Market

Η Lidl έχει τη μεγαλύτερη κοινότητα στο Facebook στα τρόφιμα

 Έφτασε στις 27 Φεβρουαρίου του τρέχοντος έτους τους 10 εκατομμύρια Fans

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η Lidl έφτασε στις 27 Φεβρουαρίου του τρέχοντος έτους τους 10 εκατομμύρια Fans στο Facebook. Αυτό απέδειξε η μελέτη «Lidl Now #1 European Food Retailer on Facebook» την οποία δημοσίευσε πρόσφατα το πρακτορείο παρακολούθησης των Social Media «Socialbakers».

Η Lidl ξεκίνησε τη διεθνή δραστηριότητα στα Social Media το Σεπτέμβριο του 2011 με 7 πιλοτικές χώρες (Μεγάλη Βρετανία, Ισπανία, Ιρλανδία, Ολλανδία, Κροατία, Ρουμανία και Φινλανδία). Προηγουμένως είχε δημιουργήσει το πρώτο εταιρικό προφίλ στο Facebook η Lidl Γερμανίας.

Στη συνέχεια ακολούθησαν και άλλες χώρες, μέχρι τον Απρίλιο του 2013, όπου και πραγματοποίησαν την έναρξή τους στα Social Media τα τελευταία κράτη. Σήμερα η Lidl έχει 26 εταιρικές σελίδες στο Facebook και μια κοινότητα που απαρτίζεται από 10,2 εκατομμύρια Fans, με μέσο όρο βαθμού διείσδυσης στο Facebook 5,9% στα δραστηριοποιούμενα κράτη. Έτσι βρίσκεται η Lidl, μετά από περίπου 2,5 έτη παρουσίας διεθνώς στο Facebook, ήδη στην 1η θέση ανάμεσα στις εταιρείες στο λιανεμπόριο τροφίμων στην Ευρώπη και στη 2η θέση σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αλλά η Lidl δεν βρίσκεται πρώτη στην κατάταξη μόνο με βάση τον αριθμό των fans. Η μελέτη της Socialbakers απέδειξε επίσης, ότι η Lidl αποτελεί την πρώτη εταιρεία λιανικού εμπορίου τροφίμων στην Ευρώπη με τις περισσότερες αλληλεπιδράσεις (Engagement) και έχει το μεγαλύτερο αριθμό απαντημένων ερωτημάτων.

Τη συνολική ανάλυση της πλατφόρμας Socialbakers μπορείτε να τη βρείτε εδώ

«Το Facebook έχει αναπτυχθεί τα τελευταία 2,5 χρόνια ως μια πολύ σημαντική πλατφόρμα επικοινωνίας για την εταιρική επικοινωνία της Lidl», ανέφερε ο Andreas Brückner, διευθυντής του πρακτορείου για τα Social Media MRM Worldwide. «Η επιτυχία εξηγείται λόγω της συνέπειας και του υψηλού επιπέδου επαγγελματισμού με το οποίο αντιμετώπισε η Lidl τα Social Media. Αντί να παρέχει μόνο διαφημιστικές πληροφορίες μέσω αυτού του καναλιού, χρησιμοποίησε το Facebook για μια ανοιχτή και αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες». Η Lidl συνδέει τους Fans ενεργά, παράλληλα με τη δημιουργία των κλασικών παιχνιδιών. Έτσι δημιουργήθηκαν ήδη από κοινού με τους fans του Facebook προϊόντα (Crowdsourcing) όπως επίσης πραγματοποιήθηκαν και χορηγίες (Crowdfunding). Ακόμη και στη διαμόρφωση των προσφορών οι fans διαδραματίζουν ενεργό ρόλο. Έτσι σε μερικές χώρες οι Fans έλαβαν την απόφαση, για το ποιοι κωδικοί από την γκάμα της Lidl θα βρίσκονται σε προσφορά στα καταστήματα.

«Η Lidl λαμβάνει την άποψη των Fans πολύ σοβαρά. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με το καινοτόμο περιεχόμενο, κατά τη γνώμη μου, αποτελεί έναν από τους βασικότερους παράγοντες της μεγάλης επιτυχία αυτής της αλληλεπίδρασης», ανέφερε ο Andreas Brückner. «Και μελλοντικά πρόκειται να εστιάσουμε μέσω των ενεργειών του Facebook στην καινοτομία, στη σύνδεση με τον πελάτη και στη διαφάνεια».