- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ο Dimello άνοιξε τις πόρτες του εργοστασίου του σε μια εκδήλωση, η οποία ολοκληρώθηκε με γεύμα το οποίο είχε σχεδιάσει ο chef Δημήτρης Σκαρμούτσος.
Με μεγάλη χαρά ο Dimello άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες του εργοστασίου του σε δημοσιογράφους. Σε μια όμορφη εκδήλωση, αφιερωμένη στις αξίες και τη φιλοσοφία του Dimello, οι καλεσμένοι είχαν τη δυνατότητα να ξεναγηθούν σε όλους τους χώρους της παραγωγής καθώς και να παρακολουθήσουν μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα παρουσίαση. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με γεύμα το οποίο είχε σχεδιάσει ο chef Δημήτρης Σκαρμούτσος.
Ο Dimello κέρδισε γρήγορα τους επαγγελματίες και πριν από λίγα χρόνια πήρε τη μεγάλη απόφαση: Μετά την αγορά HORECA μπήκε σε όλες τις μορφές του και στα super market: Σαν αλεσμένος espresso, σαν καφές φίλτρου και πρόσφατα σαν κάψουλες.
Και φυσικά έχει ήδη ξεκινήσει να κατακτά τις αγορές και στο εξωτερικό.
Η επιτυχία και τα θαύματα είναι στην καθημερινή ατζέντα της Kafea Terra.
Και το μυστικό τους είναι απλούστατο: Δεν εφησυχάζουν ποτέ.
Aκολουθεί λόγος της Αντιπροέδρου και Δ/ντριας Marketing & Επικοινωνίας της Kafea Terra, Νιόβη Καλλέργη.
Στη συνέχεια με πλέγμα διαδικασιών, τεχνογνωσία, εμπειρία & μαεστρία σε όλα τα στάδια μετατρέπονται: στο ελιξίριο καθημερινότητας μας:
Απολαυστικό espressaki, cappuccino & freddo.
Η πρόσκληση τιτλοφορείται... Dimello path. Μονοπάτι, διαδρομή, δρόμος ή….δρόμοι;
Πάμε λοιπόν, πίσω, στην αρχή.
Το 1988 τότε ο Γ. Ιωσηφίδης 32 ετών, εγώ 25, φρεσκοπαντρεμένοι, στην αναζήτηση προσωπικού επαγγελματικού βηματισμού – μακριά από την οικογενειακή επιχείρηση υφασμάτων στον Πειραιά. Σε ένα ταξίδι στη Ρώμη φλερτάρει με τον espresso illy. Με μεγάλη δυσκολία πείθεται η οικογένεια Ιlly να μας εμπιστευτεί τη μάρκα τους. Στην Τεργέστη αλλά κυρίως εδώ στην Ελλάδα, φάνταζε αστείο το εγχείρημα. Νόμιζαν, ότι ήταν ξενόφερτη μόδα που θα κρατούσε τόσο, όσο διαρκεί ένας espresso.
Εμπνευστής μας; Ο Ernesto Illy, από το 1933 αφιερώνεται στην ανάπτυξη πολιτισμού στον καφέ. Καθιερώθηκε ως πρωτοπόρος στην παγκόσμια σκηνή του καφέ, δημιούργησε μάρκα με διεθνή απήχηση. Τότε λοιπόν κι εμείς, επηρεασμένοι έντονα από τη φιλοσοφία της illycaffè , xωρίς business plans, στατιστικά & budgets. Με ενστικτώδη χαρακτηριστικά, έμπνευση, θέληση, διορατικότητα, αγάπη, πάθος κι επιμονή, αφιερωθήκαμε στη διάδοση της κουλτούρας και της ιεροτελεστίας του αυθεντικού ιταλικού espresso, στην πιο αρίστη εκδοχή του. Γρήγορα, η ξενόφερτη μόδα πήρε διαστάσεις καταναλωτικής μανίας. Στήθηκε τμήμα πωλήσεων με ανθρώπους από τον χώρο των cafe-bars, χωρίς πτυχία & βιογραφικά, που μπολιάστηκαν το πάθος στον καφέ.
Πανελλαδικό δίκτυο διανομής που στις περισσότερες περιπτώσεις, έγινε με ανθρώπους της εταιρίας μας που μεγαλώνοντας, επέλεξαν να επιστρέψουν ως πρεσβευτές μας στις περιοχές καταγωγής τους και να γίνουν επιχειρηματίες. Τώρα διαπρέπουν με σημαντικές επιχειρήσεις. Έχουμε 96% κάλυψη της χώρας. Ακολουθήσαν άλλες πρωτοπόρες πρακτικές, όλες μαζί, ένα σύνολο υπηρεσιών που πολύ νωρίς αντιληφθήκαμε την ορχηστρική σημασία του.
Πάντα λέγαμε: δεν παραδίδουμε εμπορεύματα/κιβώτια, αλλά προσφέρουμε υπηρεσίες προσπαθώντας κάθε φορά να αγγίζουν το τέλειο. Αυτό κάνουμε 35 χρόνια τώρα, κάθε μέρα, κάθε στιγμή, υφαίνουμε τον ομορφότερο καμβά εξυπηρέτησης σε όλες μας τις δράσεις, όλα τα τμήματα της οργάνωσης, ώστε να σερβίρετε κάθε φορά μοναδική εμπειρία απόλαυσης με αξία στους επιχειρηματίες και τελικούς καταναλωτές μας.
Σήμερα: η εταιρία αποτελεί τον μεγαλύτερο εισαγωγέα της illycaffè σε ποσότητες στην Ευρώπη - η πρώτη χώρα και δεύτερη, παγκοσμίως μετά από τις ΗΠΑ.
Η αγορά μεγάλωνε με έντονο ρυθμό, μαζί κι εμείς κι η διάθεση μας για συνεχή αναζήτηση. Περισσότερη γνώση, πολλά ταξίδια σε χώρες καφεκαλλιέργειας. Είχε έρθει η ώριμη συνθήκη και απόφαση να προχωρήσουμε στην 2η μεγάλη ιδέα.
Το 2002 η πυξίδα μας στρέφεται στη δημιουργία ελληνικού espresso. Άλλο μεγάλο στοίχημα. Φάνταζε για πολλούς παράλογο. Ελληνικός espresso;
Με συμπαραστάτες τους ιδίους «δικούς μας ανθρώπους» πρωτεργάτες μας, προχωρήσαμε στη δημιουργία Πρότυπης Ελληνικής Βιομηχανικής Μονάδας επεξεργασίας πράσινου καφέ για τα ελληνικά και ευρωπαϊκά δεδομένα. Ένα πρωτοπόρο βιομηχανικό οικοδόμημα που συνεχώς μεγεθύνεται σε παραγωγική δυναμικότητα, νέες γραμμές παραγωγής, προηγμένα συστήματα ποιοτικών ελέγχων, νέες προϊοντικές σειρές.
Το 2006 λανσάρεται ο Dimello. Με ονομασία δίκης μας επινόησης, αποδίδεται στον αξιωματικό Francisco De Melo Palheta, που τον 17ο αιώνα μετέφερε σπορόφυτα καφέ στη Βραζιλία κρυφά και θεωρείται ο πρόγονος της παγκόσμιας ανάπτυξης στον καφέ. Χειρόγραφο λογότυπο, φρέσκια αισθητική, πορτοκαλί χρώμα σύμβολο ενέργειας & δημιουργίας. Λανσάρεται μια ελληνική μάρκα με εικόνα που ανατρέπει τα δεδομένα. Ένας πρωτοεμφανιζόμενος παίζει παιχνίδι ανάμεσα σε πολυεθνικούς και εδραιωμένους παίκτες. Γρήγορα αναπτύσσει μεγάλη αποδοχή, πλατιά διείσδυση με αναγνωρισιμότητα, ανατρέπει το κατεστημένο και αποδεικνύει ότι: καλός espresso, μπορεί να είναι και ελληνικός.
Το 2018 η ώριμη περίοδος, να ενώσουμε σε μια εταιρική υπόσταση την εμπορική με βιομηχανική δράση μας. Να προβάλλουμε το ανάστημα μας σε ένα ενιαίο, στιβαρό και υγιή ελληνικό οικογενειακό Οργανισμό καφέ: την Kafea Terra Food & Drinks Α.Ε.Β.Ε.
Διανύουμε την 4η 10ετια με δεσπόζουσα θέση στην ελληνική αγορά καφέ και δυναμικό βήμα στις διεθνείς αγορές. Mε ισχυρή εταιρική κουλτούρα και επιχειρηματική ηθική σε όλες τις πρακτικές.
Δραστηριοποιούμαστε με επιτυχία σε όλα τα κανάλια της αγοράς:
- Ho.re.ca.: Ηotels- Restaurants-Cafes
- Retail : Καταστήματα ηλεκτρικών ειδών/ Super Markets
- Office
- E-commerce
Με περηφάνεια σερβίρουμε καφέ παραγωγής μας σε όλες τις μορφές και τύπους συσκευασίας: 2006: DIMELLO PROFΕSSIONAL/ 2007: DISTILLO PROFESSIONAL/ 2016: AREA 51 PROFESSIONAL/ 2017: DIMELLO ESPRESSO HOME/ 2018: DIMELLO FILTER HOME/ 2019: DIMELLO COMPATIBLE CAPSULES
Η αγάπη κι εμμονή μας στον καλό καφέ δεν έχει όρια. Είναι η κινητήριος δύναμη που μας κάνει να νιώθουμε πιο φρέσκοι από ποτέ. Με ευελιξία και προσαρμοστικότητα, διαβάζουμε καθημερινά τις τάσεις -στην Ελλάδα και το Εξωτερικό- στα καταναλωτικά πρότυπα και προετοιμάζουμε άλλες επόμενες καινοτομίες.
Με την διάδοχο γενιά, τα παιδιά μας, κοντά μας και νεότερους ανθρώπους στο δυναμικό μας, έχουμε να πούμε ακόμη περισσότερα και ενδιαφέροντα. Κυρίως, να αποδείξουμε στο παγκόσμιο περιβάλλον αγοράς καφέ ότι η Ελλάδα μπορεί. Να πρωταγωνιστεί και στον espresso».