- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Mattel: «Το Μέλλον του Ροζ είναι Πράσινο™»
Η νέα καμπάνια «Το Μέλλον του Ροζ είναι Πράσινο™» εκπαιδεύει τα παιδιά για ένα πιο Πράσινο Μέλλον
Η πρώτη συλλογή με κούκλες από ανακυκλωμένο ocean-bound πλαστικό με την Barbie Loves the Ocean™ ενθαρρύνοντας τα παιδιά να υποστηρίξουν ένα πράσινο μέλλον.
Η Mattel, συνεπής στη δέσμευσή της για χρήση 100% ανακυκλωμένων, ανακυκλώσιμων ή πλαστικών βιολογικών υλικών στα προϊόντα και στις συσκευασίες τους έως το 2030, παρουσιάζει την πρώτη σειρά με κούκλες Barbie Loves the Ocean από ανακυκλωμένο ocean-bound πλαστικό.
«Αυτή η σειρά Barbie αποτελεί μια ακόμη προσθήκη στο portfolio των προϊόντων που προάγουν την περιβαλλοντική συνείδηση των καταναλωτών και εστιάζουν σ’ αυτήν. Στη Mattel, η δέσμευσή μας είναι να ενδυναμώσουμε την επόμενη γενιά ώστε να εξερευνήσει τη μαγεία της παιδικής ηλικίας και να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές της. Παίρνουμε αυτήν την ευθύνη σοβαρά και συνεχίζουμε τον ρόλο μας ώστε να διασφαλίσουμε ότι τα παιδιά μπορούν να κληρονομήσουν έναν κόσμο γεμάτο δυνατότητες.», δήλωσε ο Richard Dickson, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mattel.
Η Mattel πάντα γνώριζε πως μια μικρή κούκλα μπορεί να κάνει τη διαφορά. Ατενίζοντας το μέλλον, η Barbie παραμένει αφοσιωμένη στον ρόλο της για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου για τα παιδιά εστιάζοντας στη διαφορετικότητα, την ένταξη, την ισότητα και τώρα, τη βιωσιμότητα με τις παρακάτω ενέργειες:
Barbie Loves the Ocean: Η Συλλογή περιλαμβάνει τρεις κούκλες των οποίων τα σώματα είναι κατασκευασμένα από 90% ανακυκλωμένο ocean-bound πλαστικό και ένα συνοδευτικό παιχνίδι και αξεσουάρ παραλίας, κατασκευασμένα από ανακυκλωμένο πλαστικό περισσότερο από 90%. Τα υψηλά πρότυπα κατασκευής της Mattel διασφαλίζουν ότι αυτή η σειρά προσφέρει την ίδια ποιότητα παιχνιδιού που οι γονείς έχουν μάθει να περιμένουν από την Barbie. Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη στην Ελληνική αγορά τον Ιούλιο του 2021.
Forest Stewardship Council (FSC): Επιδίωξη στόχου 95% ανακυκλωμένων ή πιστοποιημένου από το Forest Stewardship Council (FSC) περιεχομένου στο χαρτί και στα υλικά από ξύλο για τις συσκευασίες μέχρι το τέλος του 2021.
Νέο επεισόδιο Barbie Vlogger: Η Κυκλοφορία ενός νέου vlog στην εξαιρετικά δημοφιλή σειρά στο YouTube με τίτλο «Η Barbie μοιράζεται τρόπους να προστατεύσουμε όλοι τον πλανήτη», εκπαιδεύοντας τα παιδιά για τη σημασία της φροντίδας του πλανήτη και τις αλλαγές στις καθημερινές συνήθειες που συμβάλλουν σημαντικά σ’ αυτό. Η Barbie Vlogger είναι μια διαδικτυακή σειρά που η Barbie μιλά απευθείας στους θαυμαστές της ενώ εξισορροπεί τις «διδακτικές» στιγμές που αναδεικνύουν την Barbie ως πρότυπο, μαζί με διασκεδαστικές τάσεις στο YouTube, όπως τα DIY challenges.
«Το Μέλλον του Ροζ είναι Πράσινο™», η τελευταία καμπάνια της Barbie σε συνεργασία με την BBH LA ενώνει το εμβληματικό ροζ της Barbie με το πράσινο της προστασία του πλανήτη, για να επικοινωνήσει το επόμενο βήμα προς ένα πιο πράσινο μέλλον και να εκπαιδεύσει τα παιδιά και τους fans της Barbie όλων των ηλικιών για τη σημασία της βιωσιμότητας με έναν εύκολο τρόπο.
«Η 62χρονη κληρονομιά μας εξελίσσεται, καθώς προωθούμε με συνέπεια πρωτοβουλίες που έχουν σχεδιαστεί για να αντανακλούν καλύτερα τον κόσμο που βλέπουν τα παιδιά γύρω τους. Η Barbie Loves the Ocean είναι ένα παράδειγμα βιώσιμων καινοτομιών με σκοπό να δημιουργήσουμε το περιβάλλον του μέλλοντος όπου τα παιδιά θα αναπτυχθούν», δήλωσε η Lisa McKnight, Senior Vice President και Global Head της Barbie, Mattel. «Είμαστε παθιασμένοι να αξιοποιήσουμε την παγκόσμιας εμβέλειας δύναμη του brand μας ώστε να εμπνεύσουμε τα παιδιά να συμμετέχουν στην αλλαγή του κόσμου που θέλουν να ζουν».
Το πρόγραμμα της Barbie είναι ένα από τα πολλά που υποστηρίζουν τον εταιρικό στόχο της Mattel να χρησιμοποιεί 100% ανακυκλωμένα, ανακυκλώσιμα ή βιολογικά πλαστικά υλικά στα προϊόντα και στη συσκευασία τους έως το 2030. Άλλες προσπάθειες είναι το Mattel PlayBack, ένα πρόγραμμα επιστροφής παιχνιδιών που έχει σχεδιαστεί για ανάκτηση και επαναχρησιμοποίηση υλικών από παλιά παιχνίδια Mattel, για μελλοντικά προϊόντα Mattel και το «Οδηγώντας προς ένα καλύτερο Μέλλον», στο οποίο όλα τα αυτοκίνητα, playsets και οι συσκευασίες Matchbox θα είναι από 100% ανακυκλωμένα, ανακυκλώσιμα ή βιολογικά πλαστικά υλικά έως το 2030. Τον προηγούμενο χρόνο, η Mattel παρουσίασε επίσης πολλά παιχνίδια που ανταποκρίνονται σε αυτήν τη δέσμευση, συμπεριλαμβανομένων της Fisher-Price® Μεγάλη Πυραμίδα® και το UNO® Sustainable Nothin 'But Paper, το πρώτο πλήρως ανακυκλώσιμο UNO® χωρίς υλικά συσκευασίας σελοφάν.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις πρωτοβουλίες της Barbie για την προστασία του πλανήτη, επισκεφθείτε τη διεύθυνση: https://barbie.mattel.com/shop/en-us/ba/environmentalimpact.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις εταιρικές προσπάθειες βιωσιμότητας της Mattel, επισκεφθείτε τη διεύθυνση: https://corporate.mattel.com/en-us/citizenship/sustainability.
Σχετικά με τη Mattel
Η Mattel είναι μια κορυφαία εταιρεία παιδικής ψυχαγωγίας στον κόσμο που ειδικεύεται στο σχεδιασμό και την παραγωγή ποιοτικών παιχνιδιών και καταναλωτικών προϊόντων. Δημιουργούμε καινοτόμα προϊόντα και εμπειρίες που εμπνέουν, διασκεδάζουν και αναπτύσσουν τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι. Προσελκύουμε τους καταναλωτές μας μέσα από το χαρτοφυλάκιο εμβληματικών franchise, όπως Barbie®, Hot Wheels®, American Girl®, Fisher-Price®, Thomas & Friends™, UNO®, Mega®, καθώς και άλλες δημοφιλείς μάρκες που είτε έχουμε στην κατοχή μας είτε αδειοδοτούμε σε συνεργασία με παγκόσμιες εταιρείες ψυχαγωγίας. Ο κατάλογός μας περιλαμβάνει υλικό ταινιών και τηλεόρασης, ηλεκτρονικά παιχνίδια, μουσική και ζωντανές εκδηλώσεις. Επιχειρούμε σε 35 τοποθεσίες και πωλούμε προϊόντα σε περισσότερες από 150 χώρες σε συνεργασία με τις κορυφαίες εταιρείες λιανικής και τεχνολογίας παγκοσμίως. Από την ίδρυσή της το 1945, η Mattel είναι υπερήφανη που αποτελεί έμπιστο συνεργάτη στην εξερεύνηση του θαύματος της παιδικής ηλικίας και στην ενδυνάμωση των παιδιών, ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Επισκεφθείτε μας ηλεκτρονικά στο www.mattel.com.