- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Stoiximan: Ένας κόσμος γεμάτος δράση
Η μεγαλύτερη εταιρεία online gaming στην Ελλάδα εγκαινίασε τη νέα της ανατρεπτική διαφημιστική καμπάνια
Stoiximan: Ακόμα ένα εντυπωσιακό διαφημιστικό σποτ που ξεδιπλώνει έναν κόσμο γεμάτο δράση.
Η Stoiximan, η μεγαλύτερη εταιρεία online gaming στην Ελλάδα, εγκαινίασε τη νέα της ανατρεπτική διαφημιστική καμπάνια. Η νέα καμπάνια της Stoiximan φέρνει τον παίκτη μέσα στην καρδιά του παιχνιδιού, για να αναδείξει τη διασκεδαστική εμπειρία που μπορεί να ζήσει μέσα από το app της Stoiximan.
Ένας κόσμος γεμάτος δράση ξεδιπλώνεται στο νέο τηλεοπτικό σποτ γεμάτος σπορ, καζίνο, virtuals και fantasy τουρνουά μέσα στο εξελιγμένο app που έχει δημιουργήσει η Stoiximan με σκοπό να προσφέρει την καλύτερη παικτική εμπειρία.
Καθώς ξεκινάει ο κεντρικός ήρωας να φύγει από το σπίτι του, ανοίγει την πόρτα του για να βρεθεί σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου, ενώ προτού προλάβει να καταλάβει τι γίνεται περνάει σε ένα γήπεδο τένις και αμέσως μετά, στο ημίχρονο ενός αγώνα μπάσκετ. Στο “ταξίδι” του μέσα στον φανταστικό κόσμο του app της Stoiximan, ο ήρωας μας φτάνει στο Live Casino της Stoiximan που και εκεί τον περιμένει μια ακόμα διασκεδαστική εμπειρία.
Μετά την καλοκαιρινή καμπάνια με τον αξιαγάπητο σκύλο Ρεξ, όπου μονοπώλησε το ενδιαφέρον την περίοδο του Euro, η Another Circus δημιούργησε με την βοήθεια της εταιρείας παραγωγής Filmiki Productions ακόμα ένα εντυπωσιακό διαφημιστικό σποτ.
O CMO της Kaizen Gaming, Πάνος Κωνσταντόπουλος, με αφορμή την έναρξη της νέας καμπάνιας σημείωσε: «Πρόκειται για άλλη μια δημιουργική καμπάνια της Stoiximan που αναδεικνύει με έναν ανατρεπτικό τρόπο τις πολλαπλές επιλογές ψυχαγωγίας που προσφέρει η πλατφόρμα μας. Παρουσιάζουμε ένα κόσμο γεμάτο δράση στον οποίο ο καθένας μπορεί να έχει πρόσβαση μέσα από το mobile app, που έχει μετατραπεί πλέον στο κυρίαρχο μέσο ψυχαγωγίας και επαφής με τους πελάτες μας».
H καμπάνια θα συνεχιστεί όλη την σεζόν με πολλά διαφορετικά σποτ και νέες περιπέτειες για τον ήρωα της ταινίας.