Market

Janssen: «Σπάμε την Προκατάληψη, Μιλάμε για την Κατάθλιψη»

Η καμπάνια εξελίσσεται μέσα από την ομώνυμη επίσημη ιστοσελίδα

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
janssen_spame_tin_prokatalipsi_key_visuals-05.jpg

Janssen Ελλάδος: Νέα εκστρατεία ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για την κατάθλιψη.

Την έναρξη της εκστρατείας ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για την κατάθλιψη ανακοίνωσε σήμερα η Janssen Ελλάδος, που ανήκει στις φαρμακευτικές εταιρείες του ομίλου Johnson & Johnson, σε μια προσπάθεια να παρακινήσει τους ανθρώπους να ξεπεράσουν τα στερεότυπα και να συζητήσουν ανοιχτά για την ασθένεια.

Η καμπάνια με τίτλο «Σπάμε την Προκατάληψη, Μιλάμε για την Κατάθλιψη» εξελίσσεται μέσα από την ομώνυμη επίσημη ιστοσελίδα και τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ψυχιατρικής Εταιρείας (ΕΨΕ) και του Ελληνικού Δικτύου Φροντιστών ΕΠΙΟΝΗ.

Η εκστρατεία αφορά στην ανάδειξη ενός σημαντικού προβλήματος υγείας που έχει και κοινωνικό αντίκτυπο. Αφορά σε συμπολίτες μας από κάθε ηλικιακή και κοινωνική ομάδα, άνδρες και γυναίκες που δίνουν τη μάχη να ξεπεράσουν την κατάθλιψη. Η εικαστική ταυτότητα της εκστρατείας βασίζεται σε τέσσερα κεντρικά πρόσωπα, τέσσερα πρόσωπα που ξεπερνάνε τους φόβους, τις προκαταλήψεις και τις ανασφάλειες που αντιμετωπίζουν λόγω της ασθένειας. Σπάνε τη σιωπή τους, μιλάνε ανοιχτά για τη ζωή τους με την κατάθλιψη, εμπιστεύονται τους ειδικούς και τους ανθρώπους γύρω τους και ξεκινούν τη διαδικασία της ανάρρωσης αντικρίζοντας ξανά το φως.

Η ελληνική ιστοσελίδα Σπάμε την Προκατάληψη, Μιλάμε για την Κατάθλιψη έρχεται να ενισχύσει την εκστρατεία ευαισθητοποίησης, δίνοντας σε όλους πρόσβαση σε εμπεριστατωμένο ενημερωτικό υλικό, συμβουλές και καθοδήγηση σε ασθενείς και φροντιστές.

«Στη Janssen Ελλάδος είμαστε υπερήφανοι για την εκστρατεία “Σπάμε την Προκατάληψη, Μιλάμε για την Κατάθλιψη”, μέσα από την οποία φιλοδοξούμε να δώσουμε σε όλους μας τη δυνατότητα να κατανοήσουμε καλύτερα, να υποστηρίξουμε και να βοηθήσουμε όσους ζουν με την κατάθλιψη. Συνεργαζόμαστε στενά με την ΕΨΕ και την ΕΠΙΟΝΗ με βασικό μας μέλημα να είμαστε αρωγοί αυτής της κοινής προσπάθειας τόσο για ουσιαστική ενημέρωση όσο και για την καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση της νόσου, πάντα προς όφελος των ασθενών και των οικογενειών τους», τόνισε η Υπεύθυνη Επικοινωνίας της Janssen Ελλάδος, Κέλυ Σταυροπούλου.

Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Ψυχιατρικής Εταιρείας, Βασίλειος-Παντελεήμων Μποζίκας, σημείωσε: «Η πανδημία επέτεινε το ήδη υπάρχον πρόβλημα της κατάθλιψης, αυξάνοντας σημαντικά τα ποσοστά της στον γενικό πληθυσμό. Εκστρατείες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης όπως η «Σπάμε την Προκατάληψη, Μιλάμε για την Κατάθλιψη», είναι απαραίτητες και επωφελείς για να δημιουργήσουμε εκείνο το ασφαλές περιβάλλον καταπολέμησης του στίγματος και κοινωνικής αποδοχής ώστε να μιλήσουμε με θάρρος για αυτό το σοβαρό ζήτημα δημόσιας υγείας».

Από την πλευρά του, ο Σπυρίδων Ζορμπάς, Πρόεδρος του Ελληνικού Δικτύου Φροντιστών ΕΠΙΟΝΗ, δήλωσε: «Η ενημέρωση του κοινωνικού συνόλου και η κατάλληλη αντιμετώπιση από τους ειδικούς είναι ιδιαίτερα σημαντικοί παράγοντες για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης. Το βάροςπου επωμίζονται οι άτυποι οικογενειακοί φροντιστές για την φροντίδα των καταθλιπτικών συγγενών τους είναι μεγάλο και αυτό πρέπει να μας προβληματίσει».

Η Janssen, η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των νευροεπιστημών, με μακροχρόνια επικέντρωση και επένδυση στην έρευνα και ανάπτυξη, έχει στόχο να μειώσει τις επιπτώσεις που προκαλούν οι διαταραχές ψυχικής υγείας στους ασθενείς και τους οικείους τους.

Μάθετε περισσότερα στο www.janssen.com/greece

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ