- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Η Samsung παρουσιάζει το Generative Wallpaper για προσωποποιημένες 4Κ εικόνες στις AI τηλεοράσεις της
Η νέα λειτουργία βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη
Η Samsung παρουσιάζει το Generative Wallpaper για προσωποποιημένες 4Κ εικόνες στις AI τηλεοράσεις της - Η νέα λειτουργία βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη
Η Samsung Electronics ανακοίνωσε σήμερα την κυκλοφορία της νέας λειτουργίας Generative Wallpaper για τα μοντέλα τηλεοράσεων Neo QLED και QLED του 2024, τα οποία υποστηρίζονται από το λειτουργικό σύστημα Tizen. Αυτή η νέα λειτουργία αξιοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη για να δημιουργήσει προσαρμοσμένες 4K εικόνες για τις τηλεοράσεις της εταιρείας, προσφέροντας στους χρήστες έναν μοναδικό τρόπο να εξατομικεύσουν τις εμπειρίες θέασής τους.
«Το Generative Wallpaper φέρνει μία νέα διάσταση εξατομίκευσης στις οθόνες των πελατών μας, επιτρέποντάς τους να προσαρμόσουν τις τηλεοράσεις τους με έναν τρόπο που αντανακλά το προσωπικό τους στυλ», δήλωσε ο Cheolgi Kim, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του τμήματος Visual Display της Samsung Electronics. «Καθώς συνεχίζουμε να διευρύνουμε τα όρια της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης, στοχεύουμε να μεταμορφώσουμε την εμπειρία της οικιακής ψυχαγωγίας και να εξελίξουμε τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τις οθόνες τους».
Μέσω της λειτουργίας Generative Wallpaper, η Samsung θα προσφέρει υψηλής ποιότητας εικόνες που θα ταιριάζουν απρόσκοπτα με την αισθητική του χώρου και θα δημιουργούν μια φιλόξενη και καθηλωτική ατμόσφαιρα. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη μέσω του Ambient Mode, το οποίο μετατρέπει την τηλεόραση σε καμβά για επιμελημένες φωτογραφίες, αλλά και χρήσιμες πληροφορίες, όπως ενημερώσεις καιρού, ειδήσεις και ώρα. Για να αποκτήσουν πρόσβαση στη λειτουργία, οι χρήστες μπορούν να πλοηγηθούν στο μενού του Ambient Mode, να επιλέξουν θέματα όπως οι «Χαρούμενες Γιορτές» και το «Πάρτι». Η προηγμένη AI της Samsung προσφέρει στη συνέχεια εκπληκτικά αποτελέσματα ανάλυσης 4K που εναρμονίζονται με το οικιακό περιβάλλον του χρήστη.
Το Generative Wallpaper θα κάνει το ντεμπούτο του αυτόν τον μήνα στη Νότια Κορέα, τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, με το παγκόσμιο λανσάρισμα να έχει προγραμματιστεί για το 2025.