Market

Lidl Ελλάς, καθημερινότητα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης

Σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Lidl Ελλάς, καθημερινότητα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης

Η Lidl Ελλάς προχωρά στην ανακοίνωση έναρξης της πρώτης δράσης ανοιχτής καινοτομίας στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης».

Με την υποστήριξη της Lidl Ελλάς ξεκινάει ο πρώτος μαραθώνιος καινοτομίας ανάπτυξης λύσεων και εφαρμογών για μια ζωή χωρίς πλαστικά μιας χρήσης.

Με αφορμή την ψήφιση του νομοσχεδίου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον», η Lidl Ελλάς σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη προχωρά στην ανακοίνωση έναρξης της πρώτης δράσης ανοιχτής καινοτομίας στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, που στόχο έχει την ενεργοποίηση της κοινωνίας και των επιχειρήσεων για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών και λύσεων που αξιοποιούν την τεχνολογία, για να συμβάλλουν σε μια καθημερινότητα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης.

Στο SUP Free hackathon, που θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά 11-13 Δεκεμβρίου, μπορούν να συμμετάσχουν μηχανικοί, προγραμματιστές, οικονομολόγοι, αναλυτές, περιβαλλοντολόγοι, ερευνητές, φοιτητές και στελέχη επιχειρήσεων, μεμονωμένοι ή σε ομάδες, αλλά και γενικότερα οποιοσδήποτε έχει μια ιδέα σε θέματα που σχετίζονται με τη μείωση των πλαστικών μίας χρήσης και ενδιαφέρεται να την αναπτύξει σε ολοκληρωμένη εφαρμογή.

Η διοργάνωση θα υποστηρίξει τους συμμετέχοντες να σχηματίσουν ομάδες και να συνεργαστούν για να αναπτύξουν και να παρουσιάσουν την ιδέα τους. Οι ομάδες και οι λύσεις που θα διακριθούν θα έχουν τη δυνατότητα να υποστηριχθούν επί 5 μήνες για την ανάπτυξη της λύσης τους σε παραγωγική εφαρμογή (φάση acceleration).

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης για να δουν όλες τις πληροφορίες που αφορούν στο SUP Free hackathon και να δηλώσουν συμμετοχή, υποβάλλοντας την ιδέα τους στην πλατφόρμα ιδεών και προτάσεων έως 10 Δεκεμβρίου 2020.

Κάθε ενδιαφερόμενο φυσικό πρόσωπο, ομάδα ή εταιρία μπορεί να συμμετάσχει στον μαραθώνιο:

  • δίνοντας θέματα ή προβλήματα ή προκλήσεις για λύση που σχετίζονται με τη μείωση των πλαστικών μιας χρήσης και ενδιαφέρεται να την αναπτύξει σε ολοκληρωμένη εφαρμογή (πλατφόρμα διαβούλευσης) ή
  • αναπτύσσοντας πρωτότυπες μεθοδολογίες και εφαρμογές που αντιμετωπίζουν αυτές τις προκλήσεις (διαγωνιζόμενοι).

Επίσης οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητανα συμμετάσχουν στις 18 Νοεμβρίου στο διαδικτυακό Open Day του SUP Free hackathon όπου θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση και παρουσίαση των στόχων του μαραθωνίου, των θεματικών ενοτήτων, της ροής του τις 3 ημέρες της διοργάνωσης, καθώς και του accelerator.

Η ενέργεια αυτή αποτελεί μέρος του REsetPlastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς και συγκεκριμένα στo πεδίo δράσης REsearch.

Τα πεδία δράσης της πρωτοβουλίας REsetPlastic είναι τα εξής:

  • REduce/Μείωση
    Αποφεύγουμε τη χρήση πλαστικού όπου είναι εφικτό και βιώσιμο.
  • REdesign/Επανασχεδιασμός
    Σχεδιάζουμε τα προϊόντα και τις συσκευασίες τους, ώστε να είναι ανακυκλώσιμα/ες για να κλείνει ο κύκλος στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας.
  • REcycle/Ανακύκλωση
    Συλλέγουμε, κάνουμε διαλογή, ανακυκλώνουμε και κλείνουμε τον κύκλο ζωής των πρώτων υλών.
  • REmove/Απομάκρυνση
    Υποστηρίζουμε την απομάκρυνση πλαστικού από το περιβάλλον.
  • REsearch/Έρευνα
    Επενδύουμε στην έρευνα και ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων και ενημερώνουμε για την ανακύκλωση και την προστασία των φυσικών πόρων.

Μάθετε περισσότερα εδώ.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ