- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Καμπάνια #DetoxYourFeed από τo Dove
Για την προώθηση της αυτοεκτίμησης και της θετικότητας της ομορφιάς του σώματος
Το Dove ξεκινά την καμπάνια #DetoxYourFeed στην Ελλάδα για να ενδυναμώσει τους εφήβους ώστε να διώξουν την τοξικότητα από τα social media τους
Η Dove, η εμβληματική μάρκα ομορφιάς που έχει ως όραμα την προώθηση της αυτοεκτίμησης και της θετικότητας της ομορφιάς του σώματος, ξεκινάει την καμπάνια #DetoxYourFeed στην Ελλάδα για να βοηθήσει τους εφήβους να ενδυναμώσουν τα δικά τους πρότυπα ομορφιάς και να τους ενθαρρύνει να μην ακολουθούν πρότυπα και ανθρώπους που τους κάνουν να αισθάνονται άσχημα για τον εαυτό τους. Η εκστρατεία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των συνεχών προσπαθειών του Dove Self-Esteem Project να βοηθήσει τους νέους να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση για το σώμα τους και να ξεπεράσουν τις αρνητικές επιρροές που είναι διάχυτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσηςκαι έρχεται σε συνέχεια της περσινής καμπάνιας «Reverse Selfie - Let’s change beauty».
Στο πλαίσιο της εκστρατείας #DetoxYourFeed, η μάρκαDoveδημοσίευσε μια δυνατή ταινία μικρού μήκους, ToxicInfluence, που ασχολείται με τον τρόπο με τον οποίο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τροφοδοτούν τα κορίτσια με τοξικές συμβουλές ομορφιάς. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά σημεία της ταινίας είναι όταν το DoveSelf-EsteemProject χρησιμοποίησε το εργαλείο τουfacialmappingγια να απεικονίσει τους γονείς να προωθούν τοξικές συμβουλές ομορφιάς στις κόρες τους, όπως συμβαίνει καθημερινά από τους influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Σύμφωνα με έρευνα του Dove Self-Esteem Project, 2 στα 3 κορίτσια στις ΗΠΑ ξοδεύουν πάνω από μία ώρα στο Instagram, το TikTok και άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, δηλαδή περισσότερο χρόνο από ό,τι ξοδεύουν για προσωπική συναναστροφή με φίλους, ενώ και στην Ελλάδα τα κορίτσια περνούν πάνω από 3 ώρες την ημέρα συνολικά στα socialmedia. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι 1 στα 2 κορίτσια παραδέχεται ότι το εξιδανικευμένο περιεχόμενο ομορφιάς στα feed τους, τους προκάλεσε χαμηλή αυτοεκτίμηση και στην Ελλάδα το 53% των κοριτσιών (14-17) θα εύχονταν να είναι πιο περήφανες για το σώμα τους κι αυτά που τους προσφέρει.
Η εκστρατεία #DetoxYourFeed έχει ως στόχο να υποστηρίξει αυτές τις συζητήσεις μεταξύ γονέων, κηδεμόνων και εφήβων μέσω μιας σειράς ταινιών, εκπαιδευτικού περιεχομένου και συνεργασιών με ανθρώπους που εμπνέουν.Ο"Οδηγός Αυτοπεποίθησης " είναι ένας δωρεάν οδηγός που διατίθεται μέσω του site του Doveκαι παρέχει εργαλεία σε γονείς και δασκάλους για να ενδυναμώσουν τους νέους που επηρεάζουν και να ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους.
"Η μάρκα Dove έχει δεσμευτεί να ενδυναμώνει τους νέους ώστε να οικοδομήσουν θετική αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση", δήλωσε η Μυρσίνη Μπερερή, BrandManagerτης μάρκαςDove.“Έχουμε εντοπίσει ένα σαφές πρόβλημα που διαβρώνει την αυτοεκτίμηση των κοριτσιών μας και χρειάζεται άμεση προσοχή και δράση. Δημιουργήσαμε αυτή την καμπάνια #DetoxYourFeed όχι μόνο για να ευαισθητοποιήσουμε γύρω από την ύπουλη φύση των τοξικών συμβουλών ομορφιάς, αλλά και για να βοηθήσουμε τους γονείς να ξεκινήσουν αυτές τις δύσκολες συζητήσεις και να ενδυναμώσουμε τους εφήβους να μην ακολουθούν περιεχόμενο που τους κάνει να αισθάνονται άσχημα για τον εαυτό τους".
Μέσω πρωτοβουλιών όπως το #DetoxYourFeed, το DoveSelf-EsteemProject έχει φτάσει μέχρι σήμερα σε περισσότερους από 82 εκατομμύρια νέους σε 150 χώρες. Το Dove έχει στόχο να βοηθήσει 250 εκατομμύρια παιδιά και εφήβους να ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δωρεάν διάθεση υλικού έως το 2030.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την εκστρατεία #DetoxYourFeed και το Οδηγό Αυτοπεποίθησης Dove, επισκεφθείτε Dove.com/detoxify
Το Dove ξεκινά την καμπάνια #DetoxYourFeed στην Ελλάδα για να ενδυναμώσει τους εφήβους ώστε να διώξουν την τοξικότητα από τα socialmedia τους
Ερευνητική αναφορά
ΗΠΑ: Έρευνα που διεξήχθη από την Edelman DXI σε συνεργασία με την Professor Phillippa Diedrichs.
Δείγμα: 524 κορίτσια 10-17 ετών (USA) για την κύρια έρευνα και n=1,027 κορίτσια 10-17 ετών (USA) για την pulse έρευνα.
ΕΛΛΑΔΑ: Έρευνα που διεξήχθη από την Kukuvagia Collective Wisdom Agency, με συνεντεύξεις σε δείγμα τριακοσίων (300) κοριτσιών ηλικίας 10 -17 ετών και τετρακοσίων (400) γυναικών ηλικίας 18-55 τον Δεκέμβρη του 2021.