Market

Συνάντηση γνωριμίας με την bluegr Hotels & Resorts και το Ίδρυμα Γ&Α Μαμιδάκη

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη Τετάρτη 12 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο Life Gallery athens

Market News
8’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
UPD

Με όραμα και αξίες όπως Περιβαλλοντική Συνείδηση, Αλληλεγγύη & Εθελοντισμός, Πολιτιστική Κληρονομιά και Βιώσιμο Μέλλον συναντήθηκαν τα bluegr Hotels & Resorts με το  Ίδρυμα Γ & Α Μαμιδάκη και θέτουν ακόμα πιο βαθιά τα θεμέλια υλοποίησης στόχων που θα εμπνεύσουν τις επόμενες γενιές.

bluegr Hotels & Resorts – ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Για περισσότερα από 50 χρόνια, η bluegr Hotels & Resorts αποτελεί σημείο αναφοράς για την πολυτελή φιλοξενία, παρέχοντας εξαιρετικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους επισκέπτες της, φροντίζοντας για την τοπική κοινωνία και εμπνέοντας τις μελλοντικές γενιές. Τα τρία ξενοδοχεία στην Κρήτη – το 5* Minos Beach art hotel μέλος των Design Hotels, τo 5* Adults-Only Minos Palace hotel & suites και το οικογενειακό 4* Candia Park village – στον γραφικό κόλπο του Μιραμπέλου, κοντά στις πόλεις του Αγίου Νικολάου και της Ελούντας, προσφέρουν αυθεντική φιλοξενία σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο. Το Life Gallery athens hotel, το 5* boutique design ξενοδοχείο στα βόρεια προάστια της Αθήνας, είναι ένα μοναδικό καταφύγιο κομψότητας και ηρεμίας. Τέλος, το πολυτελές Sunprime Miramare Park στη Ρόδο προσφέρει παραθαλάσσια πολυτέλεια και ασυναγώνιστες εγκαταστάσεις. Στόχος της εταιρείας είναι να δημιουργεί αναμνήσεις που οι επισκέπτες θα θυμούνται για πάντα. Με αγάπη προς την αυθεντική ελληνική και κρητική κουζίνα, ο όμιλος κατέχει τη πιστοποίηση “We do local” δίνοντας προτεραιότητα στα τοπικά προϊόντα και προσφέρει στους επισκέπτες ένα garden-to-table concept και όλα αυτά σε συνεργασία με τον καταξιωμένο Chef Γιάννη Μπαξεβάνη, ο οποίος είναι consultant chef στα ξενοδοχεία σε Αθήνα και Κρήτη.

ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ

«Στη bluegr έχουμε ένα κοινό όραμα – να προσφέρουμε άριστη φιλοξενία, να αγωνιζόμαστε για βιώσιμη ανάπτυξη, να φροντίζουμε τους ανθρώπους και την τοπική κοινωνία και να εμπνέουμε τις επόμενες γενιές, μια κοινή αποστολή – να καταπλήξουμε τους επισκέπτες μας με προσωποποιημένες εμπειρίες σε ένα βιώσιμο, αυθεντικό και ζεστό περιβάλλον, και κοινές αξίες – μεταξύ άλλων η υπευθυνότητα, η σεμνότητα, το ήθος και η μεγαλοψυχία» αναφέρει η εταιρεία. «Έχουμε υιοθετήσει και εδραιώσει μια περιβαλλοντική κουλτούρα που εφαρμόζεται σε κάθε ξενοδοχείο μας, καθώς η βιώσιμη ανάπτυξη και η υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας είναι δύο στοιχεία που συνδέονται άρρηκτα με το όραμα και την αποστολή μας. Δίνουμε προτεραιότητα στη υπεύθυνη ανάπτυξη και αυτό αντικατοπτρίζεται στη δέσμευσή μας να κάνουμε τις βιώσιμες διακοπές συνώνυμο της αυθεντικής φιλοξενίας υψηλού επιπέδου, χωρίς να θυσιάζουμε την πολυτέλεια και την ποιότητα στις παροχές που προσφέρουμε».

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ – ΕΚΕ

Η δομή της εταιρικής υπευθυνότητας της bluegr χωρίζεται σε 4 πυλώνες, ο καθένας από τους οποίους περιγράφει τους στόχους της: Περιβαλλοντική Συνείδηση, Αλληλεγγύη & Εθελοντισμός, Πολιτιστική Κληρονομιά και Βιώσιμο Μέλλον, και περιλαμβάνει τις αντίστοιχες πρωτοβουλίες και στόχους για την επίτευξή τους.

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

«Οι 450 και πλέον εργαζόμενοί μας είναι η Ψυχή και η Δύναμή της bluegr και καθημερινά μας φέρνουν ολοένα και πιο κοντά στο όραμά μας. Φροντίζουμε για την εκπαίδευση, την ανάπτυξή τους και την παροχή ενός ευχάριστου, ασφαλούς και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος, καθώς και για την έμπρακτη αναγνώριση και επιβράβευση των προσπαθειών τους». 

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η bluegr Hotels & Resorts πιστεύει πολύ στην τοπική κοινωνία και στη δημιουργία ευκαιριών απασχόλησης, δίνοντας προτεραιότητα στην πρόσληψη ανθρώπων από την περιοχή, και «είμαστε υπερήφανοι που η πλειονότητα των μελών του προσωπικού μας προέρχεται από εκεί, προσφέροντας έτσι τη σημαντικότερη και πιο ουσιαστική στήριξη στην κοινωνία της Κρήτης». Προτεραιότητα έχουν τα τοπικά προϊόντα και οι τοπικοί προμηθευτές, η συνεργασία με τους οποίους δημιουργεί έναν μοναδικό δεσμό με την περιοχή και επικοινωνεί έμπρακτα στους επισκέπτες όχι μόνο τη φιλοσοφία της εταιρείας αλλά και τη δέσμευσή της για ουσιαστική στήριξη. Ενταγμένη στη φιλοσοφία της είναι επίσης η έννοια της αλληλεγγύης.

«Διατηρούμε στενή σχέση με τους προμηθευτές μας, εμπνέοντάς τους να συμμετάσχουν μαζί μας στην υποστήριξη ποικίλων σκοπών και εθελοντικών δράσεων, για τη στήριξη της περιοχής.

»Με τη "Σκυτάλη Αγάπης" τους παροτρύνουμε να δωρίσουν και εκείνοι με τη σειρά τους προϊόντα ή υπηρεσίες σε τοπικά φεστιβάλ και άλλες εκδηλώσεις τις οποίες στηρίζουμε. Πρόσφατα διορίσαμε μια μικρή ομάδα "Πολιτιστικών Πρεσβευτών" (culture ambassadors) σε κάθε ξενοδοχείο, ο ρόλος των οποίων είναι να εκφράζουν μέσα από τις πράξεις τους το DNA της bluegr, να είναι πρεσβευτές των αξιών και της κληρονομιάς μας και να ενεργούν ως "πράκτορες" που προωθούν την υπευθυνότητα και τη συμμετοχή. Παράλληλα, εντοπίζουν και διευκολύνουν την υλοποίηση δράσεων και πρωτοβουλιών για την ενδυνάμωση της κουλτούρας της εταιρείας, προωθούν τη δημιουργικότητα και την καινοτομία σε όλες τις ομάδες και βοηθούν στη διάδοση των δράσεών μας. Επενδύουμε σε μακροχρόνιες συνεργασίες με φορείς που το έργο τους συνάδει με τις αξίες μας και συνεχώς χαρτογραφούμε τις πρωτοβουλίες της τοπικής μας κοινότητας και ενισχύουμε νέες δράσεις, επιθυμώντας να έχουμε μια ουσιαστική παρουσία και να προσφέρουμε υποστήριξη που θα έχει διάρκεια στον χρόνο».

Φέτος τον Οκτώβρη, 2-7/10, σε συνεργασία με τη We4All, το Branding Heritage, τους We Dive We Clean και το Άλμα Ζωής, η bluegr Hotels & Resorts διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία την πρώτη της εβδομάδα εθελοντισμού στην Κρήτη, στο πλαίσιο της οποίας πραγματοποιήθηκαν δράσεις στα ξενοδοχεία της, δωρεές, ομιλίες ευαισθητοποίησης, καθαρισμοί βυθού και δασικής έκτασης, εργαστήριο και έκθεση υφαντικής, αλλά και δράσεις σε σχολεία, για τη σημασία της πολιτιστικής κληρονομιάς και της περιβαλλοντικής συνείδησης.

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Μέσω του μότο «b-green», η bluegr Hotels & Resorts καλλιεργεί και προάγει το αίσθημα ευθύνης στους ανθρώπους της και διοργανώνει περιβαλλοντικές εκδηλώσεις και δράσεις. «Θέλουμε να εμπνεύσουμε τους υπαλλήλους, τους επισκέπτες μας, τους συνεργάτες μας και τη τοπική κοινωνία, να συμμετάσχουν σε πρωτοβουλίες που προστατεύουν το περιβάλλον, όπως δράσεις εξοικονόμησης νερού και ενέργειας. Μέσω εκπαιδεύσεων και ενημερώσεων, αυξάνουμε την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων για όλα τα θέματα που βρίσκονται στην καρδιά της bluegr».

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ

Για την Τζίνα Μαμιδάκη, CEO της bluegr, δεν υπάρχει φιλοξενία χωρίς τον πολιτισμό, καθώς αυτές οι δύο έννοιες είναι αλληλένδετες. Σε συνεργασία με το Ίδρυμα Γ&Α Μαμιδάκη, οργανώνουμε και υλοποιούμε πληθώρα δραστηριοτήτων και πρωτοβουλιών που υποστηρίζουν και προάγουν τη σύγχρονη τέχνη, το πολιτισμό και την αέναη παιδεία.

ΙΔΡΥΜΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ & ΑΡΙΣΤΕΑΣ ΜΑΜΙΔΑΚΗ

Το Ίδρυμα Γεωργίου και Αριστέας Μαμιδάκη ιδρύθηκε από την κα Τζίνα Μαμιδάκη ως φόρος τιμής στους γονείς της, θέλοντας η ίδια να συνεχίσει το φιλανθρωπικό και πολιτιστικό έργο τους.  Ξεκινώντας από το 1988, με 3 πρωτοπόρα συμπόσια τέχνης που μετέτρεψαν το Minos Beach art hotel για ένα διάστημα σε εργαστήρι για πολλούς καλλιτέχνες, έχει χτίσει μια κληρονομιά που συνεχίζει να προσφέρει στη σύγχρονη δημιουργία.

Ο Κήπος Γλυπτικής που βρίσκεται στο ξενοδοχείο Minos Beach art απαριθμεί περισσότερα από 50 έργα σε μόνιμη έκθεση και εμπλουτίζεται κάθε χρόνο με το έργο του νικητή του Βραβείου Τέχνης. Το Βραβείο Τέχνης είναι ένας θεσμός που καθιερώθηκε το 2019 και αποτελεί μία από τις ελάχιστες εγχώριες πρωτοβουλίες που προσφέρουν ολοκληρωμένη υποστήριξη – διαγωνισμό, χρηματοδότηση, δημιουργία και εγκατάσταση έργου, προώθηση, συλλεκτική δραστηριότητα – σε σύγχρονους δημιουργούς. Το Βραβείο προωθεί σύγχρονους καλλιτέχνες, δίνοντάς τους σημαντική οικονομική υποστήριξη, καθώς και την ευκαιρία να δημιουργήσουν μια γλυπτική εγκατάσταση που θα γίνει μέρος της Συλλογής έργων τέχνης του Ιδρύματος Μαμιδάκη και θα παραμείνει μόνιμα στο Sculpture Garden του Minos Beach art, αποτελώντας πλέον τμήμα μιας σημαντικής πολιτιστικής κληρονομιάς.

Το Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2022, εγκαινιάστηκε το νέο Residency Program του Ιδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη και έγινε το καλωσόρισμα στους πρώτους residents στην Κρήτη. «Καθοδηγούμενοι από τη θεματική που έχουμε θέσει "Φροντίδα - Οικονομίες Ευδαιμονίας" και με τη βοήθεια των ερευνητών, ακαδημαϊκών και εικαστικών που έχουν προσκληθεί, οι residents θα εξερευνήσουν νέους τρόπους προσέγγισης και κατανόησης της φροντίδας (care). Επιπλέον, εργαζόμαστε σκληρά για τη δημιουργία νέων συνεργασιών και συμμαχιών με πολιτιστικά ιδρύματα και φορείς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, για την επιμέλεια έργων βασισμένων σε δίκτυα που υποστηρίζουν τη μετακίνηση καλλιτεχνών και επιμελητών και διερευνούν πιθανούς τρόπους ώστε επαγγελματίες από όλα τα πεδία να σκέφτονται και να εργάζονται συλλογικά. Αυτές οι πρωτοβουλίες και οι συνεργασίες μάς επιτρέπουν να υποβάλουμε αίτηση για ανταγωνιστικές ευκαιρίες χρηματοδότησης, όπως είναι η "Δημιουργική Ευρώπη" (Creative Europe)».

Στην καρδιά του Ιδρύματος είναι επίσης η στήριξη και προώθηση της Αέναης Παιδείας, γι’ αυτό και έχει ξεκινήσει ένα πρόγραμμα δημιουργίας σχολικών βιβλιοθηκών σε δημοτικά σχολεία του Αγίου Νικολάου. Δημιουργήθηκε ήδη η πρώτη βιβλιοθήκη το 2019 και ακολουθεί τώρα η δεύτερη. Εκτός αυτού, οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες της bluegr Hotels & Resorts θέλουν να φέρουν τα τοπικά σχολεία μέσα στον Κήπο Γλυπτικής του Minos Beach art και έχουν σχεδιασθεί έτσι ώστε να μεταδίδουν τη σύγχρονη τέχνη, εμπνέοντας έτσι τις δημιουργικές δυνάμεις της μελλοντικής γενιάς. Εκτός από τις οργανωμένες εκπαιδευτικές ξεναγήσεις και τα καλλιτεχνικά εργαστήρια, επιθυμία της εταιρείας είναι να προσφέρει στους μαθητές την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τις δημιουργικές τους δυνάμεις και να τις αξιοποιήσουν στο έπακρο.

Για τον λόγο αυτό, έχουν συνεργασθεί με τους Very young contemporary art και έχουν σχεδιάσει ένα εμπνευσμένο νέο παιχνίδι - Τον Περίπατο της Χελώνας - για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο θα τους επιτρέψει να εξερευνήσουν τη συλλογή με πιο πειραματικό τρόπο, να σκεφτούν, να εκφράσουν τις απόψεις τους γραπτώς και να συζητήσουν το αντίκτυπο που είχαν πάνω τους τα έργα. «Χωρίς να θυσιάζουμε την πολυτέλεια και την ποιότητα, έχουμε υιοθετήσει και καθιερώσει μια φιλοσοφία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που βασίζεται σε γερά θεμέλια αριστείας και ηθικής συμπεριφοράς, με αποκορύφωμα την αναγνώρισή μας το 2022 ως οργανισμού 5 αστέρων χρησιμοποιώντας το μοντέλο EFQM. Καθοδηγούμαστε σταθερά από θεμελιώδεις αξίες όπως η Ηθική, η Ακεραιότητα, η Υπευθυνότητα και η Δικαιοσύνη, υιοθετώντας τη ρήση του Αριστοτέλη "Είμαστε αυτό που κάνουμε επανειλημμένα. Η Αριστεία δεν είναι πράξη, αλλά συνήθεια"».