- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Η Lidl Ελλάς γίνεται αρωγός της ξεχωριστής για τα ελληνικά δεδομένα πρωτοβουλίας προστασίας του περιβάλλοντος της Σαντορίνης «Plastic Free Santorini»
Η Lidl Ελλάς γίνεται αρωγός της ξεχωριστής για τα ελληνικά δεδομένα πρωτοβουλίας προστασίας του περιβάλλοντος της Σαντορίνης «Plastic Free Santorini».
Πρόκειται για μία κοινή πρωτοβουλία του Υπουργού Τουρισμού, κ. Χάρη Θεοχάρη, του Δημάρχου Σαντορίνης, κ. Αντώνη Σιγάλα και του Προέδρου της Διοίκησης της Lidl Ελλάς, κ. Ιακώβου Ανδρεανίδη, που έχει ως στόχο την ανακήρυξη της Σαντορίνης ως ενός νησιού με ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες, αλλά και διαχρονικό συμβολισμό.
«Η διαμόρφωση ενός βιώσιμου μέλλοντος για τις επόμενες γενιές αποτελεί κοινό καθήκον και ευθύνη. Για τη Lidl Ελλάς η βιώσιμη ανάπτυξη βρίσκεται στον πυρήνα της επιχειρηματικής της δραστηριότητάς και για αυτό πρωτοστατεί σε ενέργειες που προάγουν την περιβαλλοντική ευαισθησία και συνείδηση», δήλωσε ο κος Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος της Διοίκησης της Lidl Ελλάς.
Με την πρωτοβουλία αυτή που φέρει και την υπογραφή του Εθνικού Συλλογικού Συστήματος Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, η Σαντορίνη γίνεται η καρδιά μιας σπείρας περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης για τη μείωση της αλόγιστης χρήσης πλαστικού σε όλη την Ελλάδα, με στόχο να απλωθεί σταδιακά σε όλες τις Κυκλάδες και τα νησιά του Αιγαίου.
Η επιλογή της Σαντορίνης δεν είναι τυχαία, καθώς αποτελεί ένα νησί με ιδιαίτερες ευαισθησίες στους τομείς του περιβάλλοντος, της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής, της πρωτογενούς παραγωγής, βρίσκεται στο επίκεντρο της κυβερνητικής προσπάθειας για την αναβάθμισή της ως προς τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και επίσης αποτελεί έναν παγκόσμιο τουριστικό προορισμό.
Η Lidl Ελλάς προσπαθεί καθημερινά για ένα καλύτερο αύριο, λειτουργώντας υπεύθυνα σε κάθε τομέα της επιχείρησης και εφαρμόζοντας τις βέλτιστες πρακτικές βιωσιμότητας και κοινωνικής υπευθυνότητας.
Η εταιρία συμμετέχει στην πρωτοβουλία REset Plastic, τη στρατηγική για το πλαστικό του Ομίλου Schwarz. Στόχος του ομίλου είναι να μειώσει τη χρήση πλαστικού κατά 20% μέχρι το 2025 και να αυξήσει τη δυνατότητα ανακύκλωσης στις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο 100%. Εκτός από την αποφυγή χρήσης και τον σχεδιασμό, η ανακύκλωση, η αποκομιδή, η καινοτομία και η ενημέρωση αποτελούν σημαντικά πεδία δράσης.