Market

Έρευνα της Samsung για το ποδόσφαιρο

Οι οπαδοί πιστεύουν ότι γνωρίζουν αρκετά 

Market News
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ένας στους τρεις Ευρωπαίους φίλους του ποδοσφαίρου (34%) πιστεύει ότι έχει αρκετές γνώσεις, για να γίνει ένας κορυφαίος επαγγελματίας προπονητής, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της σχετικής μελέτης.

Συγκεκριμένα η έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του Samsung Media Solution Center Europe με αφορμή την ανάπτυξη της νέας ποδοσφαιρικής εφαρμογής, KICK. Η έρευνα διεξήχθη από την εταιρεία www.onepoll.com τον Αύγουστο του 2014, σε πληθυσμό 1.000 οπαδών του ποδοσφαίρου στην Ισπανία, την Ιταλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Κατά την παρακολούθηση ενός αγώνα ένας στους πέντε οπαδούς τείνει να επηρεάζεται τόσο βαθιά από τον αγώνα, ώστε να υποδεικνύει στους φίλους του τις αποφάσεις που ο ίδιος θα έπαιρνε, αν είχε τη θέση του προπονητή. Το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 44% (ένας στους δύο), όταν, κατά τη διάρκεια του αγώνα, λαμβάνονται αμφιλεγόμενες αποφάσεις. Επιπροσθέτως, ένας στους τέσσερις (22%) θα φωνάξει προς την κατεύθυνση της τηλεόρασής του, σχετικά με την απόδοση των παικτών.

Συναισθηματικός πίνακας σχετικά με την παρακολούθηση του Ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου:

Περισσότερο χαρούμενοι και υποστηρικτικοί οπαδοίΙσπανία 81%Γαλλία 74%Ιταλία 72%Ην. Βασίλειο 64%Γερμανία 61% Περισσότερο αγχώδεις οπαδοίΓαλλία 47%Ισπανία 46%Γερμανία 43%Ην. Βασίλειο 42%Ιταλία 40% Οι οπαδοί που δακρύζουν πιο εύκολαΗν. Βασίλειο 29%Γερμανία 27% Γαλλία 25% Ισπανία 24% Ιταλία 18%

Η επίδειξη των γνώσεών τους, ωστόσο, δεν εξαντλείται κατά τη μετάδοση ενός αγώνα, με την έρευνα να αναδεικνύει ότι ένας μέσος Ευρωπαίος οπαδός καταναλώνει περίπου έξι ώρες την εβδομάδα, συζητώντας έναν αγώνα είτε με φίλους είτε με συναδέλφους του. Συγκεκριμένα οι Ιταλοί είναι εκείνοι που εκδηλώνονται με περισσότερο πάθος, ενώ παραδέχονται ότι συζητούν οχτώ ώρες την εβδομάδα γύρω από το ποδόσφαιρο. Αντιθέτως, οι Γάλλοι καταναλώνουν το λιγότερο χρόνο, με περίπου τέσσερις ώρες συζήτησης την εβδομάδα.

Ο Lee Epting, VP, Content & Services Europe της Samsung, σχολίασε ότι: «Το ποδόσφαιρο είναι ένα άθλημα που ενώνει τους ανθρώπους. Οι οπαδοί καταναλώνουν πολύ χρόνο στο ποδόσφαιρο, οπότε δεν χρειάζεται να απορούμε που πιστεύουν ότι μπορούν να τα καταφέρουν καλύτερα από τον προπονητή της αγαπημένης τους ομάδας. Όταν έχουμε πάθος για κάτι που μας αρέσει, τείνουμε να συγκεντρώνουμε όσο το δυνατόν πιο πολλές πληροφορίες και να είμαστε πάντα ενημερωμένοι – στη συνέχεια, αισθανόμαστε υπερήφανοι που μπορούμε να δείξουμε τις γνώσεις μας στους φίλους και την οικογένεια. Αυτή η δίψα για γνώση, όταν πρόκειται για το ποδόσφαιρο, οδήγησε στη δημιουργία της εφαρμογής KICK, η οποία συνδυάζει ενημερώσεις για αποτελέσματα αγώνων και στατιστικά στοιχεία με ειδήσεις και άρθρα, ακριβώς τη στιγμή που συμβαίνουν, σε πραγματικό χρόνο. Η εφαρμογή, KICK δίνει στους χρήστες πρόσβαση σε περιεχόμενο που μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμο μόνο στους κορυφαίους επαγγελματίες ανταποκριτές αγώνων. Με το KICK, οι φίλοι του ποδοσφαίρου θα γνωρίζουν περισσότερες πληροφορίες για τους αγώνες, πριν από οποιονδήποτε άλλο».

Η έρευνα ανέδειξε, επίσης, ότι ένας στους έξι (15%) Ευρωπαίους φίλους του ποδοσφαίρου διαβάζουν νέα σχετικά με το αγαπημένο τους άθλημα τουλάχιστον κάθε μία ώρα, εξασφαλίζοντας έτσι ότι θα είναι πάντα ενημερωμένοι για κάθε αγώνα. Σχεδόν ένας στους δύο (45%) αναζητεί αντίστοιχη ενημέρωση μία φορά την ημέρα. Το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 61% για τους Ισπανούς οπαδούς, σε σύγκριση με το 33% που ισχύει για τους Γερμανούς. Η ανάγκη για ενημέρωση σχετικά με τα ποδοσφαιρικά θέματα, εκτός από την αγάπη για το ίδιο το άθλημα, τεκμηριώνεται και από το υψηλό ποσοστό, 63% των Ευρωπαίων φίλων του ποδοσφαίρου, οι οποίοι πιστεύουν ότι, για να συζητήσει κάποιος για το ποδόσφαιρο, θα πρέπει να διαθέτει αντίστοιχες γνώσεις.

Ο Dr. David Lewis, BSc (Hons) DPhil, Νευροεπιστήμονας και Ψυχολόγος, σημειώνει: «Όταν μιλάμε για την πεποίθηση των Ευρωπαίων οπαδών ότι γνωρίζουν περισσότερα για το άθλημα από κορυφαίους επαγγελματίες προπονητές, δεν μιλάμε για μια καθαρά λογική συμπεριφορά. Θεωρώ ότι αυτό προκύπτει από την ανάγκη τους για γνώση, προκειμένου να αναγνωρίζονται ως έγκυροι και αξιόπιστοι, όταν συζητούν για το ποδόσφαιρο. Η καθημερινή τους ενασχόληση με το άθλημα τεκμηριώνει ότι αυτό είναι το θέμα που κεντρίζει περισσότερο την προσοχή και τη φαντασία τους. Για τους ίδιους, η πρόσβαση σε καινούρια δεδομένα και πληροφορίες είναι εξέχουσας σημασίας, ώστε να είναι γνώστες του αντικειμένου. Μια λανθασμένη πληροφορία μπορεί να αποδυναμώσει τον ομιλητή, ακόμη και να τον εκθέσει ανάμεσα σε άλλους».

Η εφαρμογή KICK είναι διαθέσιμη αποκλειστικά σε συσκευές Samsung και οι χρήστες μπορούν να την «κατεβάσουν» δωρεάν από το Google Play και το Samsung GALAXY Apps.