Market

Η Choose Strategic Communications Partner στη Βραδιά Τελετής Απονομής των Lenovo Retail Business Awards 2023

H Choose, σε ρόλο Creative Partner, δημιούργησε και υλοποίησε την καμπάνια έντυπης και ψηφιακής επικοινωνίας

115151-718269.jpg
Market News
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
dsc09574

Η Choose Strategic Communications Partner  στη Βραδιά Τελετής Απονομής των Lenovo Retail Business Awards 2023 - H  Choose, σε ρόλο Creative Partner, δημιούργησε και υλοποίησε την καμπάνια έντυπης και ψηφιακής επικοινωνίας 

Με ένα ευρηματικό concept της Choose Strategic Communications Partner, που αναδεικνύει τους σύγχρονους ήρωες του Ελληνικού Λιανεμπορίου, πραγματοποιήθηκε η λαμπερή Τελετή Απονομής της 21ης διοργάνωσης Lenovo Retail Business Awards 2023

image00018

Η Choose, σε ρόλο Creative Partnerδημιούργησε και υλοποίησε την καμπάνια έντυπης και ψηφιακής επικοινωνίας που προηγήθηκε της βραδιάς απονομής για το μοναδικό και μακροβιότερο θεσμό της αγοράς του λιανεμπορίου, που πραγματοποιήθηκε φέτος τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (αίθουσα Βanquet), με τη συνεργασία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) και της νεοσύστατης  Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος (ΕΣΕ).  Όπως κάθε χρόνο, τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Η καμπάνια επικοινωνίας της Choose Strategic Communications Partner έχει ως κεντρικό μήνυμα «No fairytales, only retail stories». Μια δημιουργική ιδέα όπου οι ήρωες γνωστών παραμυθιών «συναντιούνται» με τα στελέχη και τους σύγχρονους ήρωες του Ελληνικού Λιανεμπορίου, που με το ταλέντο τους και τον επαγγελματισμό τους ανταποκρίθηκαν στις προκλήσεις της πραγματικής οικονομίας. Το πεδίο, δηλαδή,  όπου αντιμετώπισαν ανατροπές που όλοι πιστεύαμε ότι ούτε στα παραμύθια δεν γίνονται.

dsc09640

Βγήκαν «μπροστά» η Σταχτοπούλα, ο Ρομπέν των Τιμών, η ΕμποροRapunzel, o Managerεβυθούλης, η Τοsoldούλα, η Στελεχοσκουφίτσα και νίκησαν κάθε δυσκολία.

Η σύγχρονη Σταχτοπούτα ξέρει να αξιοποιεί την ψηφιακή τεχνολογία για να αυξήσει τις πωλήσεις της

Μια καμπάνια που αποδεικνύει πόσο σημαντικό ρόλο έχουν σήμερα σε όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες οι εξελιγμένες συμβουλευτικές λύσεις, οι ευρηματικές στρατηγικές επικοινωνίας και οι ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού. Στοιχεία που αποτελούν και τους βασικούς τομείς εξειδίκευσης της Choose.

Μια σύγχρονη Ραπουνζέλ ξέρει να κερδίζει με στρατηγική επικοινωνία

Στη φετινή βραδιά απονομής της Lenovo Retail Business Awards 2023 ,η Choose, η  εταιρία 360οεπικοινωνίας,  έφερε σε επαφή τους χαρακτήρες της καμπάνιας με 500 και πλέον ανώτατα και ανώτερα στελέχη των μεγαλύτερων λιανεμπορικών επιχειρήσεων και των σημαντικότερων βιομηχανιών της χώρας που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση. Οι παραμυθένιοι ήρωες τους περίμεναν στο χώρο υποδοχής, σε φωτιζόμενες led επιγραφές καλωσορίζοντάς τους στη μεγάλη βραδιά του λιανεμπορίου.

Ένας σύγχρονος manager δεν θα βρεθεί ποτέ μόνος

Φιλοδοξία της Choose Strategic Communications Partner είναι, οι σύγχρονοι ήρωες του Ελληνικού Λιανεμπορίου αλλά και του επιχειρηματικού κόσμου ευρύτερα, που καθημερινά έχουν ανάγκη για ουσιαστικές και ρεαλιστικές λύσεις, να έχουν στη διάθεσή τους τα πλέον απαραίτητα εργαλεία για να φτάσουν στους στόχους τους:  Ψηφιακό Μετασχηματισμό,  Συμβουλευτικές Υπηρεσίες, Στρατηγική Επικοινωνίας.

Συντελεστές ομάδας CHOOSE #ChosenFigthers:

Παπουτσάκης Παναγιώτης : Creative Director
Σκουντριδάκη Πόπη : Art Director
Τσαγκαρογιάννης Κωστας: Motion Graphic Designer
Παπαβησσάριων Δημήτρης : Motion Graphic Designer
Κεχαγιάς Δημήτρης: Photographer & Videographer
Σπυροπούλου Έλενα: Group Account Director
Τσίριμπας Γιάννης: Account Director
Λασπονίκος Ιάσωνας: Account Executive
Κωνσταντινίδη Αλεξάνδρα: Account Executive
Μπάκα Θεοδώρα: Digital Marketing Specialist

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ