Market

Τι είναι Η Μάρκα του Καταναλωτή «Ποιος είναι το αφεντικό»;

Οι καταναλωτές δημιουργούν τη δική τους μάρκα προϊόντων. Ναι, ακούγεται περίεργο, ίσως και ουτοπικό, όμως είναι μία πραγματικότητα.

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
screen_shot_2022-03-18_at_13.56.00.jpg

Η Μάρκα του Καταναλωτή; Μια νέα πλατφόρμα, ένας δεσμός εμπιστοσύνης μεταξύ των παραγωγών και των καταναλωτών.

Ο Χαράλαμπος Κώτσου δημιουργεί στην Ελλάδα τη Μάρκα του Καταναλωτή «Ποιος είναι το Αφεντικό;». Με γνώμονα το Γαλλικό μοντέλο La Marque du consommateur «C’est qui le patron?» ξεκινάει στην Ελλάδα η εφαρμογή ενός σχεδίου που θα φέρει μεγάλες αλλαγές στην εμποριοποίηση των καταναλωτικών προϊόντων αλλά και μεγάλες αλλαγές στη βιωσιμότητα των παραγωγών.

Στη Γαλλία Η Μάρκα του Καταναλωτή «C’est qui le patron?» είναι η μεγαλύτερη επιτυχία των τελευταίων 30 χρόνων στον τομέα των τροφίμων. Αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότερα από ένα εκκατομύρια λίτρα γάλα της μάρκας του καταναλωτή πωλούνται κάθε εβδομάδα. Σε 2 χρόνια έχουν πουληθεί περισσότερα από 120 εκκατομύρια προϊόντα σε περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια νοικοκυριά.  Οι αγοραστές της μάρκας αγγίζουν το 12% του συνόλου του πληθυσμού. Το Βέλγιο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Γερμανία, το Μαρόκο, οι ΗΠΑ και άλλες χώρες ξεκινούν να δουλεύουν πάνω σε αυτή την πρωτοβουλία.

Τι είναι όμως η Μάρκα του Καταναλωτή; Είναι ένας δεσμός εμπιστοσύνης μεταξύ των παραγωγών και των καταναλωτών. Μία πρωτοβουλία για τη δημιουργία προϊόντων με τη συνεργασία καταναλωτών και παραγωγών. Σκοπός του εγχειρήματος αυτού είναι οι καταναλωτές να αποφασίζουν για τις προδιαγραφές, την ποιότητα και την τιμή των προϊόντων, έχοντας πλήρη γνώση για το πού πηγαίνουν τα χρήματά τους, στηρίζοντας τους Έλληνες παραγωγούς. Ένα μοντέλο που στηρίζεται στην πλήρη διαφάνεια, ισότητα, αλληλεγγύη και την υγεία.

Πώς όμως θα λειτουργεί το όλο εγχείρημα; Είναι απλό. Στη διαδικτυακή πλατφόρμα www.imarkatoukatanaloti.gr θα αναρτώνται ερωτηματολόγια με τις προδιαγραφές του κάθε προϊόντος. Οι καταναλωτές επιλέγουν τα χαρακτηριστικά που επιθυμούν βλέποντας ζωντανά πώς η κάθε επιλογή τους επηρεάζει την τελική τιμή λιανικής. Τα προϊόντα θα παράγονται, ακολουθώντας υπεύθυνα τις προδιαγραφές που θα έχουν αποφασίσει οι καταναλωτές, από τους εταίρους που θα δεσμεύονται πλάι μας μοιραζόμενοι τις ίδιες αξίες. Όχι διαφήμιση, όχι πωλητές, αλλά ενεργοί καταναλωτές. Αυτό επιτρέπει μια σημαντική εξοικονόμηση στην τελική τιμή πώλησης από την οποία επωφελείται ο παραγωγός. Ο καταναλωτής αγοράζοντας τα προϊόντα του στηρίζει τον παραγωγό τους, ο οποίος θα αμείβεται καλύτερα.

Είναι κατανοητό ότι η Μάρκα του Καταναλωτή έχει πολύ δυνατό κοινωνικό χαρακτήρα, μιας και θα εξασφαλίσει πολύ καλύτερες οικονομικές απολαβές για τους παραγωγούς, νέες θέσεις εργασίας και ευκαιρίες για τους νέους στη χώρα, ηθική ικανοποίηση στους Έλληνες καταναλωτές που θα ηγούνται σαν αφεντικά αυτής της πρωτοβουλίας. Οι καταναλωτές είναι οι βασικοί επενδυτές των καταναλωτικών προϊόντων, εκείνοι που αποφασίζουν για το τι θέλουν να έχουν στο τραπέζι τους αλλά και εκείνοι που θα πρέπει να φροντίσουν αυτούς που με κόπους και ρίσκα φροντίζουν ώστε τα προϊόντα αυτά να φτάνουν σε αυτούς. Οι Έλληνες καταναλωτές με τη δική τους Μάρκα προϊόντων στηρίζουν άμεσα τους Έλληνες Παραγωγούς.

Η Μάρκα του Καταναλωτή «Ποιος είναι το Αφεντικό;» είναι η συμβολή μας σε έναν πιο δίκαιο και βιώσιμο κόσμο. Οι καταναλωτές δίνοντας τη δυνατότητα στους παραγωγούς να έχουν μια αξιοπρεπή ζωή, εξασφαλίζουν ποιοτικά και υπεύθυνα προϊόντα (υγιεινά, που συμβάλλουν στη διατήρηση και προστασία του περιβάλλοντος.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ