Το περιβαλλοντικό όφελος από την αλλαγή αυτή είναι σημαντικό
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
31°
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
Η καμπάνια απευθύνεται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες και έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει το κοινό
Aιχμαλωτίζει τις αισθήσεις συνδυάζοντας κομψότητα, παράδοση και ιδιωτικότητα, σε ένα περιβάλλον πολυτέλειας και αποκλειστικών υπηρεσιών.
Κατέκτησε το Gold βραβείο για το καλύτερο πρόγραµµα επιβράβευσης από επιχείρηση λιανικού εμπορίου. Το Lidl Plus επιβραβεύει σταθερά τους κατόχους του και προσφέρει άμεση εξοικονόμηση.
Ηλεκτρικά Ποδήλατα διαθέσιμα για δοκιμή σε Αττική και Θεσσαλονίκη, Σάββατα 05/06 και 12/06
Η θαλασσαιμία δεν είναι πλέον μια παιδιατρική πάθηση
H νέα καμπάνια της Bristol Myers Squibb σας καλεί να προσφέρετε το πιο πολύτιμο δώρο σε όσους το έχουν ανάγκη.