Market

Be More Human

Η νέα fitness καμπάνια της Reebok

A.V. Team
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Σε συνέχεια της «Free Range» καμπάνιας, η Reebok παρουσιάζει την ολοκληρωμένη brand καμπάνια «Be More Human», συνεχίζοντας έτσι την παγκόσμια αποστολή της η οποία δεν είναι άλλη από το να κινητοποιήσει τους ανθρώπους να ασχοληθούν με το fitness. Σκοπός του brand είναι να εμπνεύσει τους ανθρώπους να αλλάξουν τη ζωή τους μέσα από το fitness ενθαρρύνοντας τους να αγγίξουν τα όριά τους ώστε να μάθουν τον εαυτό τους και τις δυνατότητές τους. Ήδη, με την αλλαγή του λογοτύπου της, η Reebok έχει δώσει άλλη διάσταση στην έννοια του fitness τονίζοντας τις αλλαγές που φέρνει αυτό στη ζωή του ανθρώπου, σε φυσικό, κοινωνικό και πνευματικό επίπεδο. Τρεις σημαντικοί άξονες, όσες και οι πλευρές του Delta λογότυπου. Φέτος, το brand έρχεται να δώσει μία νέα οπτική στο fitness τιμώντας και υποστηρίζοντας όλους εκείνους που αθλούνται σκληρά και έχουν στόχο όχι μόνο να «χτίσουν» ένα δυνατό σώμα αλλά κυρίως να γίνουν καλύτεροι ξεπερνώντας τον ίδιο τους τον εαυτό. Οι αθλητές αυτοί είναι άνθρωποι καθημερινοί, μέλη μίας ευρύτερης κοινότητας ανθρώπων που έχουν έναν κοινό στόχο: να δουν μία βελτιωμένη εκδοχή του εαυτού τους. Για τους ανθρώπους αυτούς η ανταμοιβή δεν έρχεται μέσα από μετάλλια αλλά μέσα από την ευχαρίστηση να βλέπουν τη ζωή τους να μεταμορφώνεται. Γι’ αυτό τον λόγο αξίζουν να αναδειχθούν ως πρότυπα κάτι που βλέπουμε να υλοποιείται στο βίντεο της καμπάνιας. Το «Freak Show», που είναι διαθέσιμο στο site www.reebok.com/bemorehuman, παρουσιάζει με τρόπο κινηματογραφικό και έντονο την ιστορία καθημερινών ανθρώπων οι οποίοι ενσαρκώνουν πλήρως την φιλοσοφία της καμπάνιας «Be More Human». Μέσα από διαφορετικές fitness δοκιμασίες βλέπουν τον εαυτό τους να μεταμορφώνεται σε καλύτερο γονιό, καλύτερο ηγέτη, καλύτερο άνθρωπο γενικότερα. Γι’ αυτό, το βίντεο αυτό αποτελεί φόρο τιμής σε όσους τόλμησαν να δουν τον εαυτό τους να μεταμορφώνεται μέσα από το fitness. Για τη Reebok «αθλούμαι σκληρά» σημαίνει πιέζω τον εαυτό μου να βγει έξω από τη ζώνη ασφαλείας και να φτάσει τα όρια του. Γιατί έχω ως στόχο να γίνω καλύτερος άνθρωπος αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητές μου. Και μέσα από αυτή τη διαδρομή θα μεταμορφωθώ σωματικά, κοινωνικά και πνευματικά. Στην καρδιά της καμπάνιας βρίσκεται η online πλατφόρμα «Be More Human Experience». Μέσα από διαδραστικές εφαρμογές της πλατφόρμας, η οποία είναι διαθέσιμη για υπολογιστές, tablets και κινητά, οι fans του fitness μπορούν να ζήσουν μία ξεχωριστή online εμπειρία μαθαίνοντας τι σημαίνει να είσαι…άνθρωπος.

Δέξου κι εσύ την πρόκληση και ζήσε την «Be More Human» εμπειρία μέσα από τις εφαρμογές:

THE HUMAN SCORE: Για πρώτη φορά, ένα test μπορεί να μετρήσει ποσοτικά την ανθρώπινη υπόσταση βαθμολογώντας τους χρήστες με βάση τα φυσικά, τα πνευματικά και τα κοινωνικά τους χαρακτηριστικά. Μέσα από quiz, καλείσαι να απαντήσεις σε multiple- choice ερωτήσεις σχετικές με υγιεινές και φυσικές δραστηριότητες με αποτέλεσμα να προκύψει το προσωπικό σου Human Score. GRAY MATTERS: Πρόκειται για 3D εφαρμογή, η οποία παρουσιάζει τι επίδραση έχουν στον ανθρώπινο εγκέφαλο διάφορες δραστηριότητες, από πολύ ήπιες όπως ο ύπνος έως πολύ έντονες όπως οι αγώνες με εμπόδια. Αλληλεπιδρώντας με την εφαρμογή μαθαίνεις σε βάθος τη σχέση μεταξύ εγκεφάλου και fitness. #BREAKYOURSELFIE: Όσοι ασχολούνται σκληρά με το fitness γνωρίζουν πως ομορφιά δεν είναι τα λαμπερά, χαρούμενα πρόσωπα. Αλλά είναι αυτά που δείχνουν πείσμα, δύναμη, θάρρος. Η εφαρμογή αυτή σε προκαλεί να συμμετέχεις στο «κίνημα» αυτό που θέλει να αναδείξει τη διαφορετική ομορφιά του σκληρού fitness, ανεβάζοντας τη δική σου selfie. Η αρχή έχει ήδη γίνει από την ομάδα της Reebok.

#breakyourseflie