ACS: Η ψηφιακή βοηθός ACiStant στην ιστοσελίδα της εταιρείας
Εξυπηρετεί τους επισκέπτες της ιστοσελίδας με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, όλο το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα
ACS: Η ψηφιακή βοηθός “ACiStant” εξυπηρετεί τους επισκέπτες στο www.acscourier.net με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, όλο το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καινοτομίας, την Παρασκευή 21 Απριλίου, ενεργοποιήθηκε στην ιστοσελίδα της ACS η ψηφιακή βοηθός “ACiStant”, η οποία εξυπηρετεί τους επισκέπτες της ιστοσελίδας με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, όλο το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα. Η ACiStant εμφανίζεται σταθερά στο δεξί κάτω μέρος του site www.acscourier.net, ανοίγει με ένα «χτύπημα» στο σχετικό εικονίδιο και εξυπηρετεί τον επισκέπτη, τόσο στα Ελληνικά, όσο και στα Αγγλικά, στα εξής θέματα:
Αναζήτηση Αποστολής
Αναζήτηση Καταστήματος
Κόστος και Χρόνος Παράδοσης
Αλλαγή σημείου ή ημέρας παραλαβής (ACS ReDirect)
Η χρήση της ACiStant είναι απλή, καθώς για κάθε θέμα εμφανίζονται στην οθόνη πιθανές ερωτήσεις που ο επισκέπτης καλείται να απαντήσει. Με τη σχετική επιλογή, προχωράει στο επόμενο στάδιο, μέχρι να ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.
Η νέα αυτή ψηφιακή βοηθός εξελίσσει την ιστοσελίδα της ACS, παρέχοντας ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Παράλληλα, αποδεικνύει για άλλη μια φορά τη δέσμευση της εταιρείας για την υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της, ανταποκρινόμενη στη θέση της, ως ηγέτης του κλάδου των ταχυμεταφορών.