Market

Νέα εφαρμογή της easyJet

Με την πρωτοποριακή λειτουργία Σάρωση Τεχνολογίας Διαβατηρίων

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

- Μέχρι σήμερα έχουν κατεβάσει το νέο easyJet mobile app πάνω από 10 εκ. φορές

- Η νέα λειτουργία που επιτρέπει στους επιβάτες να σαρώνουν το διαβατήριο τους χρησιμοποιώντας την κάμερα στο τηλέφωνο τους

Η easyJet, η μεγαλύτερη αερογραμμή του Ηνωμένου Βασίλειου, σήμερα πρόσθεσε μια νέα λειτουργία στην ήδη πολυβραβευμένη mobile εφαρμογή της, που επιτρέπει στον επιβάτη να σαρώνει το διαβατήριο του, καθιστώντας την πρώτη ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία που διαθέτει τέτοια λειτουργία.

Η εφαρμογή αυτή της easyJet, την οποία έχουν κατεβάσει πάνω από 10 εκ φορές μέχρι στιγμής, επιτρέπει στους επιβάτες με iOS ή Android συσκευές να σαρώσουν το στοιχεία των διαβατηρίων τους, χρησιμοποιώντας την κάμερα του κινητού τους, καθιστώντας πιο γρήγορη και πιο εύκολη την διαδικασία check-in.

n

Ο James Millett, easyJet’s Επικεφαλής του Digital, δήλωσε: 

“Η νέα αυτή λειτουργία – σάρωση διαβατηρίων-, θα εξοικονομήσει χρόνο για τους εκατομμύρια πελάτες μας που χρησιμοποιούν την εφαρμογή για να εισάγουν τα ταξιδιωτικά τους στοιχεία. Είναι άλλο ένα παράδειγμα των καινοτομιών που προσφέρει η easyJet για να κάνει το ταξίδι των επιβατών της εύκολο και προσιτό.

"Έχουμε αναπτύξει τη νέα λειτουργία σε συνεργασία με την υπηρεσία διαχείρισης προσωπικών στοιχείων Jumio, για να εξασφαλίσουμε ότι τα στοιχεία μπορούν να σαρωθούν πιο εύκολα, και με ασφάλεια. Σε συνδυασμό με τη λειτουργία επιβίβασης, οι πελάτες μας μπορούν τώρα να κάνουν check-in από τα κινητά τους έως και 2 ώρες πριν από την πτήση, σε ένα από τα 110 αεροδρόμια που πετά η easyJet στην Ευρώπη. "

Η mobile εφαρμογή της easyJet είναι τώρα διαθέσιμη για να την κατεβάσετε και πρόσφατα βραβεύτηκε ως η «Best Mobile Solution Booking» στα βραβεία Mobile Travel & Tourism 2014, και «Best B2C App» στο Marketing στα Mobile Awards πέρσι. Η easyJet έχει δεσμευτεί να καινοτομεί για να κάνει το ταξίδι πιο εύκολο. Φέτος ξεκίνησε μια συνεργασία με το flightradar24 για παρακολούθηση των πτήσεων, επίσης παρουσίασε ένα ζωντανό σύστημα ενημέρωσης για να συνδέεται με τους ταξιδιώτες, καθώς ήταν και η πρώτη ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία που προχώρησε σε δοκιμαστική λειτουργία με το iBeacons.