- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Samsung Electronics Hellas: After sales υπηρεσίες
Υπηρεσία επισκευής, υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης συσκευής κατ’ οίκον, κ.ά.
Η Samsung Electronics Hellas ενημερώνει για τις after sales υπηρεσίες της σε Ελλάδα και Κύπρο.
Η Samsung Electronics Hellas ανακοινώνει μια σειρά από after sales υπηρεσίες, που στόχο έχουν την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών της στο πλαίσιο του περιορισμού των μετακινήσεων. Συγκεκριμένα, οι κάτοχοι συσκευών Samsung σε Ελλάδα και Κύπρο μπορούν να επωφεληθούν από τις κάτωθι υπηρεσίες:
- Επέκταση εγγύησης: όλες οι συσκευές Samsung, των οποίων η εγγύηση κατασκευαστή έληξε ή λήγει μεταξύ 15 Μαρτίου 2020 και 15 Ιουνίου 2020, θα επιδέχονται αυτόματη επέκταση εγγύησης μέχρι 15 Ιουλίου 2020.
- Υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης συσκευής κατ’ οίκον: δωρεάν υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης των προϊόντων κινητής τηλεφωνίας (smartphones, tablets, wearables), που βρίσκονται είτε εντός είτε εκτός εγγύησης, από τον χώρο επιλογής κάθε χρήστη, μέσω των Εξουσιοδοτημένων Κέντρων Τεχνικής Υποστήριξης της Samsung. Η δωρεάν αυτή υπηρεσία ισχύει επίσης και για τις τηλεοράσεις 37’’ και άνω, τις οθόνες υπολογιστών, τους φούρνους μικροκυμάτων και τις ηλεκτρικές σκούπες που βρίσκονται εντός εγγύησης.
- Υπηρεσία επισκευής κατ’ οίκον: αφορά οικιακές συσκευές και πιο συγκεκριμένα ψυγεία, πλυντήρια, στεγνωτήρια, εντοιχιζόμενους φούρνους, κουζίνες και aircondition και παρέχεται χωρίς επιβάρυνση για συσκευές που βρίσκονται εντός εγγύησης.
- Υπηρεσία απομακρυσμένης υποστήριξης: η υπηρεσία αυτή επιτρέπει σε εξειδικευμένους τεχνικούς της Samsung να ελέγξουν και να χειριστούν απομακρυσμένα smartphones, tablets και Smart TVs. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την παροχή άμεσης και αποτελεσματικής βοήθειας από απόσταση, καθώς επίσης και την επίλυση τυχόν θεμάτων, που σχετίζονται με τις λειτουργίες των προαναφερόμενων προϊόντων.
Κατά τα λοιπά, παραμένουν σε ισχύ οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιλαμβάνονται στην Κάρτα Εγγύησης που συνοδεύει το προϊόν. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι στην επίσημη ιστοσελίδα της Samsung έχουν αναρτηθεί πληροφορίες και αναλυτικά βήματα για τον σωστό καθαρισμό των Galaxy συσκευών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν είτε να καλέσουν στο 80111 SAMSUNG (7267864) (αστική χρέωση) και στο 2106897691 (από κινητό) για Ελλάδα ή στο 80094000 για Κύπρο είτε να επισκεφθούν τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις samsung.com/gr/support και samsung.com/gr/support/customer-service/. Εκεί μπορούν να ενημερωθούν σχετικά με τα εξουσιοδοτημένα επισκευαστικά κέντρα και τις επιπλέον υπηρεσίες, που είναι διαθέσιμες από τα καταστήματα του επίσημου δικτύου συνεργατών της Samsung.