης του μοντέλου) που «αγκαλιάζονται» από μοναδικού σχεδιασμού βάσεις και συνοδεύονται από φώτα θέσης τεχνολογίας LED
- Πίσω φώτα που χρησιμοποιούν φωτιστικές ράβδους και εσωτερικούς φακούς, καθώς και LED* λάμπες πέδησης
- Εμπρός προβολείς με τεχνολογία καθοδήγησης από και προς το αυτοκίνητο*1
- Επτά χρώματα αμαξώματος, ανάμεσα στα οποία το ζωντανό και βαθύ “Burning Red Pearl Metallic” και το “Speedy Blue Metallic”, που συνοδεύονται από τέσσερεις πιθανούς συνδυασμούς διχρωμίας του αμαξώματος
- Δίχρωμες ή μονόχρωμες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών* ή σιδερένιες ζάντες 15 ιντσών με τάσια τροχών
Εσωτερικός σχεδιασμός
Ο πολλαπλών πληροφοριών πίνακας οργάνων διαθέτει σπορ σχεδίαση με αίσθηση ρολογιού χρονογράφου. Οι στιβαρές, σπορτίφ και ραφινάτες λευκές λεπτομέρειες με το σατινέ χρώμιο στο ταμπλό , σε συνδυασμό με το μαύρο χρώμα του πίνακα οργάνων δημιουργούν μια έντονη αντίθεση στο εσωτερικό. Ο πίνακας οργάνων διαθέτει είτε μια έγχρωμη ή LCD στο κέντρο, με το μετρητή θερμοκρασίας νερού μέσα σε ένα από τα δύο κύρια όργανα και το μετρητή βενζίνης στο εσωτερικό του δεύτερου, είτε μια ψηφιακή οθόνη πολλαπλών πληροφοριών.
Επιπλέον χαρακτηριστικά του εσωτερικού:
- Κεντρική κονσόλα με κλίση πέντε μοιρών προς τον οδηγό
- Τιμόνι σχήματος D
- Εμπρός καθίσματα με βελτιστοποιημένο σχήμα και άνεση, καθώς και υπερυψωμένα πλαϊνά στηρίγματα
- Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 4,2’’, τεχνολογίας TFT LCD (*Η διαθεσιμότητα εξαρτάται από τη διαμόρφωση του οχήματος) που ενημερώνει για τη συμπεριφορά και τη λειτουργία του οχήματος
- Ηχοσύστημα πολλαπλών λειτουργιών, συμβατό με Bluetooth® Smartphone Linkage (*Επιτρέπει τη χρήση smartphone applications μέσω των Apple CarPlay, Android Auto™ ή MirrorLink™*) με οθόνη αφής 7 ιντσών, και θύρα USB και SD card (*Η διαθεσιμότητα εξαρτάται από τη διαμόρφωση του οχήματος) συμβατή με MP3/WMA/ACC
- Αυτόματος κλιματισμός (*Η διαθεσιμότητα εξαρτάται από τη διαμόρφωση του οχήματος) με πίνακα ελέγχου με οθόνη LED
Σχεδιαστικές καινοτομίες
Καινοτομικός σχεδιασμός με το γνήσιο DNA του Swift
Ο εξωτερικός σχεδιασμός του νέου Swift βασίστηκε στην ιδέα της «τολμηρής εξέλιξης του γνήσιου DNA του Swift». Σκοπός ήταν το νέο Swift να κληρονομήσει τα ιδιαίτερα στιλιστικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, επιδρώντας αποφασιστικά τα στοιχεία που χρειάζονταν ανανέωση, ώστε το DNA του Swift να εξελιχθεί. Μια συμπαγής, χαμηλή μορφή, επιβλητική εμπρός μάσκα και έντονες πλευρικές γραμμές, συνδυάζονται αρμονικά, ώστε να επιτευχθεί εκλεπτυσμένο στιλ και δυναμισμό που παραδοσιακά χαρακτηρίζει ένα Swift.
Τέσσερα χαρακτηριστικά σημεία του εσωτερικού σχεδιασμού
Η φιλοσοφία της «τολμηρής εξέλιξης του γνήσιου Swift DNA» στο εσωτερικό, εκφράζεται μέσω τεσσάρων χαρακτηριστικών 1) Σπορτίφ εμφάνιση, 2) Υψηλή ποιότητα, 3) Καινοτομίες και 4) Λειτουργικότητα. Σε αρμονία με το μοντέρνο εξωτερικό σχεδιασμό, το εσωτερικό προσφέρει ένα σύγχρονο χώρο που προκαλεί συγκινήσεις.
Δυναμικά χρώματα εξαιρετική ποιότητα
Δυο νέα χρώματα εξελίχθηκαν, ένα κόκκινο και ένα μπλε, με βασική θεματική το «δυναμισμό», και την έντονη φωτεινότητα για να τονίσουν τη μυώδη μορφή του νέου Swift. Για την καμπίνα, στόχος ήταν η δημιουργία ενός υψηλής ποιότητας εσωτερικού, υιοθετώντας λεπτομέρειες και διακοσμητικά στοιχεία που προσφέρουν μια πολυδιάστατη οπτική και υφή.
Συναρπαστική οδηγική εμπειρία
Νέας γενιάς πλατφόρμα «HEARTECT»
Το νέο Swift πατάει σε μιας νέας γενιάς πλατφόρμα “HEARTECT” που προσφέρει βελτιωμένη απόδοση, καθώς είναι ελαφριά και εξαιρετικά άκαμπτη. Η ολική αναδιάρθρωση της δομής του πατώματος και της διαμόρφωσης των τμημάτων αυτού, είχε ως αποτέλεσμα την υιοθέτηση ενός πλαισίου υψηλής ακαμψίας που βελτιώνει την ασφάλεια κατά τη σύγκρουση και έχει μια συνεχή, ομαλή και καμπυλωτή μορφή που βοηθά στην απορρόφηση της ενέργειας. Αυτό οδήγησε στη μείωση των απαραίτητων ενισχύσεων, γεγονός που κάνει το αμάξωμα να ζυγίζει μόλις 840 κιλά (*Το βάρος του αμαξώματος διαφέρει ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του οχήματος), ή αν προτιμάτε 120 κιλά λιγότερα από το αμάξωμα του υπάρχοντος Swift, κάτι που συμβάλλει εξαιρετικά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και επιφέρει δραστική βελτίωση στις βασικότερες των λειτουργιών του οχήματος, στην κύλιση, τις στροφές ή το φρενάρισμα. Επίσης, η συνολική βελτιστοποίηση, του πατώματος και των μερών που προσαρτώνται σε αυτό (αντί για τη μερική εστίαση σε κάθε ένα από αυτά ξεχωριστά), έχει μειώσει το θόρυβο και τις δονήσεις και έχει ευνοήσει την άνεση.
Νέα ανάρτηση για εξαιρετική σταθερότητα και άνεση
Μια νέου σχεδιασμού, ελαφριά και υψηλής ακαμψίας ανάρτηση διατηρεί τη χαρακτηριστική για Swift αμεσότητα στο στρίψιμο, ενώ παράλληλα προσφέρει ευέλικτη και άνετη οδηγική εμπειρία. Οι αναθεωρημένες βάσεις της ανάρτησης βελτιώνουν την οδηγική απόλαυση και μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου. Συγκριτικά με το υπάρχον Swift, το κράτημα και η απόκριση στην είσοδο της στροφής, καθώς και η ομαλότητα με την οποία πραγματοποιείται το έντονο στρίψιμο του τιμονιού, έχουν επίσης βελτιωθεί.
Τα ευρωπαϊκά δεδομένα
Για να δώσει στους πελάτες της αυτό ακριβώς που ζητάνε, η Suzuki ήξερε πως το να σχεδιάσει και να εξελίξει το νέο Swift μόνο στην Ιαπωνία δεν είναι αρκετό. Για το λόγο αυτό στράφηκε στους ευρωπαϊκούς δρόμους, εκεί όπου οι ομάδες οδηγών αξιολόγησης βοήθησαν δραστικά στη δημιουργία του νέου Swift.
Οι δοκιμές του αμαξώματος, το οποίο αποτελεί το βασικό τμήμα εξέλιξης του νέου Swift, ξεκίνησαν τον Ιανουάριο του 2016 στη Μεγάλη Βρετανία και τη Γερμανία. Καλύπτοντας συνολικά περισσότερα από 10.000 χιλιόμετρα, οι ομάδες δοκίμασαν περίπου 90 διαφορετικά πρωτότυπα ανάρτησης, σε μια προσπάθεια να ικανοποιήσουν την ανάγκη για εξαιρετικά ακριβές σύστημα διεύθυνσης, ευέλικτη και κοφτερή οδηγική συμπεριφορά, στους απαιτητικούς δρόμους με στροφές της Γερμανίας και στον υψηλής ταχύτητας αυτοκινητόδρομο.
Τα κινητήρια σύνολα, συμπεριλαμβανομένων αυτών που χρησιμοποιούν το ήπιο υβριδικό σύστημα της Suzuki, δοκιμάστηκαν, υποβαλλόμενα σε παγωμένες θερμοκρασίες στη Σουηδία και σε υψηλής θερμοκρασίας και υψόμετρου περιβάλλοντα στη νότια Ισπανία. Επιπλέον το σύστημα συγκράτησης στην κατηφόρα και εκκίνησης στην ανηφόρα, δοκιμάστηκαν στους απαιτητικούς δρόμους των Άλπεων.
Αυτή η επαλήθευση, και οι συνεπακόλουθες βελτιώσεις στο αμάξωμα, την ανάρτηση και τα κινητήρια σύνολα του νέου Swift, βασισμένες στις απαιτητικές, πραγματικές ευρωπαϊκές συνθήκες οδήγησης, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να εμφανιστεί το νέο Swift ικανό να προσφέρει συναρπαστική οδηγική απόλαυση.
Υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 1.0 BOOSTERJET
Ο βενζινοκινητήρας 1.0 BOOSTERJET προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου και υψηλή δύναμη. Η μικρή του χωρητικότητα και η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού περιορίζουν την κατανάλωση καυσίμου, την ώρα που ο υπερτροφοδότης παράγει ροπή ισοδύναμη με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.700-1.800 κυβικών εκατοστών, από μόλις ένα λίτρο χωρητικότητας.
Παράλληλα, ενώ προσφέρει υψηλή απόδοση, έχει εξαιρετική συμπεριφορά στις μετρήσεις NVH (θόρυβος, δονήσεις και τραχύτητα), χάρη στις επιτυχημένες προσπάθειες να αυξηθεί σημαντικά η ακαμψία συνολικά, και να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα για την ελαχιστοποίηση του θορύβου και των δονήσεων που συνήθως προέρχονται από τη λειτουργία ενός 3κύλινδρου κινητήρα. Ο κινητήρας αποδίδει εξαιρετικά κάτω από όλες τις συνθήκες, από τις αστικές μετακινήσεις έως τη σπορ οδήγηση.
Κινητήρας 1.2 DUALJET
Το νέο Swift διατίθεται επίσης με τον βενζινοκινητήρα 1.2 DUALJET, αναζωογονημένο με συμπαγείς κυλίνδρους για υψηλότερη αναλογία συμπίεσης και εφοδιασμένο με διαχείριση καυσαερίων με περιοριστικό σύστημα προανάφλεξης και πολλαπλό ψεκασμό, που συνδυάζεται με άλλα χαρακτηριστικά για να πετύχει βελτίωση, κατά μέσο όρο 5%, στην κατανάλωση καυσίμου, συγκριτικά με τον 1.2 DUALJET που χρησιμοποιείται στο υπάρχον Swift.
5τάχυτο χειροκίνητο, CVT και 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο
(*Η διαθεσιμότητα εξαρτάται από τη διαμόρφωση του οχήματος)
Ένα 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρει ιδανική κλιμάκωση για κάθε κινητήριο σύνολο, προκειμένου να επιτευχθεί η βέλτιστη αναλογία χαμηλής κατανάλωσης και απόδοσης. Η έκδοση που χρησιμοποιείται μαζί με τον κινητήρα του 1 λίτρου, διαθέτει ελαφρώς πιο σφιχτή αίσθηση, για ακόμα πιο σπορ εμπειρία οδήγησης. Επίσης διαθέσιμα είναι, ένα εξαιρετικά ομαλής λειτουργίας κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT, και ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με μακρύτερη κλιμάκωση.
Ελαφρύ και συμπαγές ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS
(*Η διαθεσιμότητα εξαρτάται από τη διαμόρφωση του οχήματος)
Το SHVS (Smart Hybrid Vehicle της Suzuki) είναι ένα ιδανικό για συμπαγή αυτοκίνητα υβριδικό σύστημα. Χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG), που λειτουργεί τόσο ως δυναμό, όσο και ως ηλεκτροκινητήρας, και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 Volt υψηλής ενεργειακής απόδοσης. Βοηθά τον κινητήρα σε περιπτώσεις που συνήθως απαιτείται υψηλή κατανάλωση καυσίμου, όπως για παράδειγμα η εκκίνηση από στάση ή η επιτάχυνση, οπότε το SHVS πετυχαίνει τη μείωση της κατανάλωσης παρέχοντας υποβοήθηση μέσω της ηλεκτρικής ενέργειας που έχει παραχθεί μέσω της πέδησης και έχει αποθηκευτεί στη μπαταρία. Επειδή το σύστημα ISG χρησιμοποιεί ιμάντα, αντί για την παραδοσιακή μίζα, για την επανεκκίνηση του κινητήρα μετά από ένα αυτόματο σταμάτημα, προσφέρει πιο ήσυχη και ομαλή επανεκκίνηση. Το SHVS είναι διαθέσιμο τόσο με τον 1.0 BOOSTERJET όσο και με τον 1.2 DUALJET κινητήρα.
Επιπλέον, η ελαφριά και υψηλού χρόνου ζωής μπαταρία ιόντων λιθίου, έχει εξαιρετική αποδοτικότητα επαναφόρτισης, που επιτρέπει τη συχνότερη υποβοήθηση του κινητήρα. Η μπαταρία επίσης παρέχει ενέργεια στα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου, όπως τα ηλεκτρικά συστήματα του κινητήρα, τα όργανα και το ηχοσύστημα.
Επιπλέον χαρακτηριστικά απόδοσης
- Η απόδοση στις μετρήσεις NVH έχει βελτιωθεί μέσω της αύξησης της ακαμψίας του αμαξώματος και τη βελτίωση της ηχητικής απορρόφησης και μόνωσης, που αυξάνει συνολικά την προσφερόμενη ησυχία κατά 3% σε σχέση με το υπάρχον Swift
- Η βελτιωμένη αεροδυναμική έχει φέρει 8% μείωση στην αεροδυναμική αντίσταση σε σχέση με το υπάρχον Swift
- Ο κύκλος στροφής των 4,8 μέτρων, είναι κατά 0,4 μέτρα μικρότερος σε σχέση με το υπάρχον Swift
Προηγμένη ασφάλεια
Dual Sensor Brake Support (DSBS)
Το εξελιγμένο σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης υποστηρίζει μια σειρά από τεχνολογίες ασφάλειας, με βασικότερη από αυτές το σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης Dual Sensor Brake Support (DSBS) (*Κάθε λειτουργία ενεργοποιείται σε διαφορετικές συνθήκες ταχύτητας κίνησης του οχήματος). Εάν το σύστημα εντοπίσει πιθανότητα σύγκρουσης με αντικείμενο που βρίσκεται εμπρός, ενεργοποιεί μια ηχητική και μια οπτική ειδοποίηση. Σε περίπτωση που εντοπίσει σημαντικό κίνδυνο και ο οδηγός πραγματοποιήσει φρενάρισμα πανικού, το σύστημα ενεργοποιεί την υποβοήθηση πέδησης, ενισχύοντας το φρενάρισμα. Σε περίπτωση που ο κίνδυνος αυξηθεί ακόμα περισσότερο, το σύστημα ενεργοποιεί ισχυρότερα την αυτόματη πέδηση, σε μια προσπάθεια αποφυγής της σύγκρουσης ή έστω τη μείωσης της ζημιάς.
Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας
Όταν το όχημα κινείται με ταχύτητα από 60 χλμ/ώρα και αλλάζει λωρίδα χωρίς την ενεργοποίηση του φλας από τον οδηγό, το σύστημα ειδοποιεί τον οδηγό μέσω λυχνίας στον πίνακα οργάνων και δόνησης του τιμονιού.
Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής αυτοκινήτου
Με ταχύτητα από 60 χλμ/ώρα, το σύστημα ανιχνεύει τις διαχωριστικές γραμμές λωρίδας εκατέρωθεν του αυτοκινήτου και ειδοποιεί τον οδηγό μέσω λυχνίας και ηχητικής ειδοποίησης στην περίπτωση που εντοπίσει κίνδυνο εκτροπής του αυτοκινήτου.
Αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (High Beam Assist)
Κατά την οδήγηση με ταχύτητα από 40 χλμ./ώρα, η αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων, σχεδιάστηκε για να αλλάζει αυτόματα τους προβολείς μεταξύ μεσαίας και μεγάλης σκάλας ανάλογα με την παρουσία άλλων οχημάτων και του περιβάλλοντος φωτισμού.
Adaptive cruise control
Όταν υπάρχει προπορευόμενο όχημα, ένα χιλιοστομετρικό ραντάρ μετρά την απόσταση από αυτό, και αυτομάτως διατηρεί μεγάλη, μέση ή μικρή απόσταση, κατ’ επιλογή του οδηγού. Όταν δεν υπάρχει προπορευόμενο όχημα, το σύστημα διατηρεί την προκαθορισμένη από τον οδηγό ταχύτητα (από 40 χλμ/ώρα έως 160 χλμ/ώρα).
*Η διαθεσιμότητα εξαρτάται από τη διαμόρφωση του οχήματος
Άλλες τεχνολογίες ασφάλειας
- Radar Brake Support (*Η διαθεσιμότητα εξαρτάται από τη διαμόρφωση του οχήματος)
- Hill hold control (*Η διαθεσιμότητα εξαρτάται από τη διαμόρφωση του οχήματος)
- Σύστημα ειδοποίησης εκτάκτου ανάγκης
- Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (ESP®) (*Σήμα κατατεθέν της Daimler AG)
- Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
- Απορροφητικό αμάξωμα τεχνολογίας TECT (*Total Effective Control Technology)
- 6 SRS αερόσακοι
- Αμάξωμα μετριασμού τραυματισμού πεζών
Εξυπνότερη κατανομή χώρων
Ευρύχωρο εσωτερικό
Χαμηλώνοντας τα καθίσματα εξασφαλίστηκε επαρκέστατος χώρος για τα κεφάλια των επιβατών –τον ίδιο με αυτό που έχει το υπάρχον Swift για τις εμπρός θέσεις και 23 χιλιοστά επιπλέον κάθετο και οριζόντιο χώρο για τους πίσω επιβάτες. Τα εμπρός καθίσματα έχουν μετακινηθεί κατά 10 χιλιοστά προς τα έξω, αυξάνοντας έτσι την απόσταση μεταξύ τους κατά 20 χιλιοστά.
Χώρος αποσκευών με διευρυμένη χωρητικότητα
Το νέο Swift έχει 265 λίτρα (*Μετρημένο με τη μέθοδο του German Association of the Automotive Industry [VDA]) χώρου αποσκευών, που είναι κατά 54 λίτρα μεγαλύτερος, ή αύξηση μεγαλύτερη του 25%, σε σχέση με το υπάρχον Swift. Ο χώρος αποσκευών είναι κατά 75 χιλιοστά μακρύτερος με ιδανική διαμόρφωση του σχήματός του σε κάθε λεπτομέρεια, κάτι που επιτρέπει διευρυμένη χωρητικότητα, χωρίς να θυσιάζεται η εξωτερική εμφάνιση.
Βασικές διαστάσεις
Μήκος: 3.840 mm, Πλάτος: 1.735 mm,
Ύψος: 1.495 mm (2WD) / 1.520 mm (4WD)
Μεταξόνιο: 2.450 mm
Μετατρόχιο εμπρός/πίσω: 1.520 – 1.530 mm / 1.520 –1.530 mm