Market

Έρευνα Fisher-Price Ελληνίδες μαμάδες: Το 82% δηλώνει εξαντλημένο

Η Fisher-Price παροτρύνει τις μαμάδες να φροντίσουν λίγο περισσότερο τον εαυτό τους, να ξεκουραστούν και να εξασφαλίσουν περισσότερο… ύπνο

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Fisher-Price: Έρευνα

Fisher-Price: Αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη σε παγκόσμιο επίπεδο δείχνουν ότι οι Ελληνίδες μαμάδες έχουν μόλις 51 λεπτά να φροντίσουν τον εαυτό τους.

Εν όψει της Γιορτής της Μητέρας, η Fisher-Price διενήργησε έρευνα, σε συνεργασία με τη Mark Collins, αναδεικνύοντας τα συναισθήματα των Ελληνίδων μαμάδων. Στην έρευνα συμμετείχαν 1.000 Ελληνίδες μαμάδες όπου:

  • Περισσότερες από 8 στις 10 γυναίκες (82%) διαπιστώνουν ότι η ανατροφή των παιδιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 τις έκανε να αισθάνονται περισσότερο εξαντλημένες, επιζητώντας παραπάνω χρόνο για τον εαυτό τους, κυρίως για να ξεκουραστούν και να επανέλθουν.
  • Περισσότερες από το 34% των μαμάδων, δηλώνουν ότι κοιμούνται λιγότερο κάθε βράδυ, απόρροια της επιπρόσθετης πίεσης που έχουν υποστεί λόγω πανδημίας, με μέσο όρο απώλειας ύπνου 2 ώρες και 46 λεπτά ανά διανυκτέρευση.

Η Fisher-Price, έχοντας καταγράψει όλες αυτές τις ανάγκες των Ελληνίδων μαμάδων, τους υπενθυμίζει ότι πρέπει να προσπαθήσουν να κάνουν ένα απαραίτητο διάλειμμα, την Ημέρα της Μητέρας στις 9 Μαΐου. Η Δανάη Αγαδάκου, Ass. Marketing Manager της Fisher-Price Ελλάδας αναφέρει: «Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι Ελληνίδες μαμάδες μικρών παιδιών αισθάνονται την πίεση της πανδημίας σε καθημερινή βάση. Ας σκεφτούμε πόσο σημαντική είναι η ξεκούραση και η χαλάρωση όλων των μαμάδων και ας προσπαθήσουμε να τους χαρίσουμε τέτοιες στιγμές. Στη Fisher-Price, κατανοώντας την ανάγκη της μαμάς για ξεκούραση, έχουμε δημιουργήσει προϊόντα βρεφανάπτυξης και βρεφικά παιχνίδια που βοηθούν το μωρό να κοιμηθεί και τη μαμά να χαλαρώσει».

Σύμφωνα με την έρευνα της Mark Collins, ο ύπνος για τους γονείς με μικρά παιδιά αποτελεί το σημαντικότερο θέμα, και στην Ελλάδα τα στοιχεία δείχνουν ότι:

  • Το 82% των μαμάδων αναφέρουν ότι θεωρούν πλέον τον ύπνο ως ιδιαίτερη περιποίηση και φροντίδα και όχι κάτι αυτονόητο, ως βασική ανάγκη.
  • Το 51% των μαμάδων δηλώνουν ότι, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έβαλαν τελευταίο τον εαυτό τους, θέτοντας ως προτεραιότητα τη φροντίδα της οικογένειας ή την εργασία τους.
  • Περισσότερες από το 1/3 (36%) των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι δεν έχουν επικεντρωθεί στην ευζωία τους (wellbeing) εξαιτίας της ακόμη μεγαλύτερης πίεσης λόγω πανδημίας. 
  • Τα 3/4 (73%) των μαμάδων συμφωνούν ότι το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσαν να λάβουν φέτος, για τη Γιορτή της Μητέρας, είναι ξεκούραση και χαλάρωση.  

Τέλος, στην ερώτηση για το τι αποζητούν περισσότερο οι μαμάδες όταν τελειώσει η πανδημία Covid-19

  • Το 44% των μαμάδων ονειρεύονται μια βραδιά με φίλους 
  • Το 37%  των μαμάδων επιθυμούν μια εμπειρία spa ενώ 
  • Το 37% των μαμάδων εύχονται να παρακολουθήσουν μια ταινία με φίλους ή τον σύντροφό τους.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ