Market

Νέα προνόμια από το Jameson J-Club για τα μέλη του

Το Jameson J-Club, το loyalty club του Jameson Irish Whiskey, εμπλουτίζει τα προνόμια για τα μέλη που προσφέρει αποκλειστικά μέσα από το J-Club.

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Το loyalty πρόγραμμα του Jameson εμπλουτίζεται και προσφέρει δωρεάν σεμινάρια γευσιγνωσίας ουίσκι, εισιτήρια για συναυλίες και κουπόνια για δωρεάν ποτά.

Jameson J-Club, το loyalty club του Jameson Irish Whiskey, εμπλουτίζει τα προνόμια για τα μέλη που προσφέρει αποκλειστικά μέσα από το J-Club. Από τις αρχές Μαρτίου, αποκλειστικά μέσα από την εφαρμογή Jameson J-Club μπορούν οι χρήστες να πάρουν μέρος σε ειδικά σεμινάρια γευσιγνωσίας Jameson, να λάβουν εισιτήρια για online συναυλίες και να αποκτήσουν κουπόνια για δωρεάν ποτά και προσφορές σε συνεργαζόμενα μπαρ και κάβες στην Αθήνα.  

Οι χρήστες του J-Club app μπορούν να κλείσουν το εισιτήριό τους για τα online σεμινάρια γευσιγνωσίας, εξαργυρώνοντας πόντους επιβράβευσης μέσα από την εφαρμογή.
Στη συνέχεια λαμβάνουν στη διεύθυνση που επιλέγουν το ειδικό kit για τη γευσιγνωσία με συλλεκτικά ποτήρια και Jameson φιάλες και λαμβάνουν ηλεκτρονικά τον κωδικό και τις λεπτομέρειες του σεμιναρίου.

Η γευσιγνωσία γίνεται από τον Brand Ambassador του Jameson, με ενεργή συμμετοχή και σχόλια όλων των προσκεκλημένων μέσω zoom. Μέσα από την εφαρμογή οι εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν στη διάθεσή τους και ηλεκτρονικά κουπόνια, για δωρεάν ποτά σε συνεργαζόμενα μπαρ και προσφορές σε κάβες σε όλη την Αθήνα. Τα κουπόνια αυτά ανανεώνονται διαρκώς, καθώς κάθε μήνα προστίθενται καινούργια ανάλογα με την ανταπόκριση των χρηστών και την εποχικότητα. 

Το Jameson είναι ένα ιδιαίτερο brand που διακρίνεται για τη rock διάθεση και την εναλλακτικότητα σε όσα πρεσβεύει. Σε αυτό το πλαίσιο η Pernod Ricard Hellas – ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες στα οινοπνευματώδη ποτά - δημιούργησε το “J-Club by Jameson”, ένα καινοτόμο πρόγραμμα CRM & Loyalty για το hero brand Jameson, με στόχο να συγκεντρώσει τους πιστούς καταναλωτές του Jameson, να τους γνωρίσει καλύτερα και να τους επιβραβεύσει για την αγάπη τους και την προτίμησή τους. 

Το πρόγραμμα λανσαρίστηκε τον Οκτώβριο 2020 και αποτελεί ήδη το πιο καινοτόμο και πρωτοποριακό loyalty και rewards πρόγραμμα, στο F&B Industry στην Ελλάδα. Είναι το 1ο πρόγραμμα που επιβραβεύει το brand loyalty και το engagement των χρηστών και έχει σαν βασικό κανάλι το mobile application J-Club που προσφέρει πληθώρα από προνόμια και προσφορές για τα μέλη. 
H εφαρμογή είναι διαθέσιμη δωρεάν σε ANDROID & iOS.
Tο σχεδιασμό, τη δημιουργία και τη διαχείριση του προγράμματος έχει αναλάβει η Warply.