- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ο «Καραμολέγκος» φέρνει μια νέα εποχή στο συσκευασμένο ψωμί
Ψωμί χωρίς πρόσθετα, χωρίς συντηρητικά, από 100% φυσικά υλικά, που αναγνωρίζει ο καταναλωτής από την κουζίνα του.
Η μάρκα ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ ξεχωρίζει φέρνοντας για πρώτη φορά στα ράφια των super market το Ψωμί «Καθαρής Ετικέτας».
Μελετώντας τις παγκόσμιες αλλά και εγχώριες διατροφικές τάσεις, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η Υγεία αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την επιλογή και αξιολόγηση των προϊόντων, και ειδικά του συσκευασμένου ψωμιού, μαζί με τη φρεσκάδα και τη γεύση. Μάλιστα, το 42%* των Ελλήνων αναζητούν το υγιεινό στη διατροφή τους. Επιπρόσθετα, αυτό που αναζητούν οι καταναλωτές ως προς τα συστατικά, είναι να καταλαβαίνουν την ορολογία, το προϊόν να έχει λίγα συστατικά, γιατί έτσι γίνεται αντιληπτό ως πιο κοντά στο χειροποίητο, σπιτικό, και να περιλαμβάνει τα λιγότερα δυνατό πρόσθετα συστατικά. Τέλος, το 64% θεωρεί σημαντική την αναφορά παρουσίας συντηρητικών.
(*Πηγή: Παγκόσμια Έρευνα για τα Διατροφικά Trends, 17K παγκόσμια & 400 άτομα Ελλάδα (Puratos 2019).
Σε αυτή τη σύγχρονη τάση ανταποκρίνονται και τα προϊόντα «Καθαρής Ετικέτας» ή «Clean Label», όπως είναι η διεθνής ορολογία. Ουσιαστικά, το όνομα «Clean Label» δεν αποτελεί κάποιον επιστημονικό όρο, αλλά εκφράζει ένα «κίνημα» καταναλωτών. Συνήθως σημαίνει ότι ένα προϊόν έχει λίγα συστατικά, απλές συνταγές, πάντα με συστατικά φυσικής προέλευσης. Η ύπαρξη καθαρής ετικέτας δεν είναι πλέον μια τάση, είναι πρότυπο παραγωγής!
Ειδικά για το ψωμί, το «Clean Label» σημαίνει ότι το προϊόν αυτό έχει παρασκευαστεί με ΑΠΛΑ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ, ΑΓΝΑ υλικά, που αναγνωρίζουμε και κατανοούμε εύκολα, καθώς είναι μέρος της καθημερινότητάς μας. Ψωμιά που περιέχουν φυσικά, απλά συστατικά, χωρίς τίποτε τεχνητό ή πρόσθετο.
Η μάρκα Καραμολέγκος ανταποδίδει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και προσφέρει, το ψωμί «Καθαρής Ετικέτας» σε τρεις βασικές σειρές προϊόντων, αυτές των «Ψωμί του τοστ», «Ψίχατοστ» και «Ψωμί σε φέτες». Οι τρεις σειρές φέρουν στη συσκευασία τους μία σφραγίδα, σε πράσινο χρώμα, έτσι ώστε ο καταναλωτής να αναγνωρίζει πλέον το σήμα που διασφαλίζει την εγγύηση ποιότητας Καραμολέγκος.
Πως το πετυχαίνει αυτό; Επενδύοντας στο κομμάτι του R&D, η μάρκα Καραμολέγκος κατάφερε να αλλάξει τις πρώτες ύλες και να πετύχει την ιδανική διαδικασία αρτοποίησης, κρατώντας σαν αποτέλεσμα την ίδια ποιότητα και τη γεύση που αγαπούν και επιλέγουν διαχρονικά οι καταναλωτές.
Επιπλέον, χάρη στην παστερίωση, δηλαδή το ήπιο επαναληπτικό ψήσιμο του ψωμιού για λίγα λεπτά (διπλοψήσιμο), το ψωμί διατηρείται, χωρίς τη χρήση συντηρητικών. Αφού το ψωμί ετοιμαστεί, μπαίνει εκ νέου σε ειδικούς φούρνους, όπου θερμαίνεται σε χαμηλότερη θερμοκρασία. Εκεί, πραγματοποιείται η παστερίωση, ενώ και το φυσικό προζύμι που χρησιμοποιείται βοηθά επίσης στη διατήρησή τους.
Μέσα από αυτή την κίνηση, η μάρκα Καραμολέγκος αναδεικνύει το αίσθημα υπευθυνότητας που τη διέπει, ως leader της αγοράς, και προτρέπει τους καταναλωτές να εντάξουν μία νέα συνήθεια ως προς την επιλογή των προϊόντων τους. Να διαβάζουν τα συστατικά, αξιοποιώντας με αυτό τον τρόπο τη δύναμη που βρίσκεται στα χέρια τους: τη δύναμη της ενημέρωσης. Γιατί άλλωστε… Ξέρεις να διαβάζεις, ξέρεις τί τρως.