To Hendrick’s Gin προσκαλεί τους λάτρεις του ασυνήθιστου να μεγαλώσουν ή να υιοθετήσουν ένα αγγούρι
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
#TakeoverFanta: Νέο λογότυπο, νέο μπουκάλι και νέα στρατηγική marketing
Με αυτήν την καμπάνια μόδας, η Lidl αναβαθμίζει διαρκώς τα είδη ένδυσης, προσφέροντας παράλληλα ποικιλία ρούχων, η οποία ακολουθεί τις τάσεις της μόδας.
Ένα παγκόσμια δρομικό κίνημα έρχεται τον Ιούνιο για να ευαισθητοποιήσει σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος και να εμπνεύσει τη συλλογική δράσηhttp://www.adidas.com/runfortheoceans
Περισσότεροι από 4.000 χαρούμενοι δρομείς κάθε ηλικίας, φώτισαν το βράδυ της Κυριακής 28 Μαϊου, τους δρόμους της Αθήνας με την ενέργειά τους και την λάμψη των φακών κεφαλής
Για αναμόρφωση του χώρου από GFC (Greek & Foreign Creators).