Market

Το ΝΒΑ ανακοίνωσε το λανσάρισμα της «NBA Creator Series» για τον εορτασμό της 75ης επετειακής σεζόν του πρωταθλήματος

Πρόκειται για μια σειρά πρωτότυπων έργων τέχνης που ανέθεσε το NBA σε καλλιτέχνες από την Ελλάδα, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο

Market News
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Το ΝΒΑ λανσάρει στην Ευρώπη την «Creator Series» με έργα τέχνη που δημιουργήθηκαν ειδικά για την 75η επετειακή σεζόν του πρωταθλήματος. Ο Χάρης Τσέβης θα παρουσιάσει τη σύνδεση της Ελλάδας με το ΝΒΑ.

Το ΝΒΑ ανακοίνωσε το λανσάρισμα της «NBA Creator Series», μιας σειράς πρωτότυπων έργων τέχνης που ανέθεσε το NBA σε καλλιτέχνες από την Ελλάδα, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο για τον εορτασμό της 75ης επετειακής σεζόν του πρωταθλήματος το 2021-22.

Διαθέτοντας ένα ευρύ φάσμα στυλ και συνθέσεων, κάθε έργο τέχνης επικεντρώνεται στο πάθος των καλλιτεχνών για το NBA, στις αγαπημένες τους στιγμές από την ιστορία του πρωταθλήματος και στη σύνδεση μεταξύ της Ευρώπης και του μπάσκετ. Ξεκινώντας από την Τρίτη 2 Αυγούστου και συνεχίζοντας κάθε Τρίτη καθ' όλη τη διάρκεια του μήνα, κάθε έργο τέχνης θα δημοσιεύεται στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης του NBA στην Ευρώπη. Κάθε δημοσίευμα θα συνοδεύεται από βίντεο με στιγμές των καλλιτεχνών κατά την διάρκεια της προετοιμασίας του κάθε έργου τέχνης αλλά θα παρουσιάζονται παράλληλα και οι σχέσεις του δημιουργού με το μπάσκετ και το NBA. Παρακάτω ακολουθούν πληροφορίες σχετικά με τους καλλιτέχνες που συμμετέχουν στην «NBA Creator Series» και τα έργα τους:

Anaïa Hoard (Γαλλία): Η Anaïa, η οποία έχει εκπροσωπήσει τη Γαλλία σε διεθνές επίπεδο στο χώρο του μπάσκετ, κερδίζοντας μεταξύ άλλων ένα χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα U-16 το 2017 και ένα ασημένιο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα U-17 το 2017, συνδύασε το πάθος της για το μπάσκετ με σπουδές τέχνης στις Ηνωμένες Πολιτείες. Γεννημένη στο Evreux και ζώντας στο Μονπελιέ, το προφίλ της ως καλλιτέχνης αναγνωρίστηκε σημαντικά όταν άρχισε να μοιράζεται στον λογαριασμό της στο Instagram πορτραίτα αθλητών και καλλιτεχνών με κάρβουνο, λόγω του συγκλονιστικού ρεαλισμού τους. Εμπνέεται επίσης από ζητήματα που την ενδιαφέρουν, κάτι που είναι εμφανές μέσα από τα έργα της. Το έργο τέχνης της Anaïa θα κυκλοφορήσει στις 2 Αυγούστου στο Facebook (@NBAFrance), στο Instagram (@NBAEurope), στο Twitter (@NBAFrance) και στο Youtube (@NBAEurope).

Χάρης Τσέβης (Ελλάδα): με έδρα του την Πάφο της Κύπρου, ο Χάρης είναι ένας πολυβραβευμένος visual designer, illustrator και art director, ο οποίος εξειδικεύεται στα ψηφιακά ψηφιδωτά, στις εικονογραφήσεις υψηλής πολυπλοκότητας και στις νεοφουτουριστικές συνθέσεις.  Από το 1996, ο Χάρης είναι επίσης επίκουρος καθηγητής editorial design και τυπογραφίας σε διάφορα ελληνικά πανεπιστήμια και έχει δώσει διαλέξεις σε πολλά εθνικά και διεθνή συνέδρια και συμπόσια. Το έργο τέχνης του Χάρη θα κυκλοφορήσει στις 9 Αυγούστου στην ελληνική σελίδα του ΝΒΑ στο Facebook (@NBAHellas), στο Instagram (@NBAEurope), στην ελληνική σελίδα στο Twitter (@nbahellas) και στο Youtube (@NBAEurope).

Maria Martínez (Ισπανία): Η Maria Martínez, γνωστή και ως María Emegé, είναι illustrator, concept artist βιντεοπαιχνιδιών και σχεδιάστρια, με καταγωγή από τη Μαδρίτη. Έχει εικονογραφήσει για διεθνείς εταιρείες, βιβλία, περιοδικά και NFT γκαλερί, ενώ έχει δώσει διαλέξεις και έχει διδάξει σε πανεπιστημιακό επίπεδο. Η ειδικότητά της είναι η παραδοσιακή τέχνη της ακουαρέλας, με την οποία ζωγραφίζει ζωντανά σε εκδηλώσεις και πουλάει πρωτότυπα έργα σε μεγάλους συλλέκτες έργων τέχνης. Το έργο τέχνης της Maria θα κυκλοφορήσει στις 16 Αυγούστου στο Facebook (@NBASpain), Instagram (@NBAEurope), Twitter (@NBAspain) και YouTube (@NBAEurope και @NBASPAIN).

Reuben Dangoor (Ηνωμένο Βασίλειο): Ο Βρετανός καλλιτέχνης Reuben Dangoor δημιουργεί έργα επηρεασμένα σε μεγάλο βαθμό από την επικαιρότητα και τον περίγυρό του στο Λονδίνο.  Ως ο πρώτος καλλιτέχνης που έφερε τα αστέρια του μουσικού κινήματος Grime σε βρετανικά μουσεία, τα έργα του και οι συνεργασίες του έχουν εμφανιστεί σε τηλεοπτικές εκπομπές αλλά και ως μέρος καταναλωτικών και fashion brands και videogames. Το 2018, το έργο του έγινε viral όταν τα γραμμικά του σχέδια με την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου Ανδρών της Αγγλίας έγιναν αντικείμενο διαδικτυακής, έντυπης και τηλεοπτικής προβολής. Το έργο τέχνης του Reuben θα κυκλοφορήσει στις 23 Αυγούστου στο Facebook (@nbauk), Instagram (@NBAEurope), Twitter (@NBAUK) και YouTube (@NBAEurope).

Francesco Persichella (Ιταλία): Γεννημένος στο Μπάρι, ο Francesco Persichella, γνωστός και ως "Piskv", είναι αρχιτέκτονας και visual artist με έδρα τη Ρώμη. Έχοντας πάντα ενδιαφέρον για την αρχιτεκτονική και την τέχνη, προσπαθεί να βρει μια σύνθεση μέσω του street art, που του επιτρέπει να αλληλεπιδρά με το αρχιτεκτονικό πλαίσιο, ενισχύοντάς το μέσω της ομορφιάς που προσφέρει η αναπαράσταση. Η καλλιτεχνική του σταδιοδρομία αναπτύχθηκε στην πρωτεύουσα της Ιταλίας, όπου έγινε γνωστός πραγματοποιώντας πολυάριθμα έργα street art στην πόλη και συμμετέχοντας σε εκθέσεις και εκδηλώσεις. Η αισθητική του κυμαίνεται από το ρεαλιστικό έως το φουτουριστικό γεωμετρικό στυλ και τον κυβισμό και όλα αυτά χαρακτηρίζονται από μια καθαρά παραστατική ιδεολογία. Το έργο τέχνης του Piskv θα κυκλοφορήσει στις 30 Αυγούστου στο Facebook(@NBAItalia), Instagram (@NBAEurope), Twitter (@NBAItalia) και YouTube (@NBAEurope).

Σχετικά με το ΝΒΑ

Το NBA αποτελεί μια διεθνή επιχείρηση αθλημάτων και μέσων ενημέρωσης με στόχο να εμπνέει και να φέρνει κοντά ανθρώπους από όλο τον κόσμο μέσω της δύναμης του μπάσκετ.  Με πέντε επαγγελματικά αθλητικά πρωταθλήματα: το National Basketball Association (ΝΒΑ), το Women’s National Basketball Association (WΝΒΑ), την ΝΒΑ G League, το NBA 2K League και το Basketball Africa League, το NBA κατέχει σημαντική διεθνή παρουσία με παιχνίδια που μεταδίδονται σε 215 χώρες και σε περισσότερες από 50 γλώσσες, διαθέτοντας επίσης εμπορικά καταστήματα σε περισσότερες από 200 χώρες, σε επτά ηπείρους. Τα ρόστερ των ομάδων του ΝΒΑ στην αρχή της σεζόν 2021-22 παρουσίασαν 121 διεθνείς παίκτες από 40 χώρες – αριθμό ρεκόρ. Στο ενεργητικό της, η NBA Digital περιλαμβάνει το NBA TV, το NBA.com, το NBA App και το NBA League Pass. Το NBA έχει δημιουργήσει μια από τις μεγαλύτερες κοινότητες κοινωνικών δικτύων στον κόσμο, με 2,1 δισεκατομμύρια likes και followers παγκοσμίως σε όλες τις πλατφόρμες του πρωταθλήματος, των ομάδων και των παικτών. Μέσω του NBA Cares, το πρωτάθλημα αντιμετωπίζει σημαντικά κοινωνικά ζητήματα συνεργαζόμενο με διεθνώς αναγνωρισμένους οργανισμούς νεολαίας οι οποίοι υποστηρίζουν την εκπαίδευση, την ανάπτυξη της νεολαίας και της οικογένειας αλλά και θέματα που αφορούν την υγεία.