- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ημερίδα της Publicitas με θέμα τις στρατηγικές media στις αγορές
Έμφαση στην αγορά της Αγγλίας, Γαλλίας και Γερμανίας
Publicitas, ημερίδα με θέμα: «Νέες τάσεις στη διαφήμιση και αποτελεσματικές στρατηγικές επικοινωνίας στο εξωτερικό».
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η ημερίδα της Publicitas που πραγματοποιήθηκε στο μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης την Πέμπτη 6/2/2020 με θέμα τις επιτυχημένες στρατηγικές media στις Ευρωπαϊκές αγορές, με έμφαση στις αγορές της Αγγλίας, Γαλλίας και Γερμανίας. Εκπρόσωποι από την Deutsche Welle, τη Le Monde, Stern, Lufthansa Magazine, Geo, & digital media experts χαρτογράφησαν το τοπίο των media και τις τάσεις ανά αγορά.
Επιγραμματικά, αναφέρθηκε ότι:
Στην Αγγλία, Γαλλία και Γερμανία TV and web αποτελούν τα βασικά μέσα για να επιτύχουμε reach, brand and performance.
Ωστόσο, στις αγορές της Γερμανίας και της Γαλλίας το print παραμένει δυνατό και θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στο media mix των πλάνων προβολής, ειδικά για διαφημιζομένους από τον τουριστικό τομέα με μεσαία επίπεδα διαφημιστικών κονδυλίων.
H DW -Deutsche Welle - προσδιόρισε με ακρίβεια τα οφέλη για τους διαφημιζομένους από τη χρήση των δορυφορικών καναλιών όπως είναι η παράλληλη κάλυψη πολλών χωρών, ένα εξαιρετικό περιβάλλον που αναδεικνύει το προϊόν και ένα πολύ σημαντικό upscale κοινό με υψηλή αγοραστική δύναμη.
Όσον αφορά στην digital επικοινωνία, η χρήση apps, digital audio και της τεχνικής νοημοσύνης για programmatic buying online & offline media, π.χ. outdoor θα είναι ανοδική.
Η απαγόρευση των 3rd party cookies από τη Google το 2022, θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο στόχευσης των κοινών.
Όλοι οι συμμετέχοντες τόνισαν ότι ανεξάρτητα από το ύψος της διαφημιστικής επένδυσης είναι σημαντικό να υπάρχουν σαφείς και ξεκάθαροι στόχοι και στενή συνεργασία με το media agencies ώστε να βελτιώνεται η αποδοτικότητα της καμπάνιας κατά την διάρκεια της υλοποίησης της.