- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η Stoiximan γιορτάZEI την εξυπηρέτηση
Το παιχνίδι γίνεται καλύτερο για όλους με τη συμμετοχή της ομάδας του Customer Support
Η Stoiximan δίνει δυναμικό παρών στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, συμμετέχοντας στον θεσμό, με βασικό σύνθημα «ΓιορτάΖΟΥΜΕ την Εξυπηρέτηση»
H Stoiximan, η μεγαλύτερη GameTech εταιρεία στην Ελλάδα και μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες στην Ευρώπη, δίνει δυναμικό παρών στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, αναγνωρίζοντας και επιβραβεύοντας τους ανθρώπους της ομάδας Customer Support, συμμετέχοντας στο θεσμό, ο οποίος διοργανώνεται για τρίτη συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών από τις 7 έως τις 12 Οκτωβρίου με βασικό σύνθημα «ΓιορτάΖΟΥΜΕ την Εξυπηρέτηση».
Η άριστη εμπειρία των μελών της είναι μία από τις κεντρικές προτεραιότητες της Stoiximan, τόσο σε επίπεδο προϊόντων, όσο και σε επίπεδο υπηρεσιών. Για αυτήν εργάζονται οι 150 άνθρωποι που ευρύτερου Τμήματος Εξυπηρέτησης, σε μια δομή που υποστηρίζει επτά διαφοροποιημένα κανάλια επικοινωνίας για την άμεση, αδιάλειπτη προσωποποιημένη εξυπηρέτηση των μελών της εταιρείας. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται η ποιότητα και η ταχύτητα στην κάλυψη των περισσότερων από 600 κλήσεων/call backs ή των 2500 live chat αιτημάτων που δέχεται το τμήμα ημερησίως. Επιπλέον, στηρίζοντας στην πράξη το υπεύθυνο παιχνίδι και την ουσιαστική υποστήριξη των μελών της, στην ομάδα εντάσσονται και εξειδικευμένα στελέχη με επιπλέον εκπαίδευση σε ζητήματα διαχείρισης παικτών με προβληματική παικτική συμπεριφορά.
Ο διεθνής θεσμός της Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών γιορτάζεται σε πάνω από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, με στόχο την ανάδειξη του ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη. Από τις 7 έως τις 12 Οκτωβρίου 2019 το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελάτων (ΕΙΕΠ), γιορτάζει για 3η συνεχόμενη χρονιά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, με περισσότερες από 80 εταιρείες να συμμετέχουν με δράσεις για την αναγνώριση των στελεχών τους που απασχολούνται στο πεδίο της Εξυπηρέτησης.