- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Για 2η συνεχή χρονιά η Κωτσόβολος ολοκλήρωσε με επιτυχία την πρωτοβουλία για τη συγκέντρωση χρημάτων και τον διπλασιασμό τους για την ενίσχυση του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Όλοι οι εργαζόμενοι της εταιρείας συνέλεξαν τρόφιμα και είδη προσωπικής φροντίδας και καθαριότητας για τις καθημερινές ανάγκες του Οργανισμού.
Η Κωτσόβολος, συνεχίζει να στηρίζει έναν από τους βασικούς της κοινωνικούς εταίρους, «Το Χαμόγελο του Παιδιού», διπλασιάζοντας για δεύτερη χρονιά τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν στους κουμπαράδες του Οργανισμού που βρίσκονται σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας, ενώ παράλληλα προσφέρθηκαν είδη πρώτης ανάγκης έπειτα από τη δράση των εργαζομένων της εταιρείας.
Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια των χειμερινών εκπτώσεων από τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου έως και την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου, η Κωτσόβολος διπλασίασε το ποσό που συγκεντρώθηκε στους κουμπαράδες του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και το προσέφερε στον Οργανισμό. Από την ενέργεια συγκεντρώθηκαν στους κουμπαράδες €11.594,80 ποσό που διπλασιάστηκε από την Κωτσόβολος με αποτέλεσμα να παραδοθούν στον Οργανισμό συνολικά €23.189,60.
Παράλληλα, η Κωτσόβολος μαζί με τη δύναμη των ανθρώπων της, θέλοντας να μεγιστοποιήσουν το όφελος για «Το Χαμόγελο του Παιδιού» συγκέντρωσαν 2.200 κιλά σε τρόφιμα και είδη προσωπικής φροντίδας και καθαριότητας, για να διευκολύνουν την καθημερινότητα των παιδιών του Οργανισμού.
Η παράδοση της επιταγής πραγματοποιήθηκε, την Τετάρτη 26 Μαρτίου, από τους εκπροσώπους της εταιρείας στους υπεύθυνους του Οργανισμού και τα παιδιά που μεγαλώνουν στο σπίτι του «Χαμόγελου» στα Μελίσσια. Παράλληλα, η Ομάδα Εθελοντών της Κωτσόβολος παρέδωσε τα είδη πρώτης ανάγκης που συγκέντρωσαν όλοι οι εργαζόμενοι της εταιρείας για τον εφοδιασμό των Κέντρων Στήριξης του Οργανισμού με τα προϊόντα που συγκεντρώθηκαν.
Αξίζει να σημειωθεί πως οι πελάτες της Νο1 Αλυσίδας Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών στην Ελλάδα έχουν την ευκαιρία να προσφέρουν καθ’ όλο το χρόνο το χρηματικό ποσό που επιθυμούν σε έναν από τους κουμπαράδες του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» που είναι τοποθετημένοι σε όλα τα καταστήματα του δικτύου.
Με αφορμή των δύο παράλληλων ενεργειών της Κωτσόβολος για το «Χαμόγελο του Παιδιού» o κ. Κώστας Σταματάκης, Διευθυντής Marketing και Customer Management της Dixons South-East Europe, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που στην Κωτσόβολος για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά καταφέραμε να «Διπλασιάσουμε» τα χαμόγελα των μικρών μας φίλων! Η δράση «Διπλασιάζουμε τα Χαμόγελα» βασίστηκε σε μια συλλογική προσπάθεια που καταβάλλαμε μαζί με τους ευαισθητοποιημένους πελάτες, και με αυτό σαν κίνητρο, ενεργοποιήσαμε και τους εργαζομένους μας να προσφέρουν ό,τι μπορούν από την πλευρά τους σε είδη πρώτης ανάγκης. Το αποτέλεσμα μας άφησε ιδιαίτερα ικανοποιημένους, καθώς καταφέραμε να ξεπεράσουμε τους αυτούς μας. Θα προσπαθήσουμε να είμαστε συνεπείς σε αντίστοιχες δράσεις στο μέλλον και στη φιλοσοφία μας που θέλει την Κωτσόβολος να στέκεται Πάντα Δίπλα σε όσους υποστηρίζουν αγαθούς και κοινωφελείς σκοπούς».
Ο κ. Κώστας Γιαννόπουλος Πρόεδρος του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» δήλωσε: «Η ενέργεια της εταιρείας Κωτσόβολος «Διπλασιάζουμε τα Χαμόγελα» είναι εξαιρετικά σημαντική. Η εταιρεία κινητοποιεί τους πελάτες της να ενισχύσουν το έργο μας, παράλληλα όμως δεν μένει εκεί και συμμετέχει και η ίδια διπλασιάζοντας το ποσό που συγκεντρώνεται. Πολύτιμη όμως και συγκινητική η πρωτοβουλία των εργαζομένων που οι ίδιοι αποφάσισαν και κάλυψαν κάποιες από τις ανάγκες των σπιτιών μας. Μας τιμά ιδιαίτερα που μία εταιρεία όπως η Κωτσόβολος εμπράκτως δείχνει την εμπιστοσύνη της στο έργο που επιτελούμε. Σας καλωσορίζουμε στη μεγάλη μας οικογένεια και ευελπιστούμε σε νέες κοινές ενέργειες για τα παιδιά που στηρίζουμε».