- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
HUAWEI: Δωρεάν εξυπηρέτηση Door 2 Door και επέκταση εγγύησης
Η εγγύηση όλων των προϊόντων HUAWEI επεκτείνεται μέχρι τα μέσα Ιουνίου
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή, η HUAWEI ενισχύει τις υπηρεσίες της για την έγκαιρη, ασφαλή και αποτελεσματική φροντίδα των συσκευών μέσω courier.
Με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή, η HUAWEI ενισχύει τις υπηρεσίες των πελατών της και συγκεκριμένα την υπηρεσία Door 2 Door για την έγκαιρη, ασφαλή και αποτελεσματική φροντίδα των συσκευών μέσω courier. Η υπηρεσία αυτή, η οποία ήταν διαθέσιμη για την πλειονότητα των συσκευών Huawei - με πιο πρόσφατες τα ασυναγώνιστα P40 και P40 Pro καθώς και τα ολοκαίνουρια Laptop MateBook D14 και D15 - τώρα αναβαθμίζεται και γίνεται διαθέσιμη για όλες τις συσκευές της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα, εντελώς δωρεάν. Παράλληλα, η εγγύηση όλων των προϊόντων HUAWEI επεκτείνεται μέχρι τα μέσα Ιουνίου, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.
Αναλυτικά η Υπηρεσία Door 2 Door:
Σε περίπτωση βλάβης, συνιστάται η επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο της HUAWEI. Εάν το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο πελάτης δεν μπορεί να επιλυθεί τηλεφωνικά, τα στοιχεία του καταχωρούνται στο σύστημα -με πρότερη συγκατάθεση- και προγραμματίζεται παραλαβή της συσκευής από υπηρεσία courier.
Η συσκευή αποστέλλεται σε εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών της HUAWEI προς επισκευή και στη συνέχεια επιστρέφεται στον πελάτη. Καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής του προϊόντος στο κέντρο επισκευών, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει ενημερωτικό SMS για την πορεία της κατάστασης της συσκευής του.
Σεβόμενοι τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και με αίσθημα ευθύνης προς την υγεία όλων, οι υπάλληλοι των επισκευαστικών κέντρων της HUAWEI παραλαμβάνουν και επισκευάζουν τις συσκευές φορώντας γάντια, και επιπλέον, τα προϊόντα καθαρίζονται πριν την επιστροφή τους με ενδεδειγμένα καθαριστικά υγρά.
Επέκταση Εγγύησης Προϊόντων
Η HUAWEI προκειμένου να παρέχει πιο αποτελεσματικές υπηρεσίες στους πελάτες της, επεκτείνει τη χρονική περίοδο εγγύησης για όλους τους χρήστες συσκευών HUAWEI.
Για τα προϊόντα της HUAWEI, συμπεριλαμβανομένων των φορητών υπολογιστών, tablet, φορητών συσκευών, συσκευών ήχου και δρομολογητών των οποίων η αρχική εγγύηση έληγε μεταξύ 15ης Μαρτίου 2020 έως 14ης Ιουνίου 2020, η εγγύηση παρατείνεται μέχρι τις 15 Ιουνίου 2020*.
*Το σύστημα παροχών έχει ενημερωθεί από τον Μάρτιο του 2020. Εάν οι συσκευές σας συμφωνούν με τις παραπάνω συνθήκες, η εγγύηση θα παραταθεί αυτόματα μέχρι τις 15 Ιουνίου 2020. Όλοι οι άλλοι όροι και προϋποθέσεις της εγγύησής θα παραμείνουν αμετάβλητοι.
Προκειμένου να ελέγξετε την κατάσταση της εγγύησης και την ημερομηνία λήξης της συσκευής σας, ανοίξετε την εφαρμογή Υποστήριξη στο τηλέφωνό σας, μεταβείτε στις Υπηρεσίες > Γρήγορες Υπηρεσίες > Πλεονεκτήματα ή επισκεφτείτε τη επίσημη ιστοσελίδα της Ηuawei, consumer.huawei.com/gr/support/warranty-query/
Tο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9 το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα στο 2111988000 (εξαιρούνται εθνικές εορτές και αργίες). Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε και μέσω Live Chat ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο: consumer.huawei.com/gr/support/campaigns/vip-service/