Market

Εκτόξευση πωλήσεων εκτός Κίνας για την HONOR

44% αύξηση πωλήσεων εκτός Κίνας και 110% αύξηση στις αγορές της Βόρειο-ανατολικής Ευρώπης.

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Με εντυπωσιακούς ρυθμούς συνεχίζεται και το 2019 η αύξηση των πωλήσεων του νεανικού smartphone brand HONOR

Με εντυπωσιακούς ρυθμούς συνεχίζεται και το 2019 η αύξηση των πωλήσεων του νεανικού smartphone brand HONOR. Συγκεκριμένα, η HONOR στο 1ο εξάμηνο της χρονιάς κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 44% στο σύνολο των αγορών εκτός Κίνας, μία επίδοση που αναδεικνύει τη δυναμική και την όλο και μεγαλύτερη παγκόσμια απήχηση των προϊόντων της, χάρη στις πρωτοποριακές τεχνολογίες και τα καινοτόμα χαρακτηριστικά που διαθέτουν.

Ενδεικτικές της δυναμικής αυτής είναι οι επιδόσεις της HONOR στην αγορά της Βορειο-Ανατολικής Ευρώπης, όπου η αύξηση των πωλήσεων τους πρώτους έξι μήνες της χρονιάς έφθασε στο 110% (σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2018). Αποτέλεσμα της εκτόξευσης αυτής ήταν το brand HONOR να αναρριχηθεί σε έναν αριθμό χωρών στην πρώτη πεντάδα της κατάταξης των κατασκευαστών smartphones, με βάση το μερίδιο αγοράς που συγκέντρωσαν. Ειδικότερα, στη Φινλανδία η HONOR στο 1ο εξάμηνο του 2019 έφθασε στην 4η θέση της κατάταξης συγκεντρώνοντας μερίδιο αγοράς 10,1%, ενώ στην Τσεχία ανέβηκε στην 5η θέση με ένα μερίδιο της τάξεως του 7%.

Στα highlights της HONOR στο 1ο εξάμηνο ήταν σίγουρα και το λανσάρισμα της σειράς smartphone HONOR 20 η οποία διακρίθηκε για τις εντυπωσιακές φωτογραφικές δυνατότητές της αποσπώντας βραβείο EISA ως το καλύτερο LIFESTYLE SMARTPHONE για το 2019-2020 . Οι καινοτόμες τεχνολογίες των smartphones της σειράς HONOR 20 κέρδισαν άμεσα και το καταναλωτικό κοινό, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τις 1 εκατομμύριο συσκευές σε μόλις δύο εβδομάδες από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας.   

Εκτός όμως της εμπορικής επιτυχίας των προϊόντων της η HONOR στη διάρκεια της χρονιάς ενίσχυσε περαιτέρω την παρουσία της στα κανάλια διάθεσης σε όλο τον κόσμο. Συγκεκριμένα, μέχρι το τέλος του προηγούμενου Αυγούστου, η εταιρεία διέθετε περισσότερα από 1.760 φυσικά καταστήματα σε όλο τον κόσμο, αυξάνοντας ταυτόχρονα τον αριθμό των αλυσίδων καταστημάτων με τις οποίες συνεργάζεται στους 20.000.

facebooktwitterinstagramyoutube