Market

AstraZeneca και ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ: τρίποντο στην υγεία

Η AstraZeneca υποστηρίζει το έργο της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ και γίνεται χρυσός χορηγός στην καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον Σακχαρώδη Διαβήτη

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

AstraZeneca και ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ: «Μαζί βάζουμε τρίποντο στην υγεία ενημερώνοντας τα παιδιά για την πρόληψη του Σακχαρώδη Διαβήτη».

Η AstraZeneca υποστηρίζει το έργο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων – Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη (ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ) και γίνεται φέτος χρυσός χορηγός στην καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον Σακχαρώδη Διαβήτη «Βάζουμε τρίποντο στην Υγεία». Η καμπάνια υλοποιείται μέσα από μια πρωτότυπη ενέργεια “social mobile gaming” και απευθύνεται στα παιδιά ηλικίας 12-18 ετών.

Η δράση αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση του συνόλου της κοινωνίας γύρω από τον Σακχαρώδη Διαβήτη, όπου τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι μαθαίνουν και γίνονται πρεσβευτές ενός νέου υγιεινού τρόπου ζωής.
Το παιχνίδι διεξάγεται σε 2 φάσεις στο διάστημα 9-22 Νοεμβρίου.

Οι εγγραφές που ξεκίνησαν στις 26 Οκτωβρίου, πραγματοποιούνται μέσα από το σύνδεσμο sites.google.com/compettia.com/diabetes-awareness-association?InvGUID=56aea5a4-9568-4565-887c-4a0b1631e91e

Ο πρόεδρος της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ, κ. Χρήστος Δαραμήλας, ανέφερε σχετικά με τη δράση: «Στόχος της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του συνόλου της κοινωνίας γύρω από τον Σακχαρώδη Διαβήτη. Γι’ αυτό φέτος, μετά την περσινή πρώτη επιτυχημένη προσπάθεια, αλλά και λόγω της ιδιαίτερης διεθνούς συγκυρίας, αναλάβαμε τη φιλόδοξη πρωτοβουλία να «ανοίξουμε», μέσω της ψηφιακής εφαρμογής, το «Βάζουμε Τρίποντο στην Υγεία» στο ευρύτερο δυνατό κοινό. Έχουμε την πεποίθηση πως, όπως και κάθε άλλη δράση της Ομοσπονδίας μας, έτσι και η φετινή μας προσπάθεια όχι μόνο θα αγαπηθεί, αλλά θα προκαλέσει και μια επανάσταση στην πρόληψη, την ενημέρωση και την εκπαίδευση των χρηστών. Αυτή μας η προσπάθεια, όμως, δε θα μπορούσε να υλοποιηθεί χωρίς την υποστήριξη των χορηγών μας. Θα ήθελα λοιπόν με την ευκαιρία να ευχαριστήσω θερμά την AstraZeneca, Χρυσό Χορηγό της δράσης μας, για τη γενναιόδωρη συνεισφορά και τη συμμετοχή της».

Ο κ. Νίκος Τριανταφύλλου, CVRM Business Unit Director της AstraZeneca Ελλάδας, αναφερόμενος στη σημασία της έγκαιρης πρόληψης και των επιπλοκών του σακχαρώδη διαβήτη επεσήμανε: «Η ενημέρωση γύρω από την πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και τη σωστή διαχείριση του Σακχαρώδους Διαβήτη, καθώς και η υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής είναι απαραίτητα για την αντιμετώπιση των πιθανών επιπλοκών που μπορεί να επιφέρει η νόσος. Ο Διαβήτης συνδέεται με σοβαρές και επικίνδυνες για την υγεία επιπλοκές. Οι πιο πρώιμες και συχνές καρδιαγγειακές επιπλοκές του ΣΔτ2 είναι η Καρδιακή ανεπάρκεια και η Χρόνια νεφρική νόσος.1 Ένας στους δύο ασθενείς με ΣΔτ2 θα αναπτύξει καρδιακή ανεπάρκεια2 και τέσσερις στους δέκα θα αναπτύξουν χρόνια νεφρική νόσο3. Στην AstraZeneca είμαστε αρωγοί σε δράσεις ενημέρωσης που έχουν στόχο την πρόληψη της νόσου του Σακχαρώδη Διαβήτη, καθώς και την πρόληψη και αντιμετώπιση των επιπλοκών του με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών».

Η κ. Γιώτα Κοτσεκίδου, External Affairs Director της AstraZeneca Ελλάδας, με αφορμή την εν λόγω δράση δήλωσε: «Με ιδιαίτερη χαρά συμμετέχουμε και υποστηρίζουμε την πρωτότυπη αυτή ενέργεια της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ που απευθύνεται με δημιουργικό και θετικό τρόπο στα παιδιά, εκπαιδεύοντάς τα να υιοθετήσουν καθημερινές συνήθειες που να βασίζονται στη σωστή διατροφή και την άσκηση. Στην ΑstraZeneca υποστηρίζουμε δράσεις και συμμετέχουμε σε πρωτοβουλίες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σε σοβαρά νοσήματα όπως ο Σακχαρώδης Διαβήτης με στόχο την πρόληψη αλλά και τη διαχείρισή του, συμβάλλοντας με ουσιαστικό τρόπο στη δημιουργία μιας ενημερωμένης και ευαισθητοποιημένης μελλοντικής γενιάς ενηλίκων και κατ’ επέκταση στη διατήρηση της υγείας της ευρύτερης κοινωνίας».